Podróżując jedną linią autobusową miałam w planach przesiąść się na przystanku gdzie łączy się z inną linią. Niestety, autobus którym podróżowałam jechał niemiłosiernie wolno, choć droga była bez korków(nie przekraczał 30km/h)!! Do tego autobus w który chciałam się przesiąść przyjechał dwie minuty za wcześnie. Nie zdążyłam się przesiąść choć bardzo mi zależało na czasie. Uważam, że gdyby pan kierowca pierwszego autobusu jechał tak jak powinien, a pan z drugiego autobusu wyjechał o odpowiedniej godzinie zdążyłabym bez żadnych przeszkód. Takich osób jak ja na połączeniu tych linii jest więcej, dlatego uważam, że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.
W sklepie było bardzo dużo ludzi. Więc wybrałam produkty które mnie interesowały i szybko ustawiłam się w gigantycznej kolejce. Kolejka przesuwała się do kasy bardzo powoli. Gdy w końcu do niej dotarłam miejsce pracy kasjera było zawalone produktami ze zwrotów. Nie mogłam również zapłacić kartą płatniczą gdyż nie posiadają odpowiedniego sprzętu. Nie jestem zbyt zadowolona z tej wizyty.
Po długim oczekiwaniu w kolejce, gdyż było bardzo dużo osób, nadeszła na mnie kolej. Zamówiłam dwie kanapki- jedną otrzymałam od razu na drugą kazano mi poczekać. Zdążono mi w tym czasie wystawić rachunek który oczywiście od razu zapłaciłam. Po około 10 min ktoś sobie o mnie przypomniał lecz jakoś dziwnie wychodziło ze zamówionej przeze mnie kanapki cały czas brakowało bo inny sprzedawca zdążył sprzedać zanim obsługujący mnie zdążył się do niej dostać. PO około 15 min otrzymałam swoje zamówienie, aczkolwiek i tak nie byłam z niego zadowolona, gdyż była zrobiona bardzo niedbale i jak odwinęłam ją z papierka wszystko z niej wyleciało. Jestem bardzo niezadowolona z tej wizyty i mam teraz obawy wybrać się tam ponownie.
Podczas robienia zakupów zauważyłam że wszystko leżało na swoim miejscu, a jeśli było poprzekładane to ekspedientki starał się na bieżąco robić porządek. Prz kasie Pani bardzo grzecznie powitała mnie, zapytała czy nie potrzeba reklamówki a na końcu podziękowała i zaprosiła ponownie. Jestem bardzo zadowolona z tej wizyty.
Od początku była duża kolejka, ale jak to w sobotę wesela i dużo osób kupowało bukiety tak jak i ja. Poprosiłam o bukiet taki jak chciałam. Trochę więcej czasu niż pozostałym osobom przede mną w kolejce zajęło robienie g choć praktycznie nie różnił się niczym od pozostałych. Poza tym co najbardziej mnie zbulwersowało był fakt że zostałam oszukana podczas wydawania. Nie przeliczyłam pieniędzy od razu czego żałuję niezmiernie. Uważam że to karygodne oszukiwać własnych klientów i to nie kwotą paru złotych...
Poproszona przez brata o zakup papierosów weszłam do ów sklepu. Ustawiłam się od razu w kolejce i gdy przyszła na mnie kolej poprosiłam o papierosy o które poprosił mój brat. Ekspedientka poprosiła mnie o dowód. Choć mam 21 lat wyglądam dość młodo i bardzo zdziwiło mnie że ktoś mnie o dowód poprosił gdyż nie zdarzają mi się takie sytuację. Uważam że zapobiegliwość sprzedawczyni przed niesprzedaniem nieletnim papierosów zasługuję na pochwałę. Oby więcej takich ludzi pracujących w sklepach.
Bardzo często korzystam z autobusu tej konkretnej linii o tej godzinie. W 80% przypadków autobus wyjeżdża o wiele za wcześnie niż powinien. Czasami zdarza się to jakieś 2 minuty za wcześnie aczkolwiek dla wielu osób(także i mnie) te dwie minuty sprawiają że wsiadłabym do tego autobusu gdyby był punktualnie. Bardzo mnie to irytuje gdyż jest już to późna pora i autobusy nie kursują tak często jak w dzień.
