Ogólnie nie jestem zadowolona z tego oddziału Eurobanku. Czułam się w nim jakbym była intruzem, a nie klientem. Obsługa wykazywała się raczej niechęcią, jakby była niezadowolona, że w ogóle przyszłam załatwić sprawę. Podejście merytoryczne także pozostawiało wiele do życzenia. Pani nie bardzo miała ochotę pomóc mi w znalezieniu najlepszego rozwiązania. Zdawkowe nie da się i do widzenia. Jedyne co nie raziło, choć też nie do końca to ubiór - jednakowy całej obsługi. Do życzenia pozostawiała jedynie schludność poszczególnych osób. Mimo, że to zlokalizowany najbliżej mojego miejsca zamieszkania oddział, na pewno nie odwiedzę go już nigdy więcej. Nie polecam.
obserwacje przeprowadzono w rejestracji, poczekalni, gabinecie lekarskim oraz w toalecie. we wszystkich miejscach spotkalam sie z zaskakujacym ladem i porzadkiem; w rejestracji panie mile i merytoryczne, zalatwiaja pacjentow szybko i fachowo; lekarz otwarty na potrzeby pacjenta; toaleta czysta i schludna
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.