Nie była to moja pierwsza wizyta w tej restauracji - raczej dziesta ;) Klimat, który tam panuje jest niezwykły, prawdziwie podróżniczy. Restauracja posiadda dwa poziomy i 4 sale. Jest jedna kameralna i druga większa dla niepalących oraz na dole 2 inne dla palących. Lokal urządzony jest na styl podróżniczy, wszedzie są półki z książkami w różnych językach i o różnej tematyce. Są mapy, globusy, różne przedmioty nawiązujące do wojaży ;) W tle słychać niesamowitą muzykę z różnych stron świata. Menu jest bardzo bogate i urozmaicone, ceny niezbyt wygórowane a jedzenie bardzo pyszne, świetnie doprawione i zawsze świeże. Są egzotyczne potrawy z kangura, strusia. Napoje z owoców, których nazw nawet nie zdołałam zapamiętać. Mimo że zazwyczaj sale są zapełnione, obsługa wszystko serwuje z prędkością błyskawicy i sympatycznym uśmiechem. Jest to ulubiona restauracja na spotkania z koleżankami, zawsze będę tam wracać i zatapiać się w innym, egzotycznym świecie rozkoszując się smakiem orientalnych dań :)
Gdy weszłam do banku od pracowników usłyszałam uprzejme dzień dobry, pani zaprosiła mnie do stanowiska. Zapytała w czym może pomóc. Wyraziłam chęć założenia lokaty lub konta oszczędnościowego. Przedstawiono mi zalety i wady obu produktów. Dostałam niezbędne materiały. Cała sprawa zamknęła się w 30 minutach. Moim zdaniem usługa została zrealizowana profesjonalnie i uprzejmie.
Zamówiłam pakiet Vectry za pomocą formularza na stronie internetowej Vectry. Po kilku minutach zadzwoniła miła pani wypytując o szczegóły i termin instalacji oraz podpisania umowy. Przed podpisaniem chciałam się dowiedzieć o szczegółach, cenach, promocjach itp. Następnie powiedziałam, że skonsultuję się z narzeczonym i proszę o telefon za kilka dni. Po czym minął ponad miesiąc a telefonu nie było. Po raz kolejny wypełniłam wniosek, ktoś z Vectry odezwał się po kilku dniach twierdząc, że zamówienie zostało już złożone wcześniej. Po wyjaśnieniu całej sytuacji miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że technik przyjdzie zainstalować pakiet TV i internet...za miesiąc...no cóż. Miesiąc minął, technik przyszedł...w celu wymiany "zepsutego" dekodera...Ponownie musiałam wyjaśniać sytuację. Jeszcze tego samego dnia wykonałam telefon na infolinię, ponieważ dekoder nie działał..okazało się, że jeszcze nie został aktywowany (od momentu instalacji minęło ponad 6 godzin). Ogólnie chaos, brak kompetencji, częste braki w dostawie.
To nie była moja pierwsza wizyta w tej restauracji. Mogę powiedzieć, że uczęszczam do niej regularnie z racji wyśmienitego jedzenia, bardzo dobrej i szybkiej oraz profesjonalnej obsługi i luźnej atmosfery panującej w lokalu. W restauracji panuje porządek, na obsługę nie czeka się dłużej niż pół minuty, dziewczyny z uśmiechem na twarzy sympatycznie obsługują klientów. Ceny są przystępne, a potrawy znakomicie przyrządzone, szczególnie zapiekane brokuły i makarony z pieca :)
Oceniam biuro podróży na piątkę. Pełen profesjonalizm, bogata oferta, atrakcyjne ceny i destynacje, dobrze zrobiona strona internetowa. Załatwiałam w tym biurze wycieczkę "last minute'. Po dokonaniu rezerwacji w systemie internetowym, po kilku minutach oddzwoniła do mnie bardzo sympatyczna Pani z działu obsługi klienta. Wszystko dokładnie wytłumaczyła. Po przelaniu należności, natychmiast zostały wysłane odpowiednie dokumenty. Cała sprawa zakończyła się błyskawicznie. Jedynym minusem była niemożność dodzwonienia się do biura podróży, wszystkie linie były zajęte.
Leczę się w tym Centrum Zdrowia już ok. 2 lat i jestem bardzo zadowolona. Korzystam w ramach tzw. kasy chorych i nigdy przez to nie czułam się gorsza od pacjentów, którzy leczą się w prywatnych przychodniach. Mam możliwość rejestracji przez internet, telefonicznie też rejestruję się bez problemu. Pani recepcjonistki są niezmiennie sympatyczne, bardzo pomocne i cierpliwe. W placówce jest bardzo czysto, gabinety są opisane, lekarze profesjonalni i mili. Nigdy (może miałam szczęście) nie spotkałam się z "przepychankami" w kolejce, nie czekałam na wizytę więcej niż 5 min. Lekarze są punktualni, pomocni.
Udałam się do sklepu w celu zrobienia sporych zakupów. Przed wejściem do supermarketu leżało sporo śmieci, starych reklamówek, kartonów itp. W sklepie było bardzo dużo klientów, były czynne 3 kasy (wszystkie), lecz kolejki do nich były bardzo długie. Idąc wzdłuż sklepu kilkakrotnie musiałam się nagimnastykować, ponieważ niektóre towary były zasłonięte stojącymi paletami. Warzywa częściowo ułożone w nieładzie, podłoga brudna, ludzie muszą się o siebie obijać, ponieważ jest bardzo mało miejsca. Stałam 10 minut w kolejce. Na plus tego supermarketu przemawia bogaty asortyment, niskie ceny, smaczne produkty, bardzo uśmiechnięci i uprzejmi kasjerzy. Zawsze pytają czy potrzeba reklamówki, głośno mówią dzień dobry, dziękuję, wydają resztę z uśmiechem na ustach. Zawsze mówią "zapraszamy ponownie".