Podeszłam do bankomatu chcąc pobrać określoną kwotę. Niestety bankomat nie posiadał podanego nominału, który występuje w ofercie wyżej wymienionego banku. Uważam że jak na taką lokalizację (Galeria Krakowska) taki bank i taki bankomat powinien posiadać wszystkie dostępne nominały jakie posiada w ofercie.
Od samego progu widać było że sklep był przepełniony klientami. Kolejki do kas były spore ale wszystkie kasy były czynne i Panie ekspedientki bardzo szybko i ciepło obsługiwały. Kiedy poprosiłam o pomoc w odnalezieniu produktu zostałam bardzo miło potraktowana i wskazano mi odpowiednie miejsce. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w dzisiejszym dniu. Uważam że zasługuję to na dobrą ocenę.
Podróżując autobusem zauważyłam że kierowca bardzo gwałtownie rusza i hamuje nie zważając na pasażerów szczególnie tych starszych. Na przystankach nie odczekał aż pasażerowie wysiądą i wsiądą kolejni tylko w trakcie wymiany zamykał drzwi i jechał dalej. Zdarzyło się że drzwi przygniotły jedną osobę. Uważam takie zachowanie za karygodne i niedopuszczalne przede wszystkim ze względu na bezpieczeństwo podróżujących.
Po raz kolejny zdarzyło mi się robić zakupy w tym sklepie. Zawsze kiedy tam jestem przynajmniej jedna rzecz nie zgadza się cenowo z ceną półkową a ceną na paragonie. Zwykle to tyczy kilku rzeczy. 13 kwietnia na 5 produktów cena różniła się aż w 3 przypadkach. Obsługa zawsze bardzo miła i chętnie udzielane odpowiedzi na zadane pytania. Oceniam ten sklep na +1 ponieważ sprawa z cenami jest zawsze powtarzająca się.
Podczas stania w jednej z kolejek zauważyłam nieuprzejme zachowanie jednej z kasjerek. Choć kasowała sprawnie i kolejka nie była dzięki temu długa Ekspedientka nie udzielała odpowiedzi na zadane jej pytania tylko zbywała ludzi jakimś odburknięciem lub poprostu ignorowała nie zwracając uwagi na pytających. Przede mną w kolejce kobieta chciała kupić owoc nie ważąc go wcześniej, kasjerka odłożyła go na bok nie informując dlaczego go nie skasowała, gdy owa kobieta grzecznie zapytała dlaczego, ta odburknęła ze trzeba było zważyć na sklepie. Ponadto robiła straszne problemy każdemu w kolejce z wydawaniem jeśli ktoś nie miał odliczonych pieniędzy. Uważam że tak nie powinni być obsługiwani klienci.
Odwiedziłam placówkę Banku ING w celu założenia dodatkowego konta oszczędnościowego do konta które posiadam. Spędziłam tam około 5 min załatwiwszy wszystko co chciałam. Zostałam obsłużona w bardzo szybkim tempie oraz dostałam odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania a nawet więcej. Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tej placówce i uważam że tak powinien być traktowany klient w każdym banku.
W pociągu było bardzo mocno włączone ogrzewanie. Gdy Kobieta siedząca obok grzecznie poprosiła Panią Konduktor o skręcenie ogrzewania ta odburknęła jej i bardzo niegrzecznie naskakując jej odrzekła że nie ma takiej możliwości po czym odeszła trzaskając drzwiami. Uważam że zachowanie, podejście i ton wypowiedzi Pani Konduktor jest zdecydowanie naganny.
Miałam problem z hasłem do konta prowadzonego przez internet. Choć wpisywałam poprawne serwer mnie blokował. Doradca nie potrafił mi wytłumaczyć dlaczego tak się dzieję, ani nie potrafił mi pomóc jak tylko zablokować konto i wznowić jeszcze raz, ale podejście i uprzejmość wobec mnie jako klienta była niezwykle dobre i uprzejme. Choć nie zostało mi wyjaśnione dlaczego miałam taki problem, uważam że zostałam nadzwyczaj milo obsłużona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.