Opinie użytkownika (3)

Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, kompetentne osoby. Pani, która uzupełniała warzywa nie pozwoliła mi dłuższej chwili szukać warzywa na wadze, tylko szybciutko zauważyła, że mam z tym problem i miło podała kod. Szybka obsługa na wędlinach i serach. Panie uśmiechnięte, życzliwe. Szybka obsługa na kasach. Widać, że w tym Fracu Pracownicy pracują dla Klienta. Sklep bardzo czysty, schludny, towar wyłożony, wytwarzowany, poukładany. Mimo, ze ceny warzyw stosunkowo droższe od innych marketów ale zdecydowanie smaczniejsze, świeższe. Zdecydowanie polecam.

Anna_1864

08.04.2011

Frac Delikatesy

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Kasprzaka 1

Nie zgadzam się (4)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Zostałam miło przywitana, z bardzo życzliwym uśmiechem na twarzy sprzedawcy. Podczas przeglądania asortymentu została zaproponowana mi pomoc w bardzo subtelny sposób i chętnie z niego skorzystałam. W związku z tym, iż szukałam zupełnie czegoś nowego dla siebie, Pani zgodziła się pomalować mnie i dobrać odpowiednie dla mnie kosmetyki (cienie, kredki, podkład). Poprzez makijaż zachęciła mnie do zmiany i zakupu markowych kosmetyków. Oczywiście Pani zaproponowała kilka rozwiązań, porównała ceny i jakość. Wykazała się fachowością. Dorzuciła kilka próbek i z uśmiechem pożegnała. Oczywiście następnym razem, ku mojemu zaskoczeniu, miło przywitała i zapytała jak się czuję w nowym makijażu...Nie zostałam jej bezosobowa... Oby przybywało takich specjalistów!

Anna_1864

12.01.2010

Sephora

Placówka

Poznań, Ratajczaka 2

Nie zgadzam się (32)
Obserwacja miała miejsce...
Obserwacja miała miejsce podczas poszukiwań spodni męskich. W całym sklepie tylko jeden sprzedawca, który ujawnił się po ok 15 min. poszukiwań. Kiedy zapytałam ochroniarza, czy jest tu jakis sprzedawca, odpowiedź brzmiała:"gdzieś tu jest..." Absolutny brak zainteresowania, brak przywitania, zapytań w stylu "czy w czymś pomóc". Brak zainteresowania podczas przymierzania spodni. Jak ja juz zapytałam czy może Pani pomóc? odpowiedź "zaraz!" a potem mamy tylko to, co na wieszakach...Moim zdaniem, jako Klienta,brak uprzejmości i pomocy nie powinno usprawiedliwiać to, że pani sprzedawca najprawdopodobniej była sama w tak dużym sklepie. Jako Klient niechętnie tam wrócę.

Anna_1864

12.01.2010

CARRY

Placówka

Sosnowiec, Długosza 80

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi