Najpierw udałem się do sekretariatu medycznego po odbiór wyników wszystko przebiegło prawidłowo pani mnie przywitała zapytałą w czym może pomóc, kolejną rzeczą była rejestracja pani poprosiła dowód wskazała drogę do którego gabinetu muszę się udać. Wizyta u lekarza była wyjątkowa lekarz przywitał mnie serdecznie zapytał co mi dolega dokładnie zbadał wszystko wytłumaczył, służył pomocą od przekroczenia progu gabinetu. Po zakończonej wizycie pożegnał i życzył dużo zdrowia. Jestem naprawdę bardzo zadowolony z obsługi zarówno lekarza jak i rejestratorek.
Wchodząc do sklepu nie zostałem przywitany, wybrałem produkt do zakupu, podchodząc do kasy pani zaproponowała dodatkowy produkt do kupienia po czym po moim pożegnaniu pani się pożegnała ze mną.
Pani przywitała mnie zapytała w czym może pomóc poprosiłem o Ibuprom pani zapytała czy ma byc 10 tabletek czy 20 i jaki ibuprom ma być silniejszy słabszy, poprosiłem o silniejszy i sprawdzenie cen 10 kapsułek i 20 kapsułek. Wybrałem 20 kapsułek pani powiedziała że jest korzystniej, i lek jest w kapsułkach co ułatwia szybsze działanie. produkt zapłaciłem kartą pani pożegnała mnie. Uśmiechnięta naprawdę bardzo miła obsługa.
W dniu 02.10.2017 r. miałem okazję wejść do sklepu Deichmann zostałem przywitany przez 1 z 3 pań które stały przy kasie, poszedłem oglądać obuwie po czym jedna z pań podchodzi i pyta czy może mi w czymś pomóc(podziękowałem, ponieważ miałem już obuwie którego szukałem), klientów było trochę na sklepie lecz te 3 panie nie raczyły zająć się klientami tylko rozamwiały sobie na prywatne tematy jedna pani blondynka była odwrócona tyłem do klientów i wesoło rozmawiały sobie, gdzie mogły pomagać klientom którzy byli właśnie na sklepie, wychodząc ze sklepu zabrakło pożegnania czyli panie nawet nie zauważyły kiedy wychodzę ponieważ miały wiele ciekawych i śmiesznych prywatnych spraw.
Po wejściu do sklepu wystawa różnorodnych produktów, na sklepie czysto.Obsługa trochę zawiodła ponieważ na kasie była jedna pani która obsługiwała pana z doładowaniem po doładowanie musiała iść do innego miejsca a kolejka tworzyła się coraz większa.
W dniu 23.09.2017r w salonie Apart udałem się zwrócić obrączkę która zrobiła się czarna. Pani spisała ze mną protokół, po czym powiedziała że mam oczekiwać wiadomości.W dniu 30.09.2017r otrzymałem SMS że towar do odebrania, po czym udałem się do wyżej wymienionego salonu i obsłużyła mnie pani która była bardzo nie miła, powiedziałem.Dzień dobry przyszedłem po odbiór mojej obrączki, otrzymałem SMS pani poszła na zaplecze po chwili wróciła i położyła kartki nie mówiąc jaka jest decyzja dopytując ją o to sam pani była bardzo oburzona i powiedziała przyszedł pan po odbiór nie czytając listu, zapytałem jakiego listu pani mówi że Apart wysłał list zobili to ale 29.09.2017 więc list do mnie nie dotarł, pani pokazała mi ten list w którym jest napisane że reklamacja odrzucona, powiedziałem pani że chcę się odwołać pani poszła po dwie kartki i powiedziała napisze pan odwołanie bo ja nie jestem rzeczoznawcą i nie wiem dlaczego taka decyzja pani powiedziała to z wielką goryczą. Po czym ja podziękowałem poprosiłem panią o kopie dokumentu i opuściłem salon Apart.Pani nie odpowiedziała na moje do widzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.