Opinia użytkownika: Anna_728
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Udałam się do placówki Polbanku w celu zmiany adresu do korespondencji. Kiedy weszłam do placówki pracownica banku powiedziała głośno "dzień dobry" i zaprosiła mnie do wolnego stanowiska. Zapytała z uśmiechem w czym może pomóc. Kiedy powiedziałam w jakim celu przyszłam, Pani poradziła mi abym zmieniła sposób otrzymywania wyciągów na elektroniczne. Przedstawiła korzyści, zaproponowała także inną formę oszczędzania, okazała tabelę opłat i prowizji, zaznaczyła interesujące mnie fragmenty. Opisała zalety i wady proponowanej lokaty. Utrzymywała kontakt wzrokowy i była bardzo uprzejma. Na koniec wręczyła mi swoją wizytówkę i zaoferowała pomoc w razie dodatkowych pytań i wątpliwości. Uważam, że była to jedna z najlepszych wizyt w Polbanku. Rzeczowe, konkretne odpowiedzi, sprawność w obsłudze i uprzejmość.