Stałam przy kasie, chcąc zapłacić 59.90 za bluzkę, okazało się, że jest przeceniona i zapłaciłam tylko 29.90. Spytałam, które jeszcze są przecenione. Pani nie wiedziała, musiała wbić kod na kasę, wtedy jej wyskoczyło. Po odejściu od kasy wzięłam jeszcze jedną bluzkę i spytałam, czy może sprawdzić, czy ta też jest przeceniona a Pani na to, że teraz nie może sprawdzić bo właśnie sprawdza faktury. Była jedyną ekspedientką przy kasie a ja byłam jedyną klientką za ladą. Mogła na chwilę odłożyć stos faktur i sprawdzić cenę. Odłożyłam bluzkę i wyszłam ze sklepu.
Robiłam zakupy, m.in. żółty ser. Wybrałam drogi, z dziurami, bo taki lubię, okazało się, że były go 3 plasterki na górze, pod spodem był jakiś inny, moim zdaniem tańszy i niedobry. Zgłosiłam to później w punkcie obsługi klienta i zostałam zbyta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.