Opinia użytkownika: Anna_728
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Zamówiłam pakiet Vectry za pomocą formularza na stronie internetowej Vectry. Po kilku minutach zadzwoniła miła pani wypytując o szczegóły i termin instalacji oraz podpisania umowy. Przed podpisaniem chciałam się dowiedzieć o szczegółach, cenach, promocjach itp. Następnie powiedziałam, że skonsultuję się z narzeczonym i proszę o telefon za kilka dni. Po czym minął ponad miesiąc a telefonu nie było. Po raz kolejny wypełniłam wniosek, ktoś z Vectry odezwał się po kilku dniach twierdząc, że zamówienie zostało już złożone wcześniej. Po wyjaśnieniu całej sytuacji miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że technik przyjdzie zainstalować pakiet TV i internet...za miesiąc...no cóż. Miesiąc minął, technik przyszedł...w celu wymiany "zepsutego" dekodera...Ponownie musiałam wyjaśniać sytuację. Jeszcze tego samego dnia wykonałam telefon na infolinię, ponieważ dekoder nie działał..okazało się, że jeszcze nie został aktywowany (od momentu instalacji minęło ponad 6 godzin). Ogólnie chaos, brak kompetencji, częste braki w dostawie.