Udałam się do sklepu w celu zrobienia sporych zakupów. Przed wejściem do supermarketu leżało sporo śmieci, starych reklamówek, kartonów itp. W sklepie było bardzo dużo klientów, były czynne 3 kasy (wszystkie), lecz kolejki do nich były bardzo długie. Idąc wzdłuż sklepu kilkakrotnie musiałam się nagimnastykować, ponieważ niektóre towary były zasłonięte stojącymi paletami. Warzywa częściowo ułożone w nieładzie, podłoga brudna, ludzie muszą się o siebie obijać, ponieważ jest bardzo mało miejsca. Stałam 10 minut w kolejce. Na plus tego supermarketu przemawia bogaty asortyment, niskie ceny, smaczne produkty, bardzo uśmiechnięci i uprzejmi kasjerzy. Zawsze pytają czy potrzeba reklamówki, głośno mówią dzień dobry, dziękuję, wydają resztę z uśmiechem na ustach. Zawsze mówią "zapraszamy ponownie".
Poszliśmy do Pronto na kolację. Po wejściu do lokalu kelnerka stojąca za barem powiedziała nam 'dzień dobry" i się uśmiechnęła. W lokalu przyjemnie pachniało jedzeniem, było czysto, prawie wszystkie stoliki były zajęte. Kelnerka podeszła do nas z dwoma kartami menu jak tylko usiedliśmy do stolika. Mamy w tej pizzerii ulubione potrawy, więc szybko złożyliśmy zamówienie. Mimo dużego obłożenia, posiłki dostaliśmy po 15 minutach. Jedzenie było świeże, o odpowiedniej temperaturze, świetnie doprawione, po prostu przepyszne. Po posiłku zostaliśmy zapytani, czy chcemy coś jeszcze zamówić. Poprosiliśmy o rachunek. Kelnerka przyniosła go bez zwłoki w ładnym koszyczku z kilkoma cukierkami na osłodę. Na pewno wrócimy do tego lokalu. Pełen profesjonalizm obsługi, bogate menu, przystępne ceny, perfekcyjne jedzenie, w lokalu przede wszystkim czysto. Pronto oceniam na 5.
Udałam się po pracy na drobne zakupy spożywcze. Robię zakupy właśnie w tym sklepie z uwagi na odległość od miejsca pracy. Miałam nadzieję, że zrobię to szybko...Po wejściu głośno powiedziałam dzień dobry, niestety nie usłyszałam odpowiedzi od żadnej z pracujących tam Pań. Po koszyk musiałam się pofatygować za kasy. Chciałam kupić pomidory, lecz po obejrzeniu warzyw zmieniłam zdanie, ponieważ nie były one pierwszej świeżości. Asortyment w tym sklepie jest dosyć różnorodny i szeroki, lecz ceny są bardzo wysokie. Ustawiłam się w kolejce do produktów garmażeryjnych. Przede mną stały 4 osoby. Ekspedientka nie spieszyła się z obsługiwaniem, z ociąganiem kroiła produkty, po czym rzucała je w okolice kasy i z westchnieniem nabijała ceny. Sprzedawczyni miała na sobie służbowy uniform z logo sklepu, lecz włosy Pani były w nieładzie i Pani nie nosiła przepisowych rękawiczek. Minęło kilka długich minut i nadeszła moja kolej. Kupiłam produkty za mniej niż 10 zł, niestety nie miałam drobnych pieniędzy i wyciągnęłam 50 zł, w związku z czym usłyszałam kolejne głośne westchnienie i pretensję w głosie, "co takie grube, a nie ma drobniej"??? Po czym ekspedientka poszła do oddalonej o kilkanaście metrów innej kasjerki w celu rozmienienia pieniędzy. Otrzymałam resztę oraz paragon. Z przykrością stwierdzam, że jakość obsługi, zachowanie Pań ekspedientek ( a w szczególności pretensje o brak drobnych pieniędzy, podjadanie produktów, wędlin i innych podczas pracy na kasie, plotkowanie na temat współpracowniczek w obecności klientów, notoryczne zapominanie o wydaniu paragonu) skutecznie zniechęca mnie do robienia zakupów w tym sklepie.
Udałam się do placówki Polbanku w celu zmiany adresu do korespondencji. Kiedy weszłam do placówki pracownica banku powiedziała głośno "dzień dobry" i zaprosiła mnie do wolnego stanowiska. Zapytała z uśmiechem w czym może pomóc. Kiedy powiedziałam w jakim celu przyszłam, Pani poradziła mi abym zmieniła sposób otrzymywania wyciągów na elektroniczne. Przedstawiła korzyści, zaproponowała także inną formę oszczędzania, okazała tabelę opłat i prowizji, zaznaczyła interesujące mnie fragmenty. Opisała zalety i wady proponowanej lokaty. Utrzymywała kontakt wzrokowy i była bardzo uprzejma. Na koniec wręczyła mi swoją wizytówkę i zaoferowała pomoc w razie dodatkowych pytań i wątpliwości. Uważam, że była to jedna z najlepszych wizyt w Polbanku. Rzeczowe, konkretne odpowiedzi, sprawność w obsłudze i uprzejmość.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.