Opinie użytkownika (7)

Dzisiaj ok godz...
Dzisiaj ok godz 12 udałam się do sklepu Big Star w celu zakupu spodni. Otoczenie sklepu czyste, posprzątane, witryny wystawowe również. Ekspozycje ciekawe, przyciągające uwage przechodzacych potencjalnych klientów. Szyld sklepu czysty widoczny z daleka. Pomieszczenie sklepowe również czyste, towar starannie ułozony, oswietlenie odpowiednie. Po ok 1 minucie podeszła do mnie kobieta średniego wzrostu/ ok 168cm/, szczupła, wiek ok 22-25 lat, wlosy blond, nieco dłuższe, luźno opadajace na ramiona, kolczyki w uszach przywitała się mówiąc dzień dobry i zapytała w czym może pomóc-powiedziałam, że poszukuje spodni. Pracownica sklepu dokładniej dopytała o fason, kolor, zawartość streczu i po uzyskaniu ode mnie odpowiedzi podsumowala moje oczekiwania dotyczące spodni, wybrała 4 modele i odprowadzila mnie do przymierzalni, w trakcie przymierzania pytała czy pasują , czy moze podać inny rozmiar, lub fason . Gdy już skończylam przymierzanie zapytała, ktore wybrałam- wskazałam 1 parę. Pracownica powiedziała, że to bardzo dobry wybór, że na pewno będę z nich zadowolona, zapytała, czy podać dodatki do tych spodni/ pasek/ odpowiedziałam, że nie. W tej sytuacji pracownica sklepu zaprosiła mnie do kasy, wzięła ode mnie wybrane spodnie, skasowała, zapakowala towar, umieszczając w reklamówce paragon, poinformowała o terminie ewentualnego zwrotu lub reklamacji, podziękowała za dokonanie zakupów, zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu i pozegnała się życząc miłego dnia. Bardzo przyjemnie się robiło zakupy w tym sklepie. Miła sympatyczna obsługa, indywidualne podejscie do klienta, profesjonalizm. Bardzo dobra znajomość asortymentu towaru

Anna_1050

12.10.2009

Big Star

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (26)
Zadzwonilam na infolinię...
Zadzwonilam na infolinię BPH, aby uzyskać informacje o dostępnych kartach kredytowych, , wymaganych dokumentach niezbędnych przy podpisaniu umowy o wydanie karty kredytowej. Konsultant zgłosil sie po 1 sygnale, przywitał się przedstawil i zapytał w czym może pomóc. Przedstawiłam jaki produkt bankowy mnie interesuje, po czym konsultant doprecyzował pytania i przedstawił 2 warianty interesujących mnie kart kredytowych -podając wysokość limitu, informując o opłatach i prowizjach, obowiązkowym ubezpieczeniu karty. Mówił też o wymaganych dokumentach, niezbędnych przy podpisaniu umowy o wydanie karty płatniczej kredytowej.Na zakończenie rozmowy konsultant zaproponował umówienie spotkania z doradcą klienta. Bardzo łatwo dodzwonić się na infolinię tego banku, konsultant kompetentny, potrafiący samodzielnie udzielić odpowiedzi na pytania klienta. Przekazujący informację klientowi w sposób przystępny, zrozumiały. jestem usatysfakcjonowana udzielonymi odpowiedziami, uzyskalam wszystkie niezbędne informacje na temat interesującego mnie produktu bankowego jak i wymagalnych dokumentów przy podpisywaniu umowy .

Anna_1050

09.10.2009

Bank BPH

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu odzieżowego Stefan z zamiarem zakupu płaszcza zimowego. otoczenie sklepu czyste, logo widoczne z daleka, okna w witrynach czyste, ciekawe prezentacje kolekcji, zachęcające przechodniów do odwiedzenia tego sklepu. Na drzwiach widoczne godziny otwarcia. Po wejściu do środka zauważyłam ład i porządek panujący w sklepie, podłoga czysta, odpowiednie oświetlenie, towar ułozony lub powieszony na wieszakach, bardzo dobry dostęp do oferowanych produktów. po wejsciu do sklepu udalam sie w kierunku działu, gdzie wisiały płaszcze. po ok 2 minutach podeszla do mnie pracownica, kobieta w średnim wieku ok 45-50 lat, sredniego wzrostu ok 168 cm, włosy blond spięte w kok, w okularach powiedziala dzień dobry i zapytała w czym może pomóc. powiedziałam, ze interesuje mnie płaszcz zimowy. Zapytała, czy mam jakieś specjalne preferencje co do koloru, kroju szycia, materiału, czy to ma być płaszcz na specjalne okazje, czy do codziennego uzytku. Po rozpoznaniu moich potrzeb i oczekiwań i głośnym podsumowaniu uzyskanych ode mnie informacji pracownica sklepu zaprezentowała mi 4 wzory zimowego płaszcza. zachęciła do przymierzenia kazdego z nich. Podczas przymierzania pytała o moje odczucia, pytała czy podać jakieś dodatki do danego płaszcza/ apaszka, szal, pasek, torebka/. Bardzo żywo uczestniczyła w procesie przymierzania płaszczy, pytała, czy może podać jakiś inny wzór, kolor- widać, że pracownikowi sklepu bardzo zależało na zadowoleniu klienta i sprostaniu jego wymaganiom oraz na sprzedaniu towaru z aktualnej kolekcji. pracownik miły, uprzejmy, zaangażowany, posiadający wysoką kulturę osobistą. Profesjonalizm, indywidualne podejście do klienta. Bardzo przyjemnie dokonywało się zakupów w tym sklepie. Indywidualne podejście do klienta, prawidłowe rozpoznanie jego potrzeb i dopasowanie produktu sprawiło, że czułam się w tym sklepie wyjatkowo i byłam ważnym klientem, ktory został obslużony zgodnie z przyjetymi standardami. Po wybraniu okreslonego fasonu plaszcza pracownik zaprowadzil mnie do kasy, gdzie została sfinalizowana transakcja, następnie plaszcz został zapakowany i zostałam miło pozegnana oraz zaproszona do ponownego odwiedzenia sklepu.

Anna_1050

09.10.2009

Stefan

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (39)
Około godz 19...
Około godz 19 wybrałam się na zakupy do Auchan chciałam kupić telewizor plazmowy HD oraz komplet pościeli. Przy wejściu na salę sprzedażoqwą stał pracownik ochrony i uważnie obserwował osoby wchodzące do sklepu. Tuż przy wejściu znajdowało się stoisko z telewizorami- dział RTV widocznie oznaczony, podeszłam do jednego ztelewizorow i zaczęłam go oglądać, później podeszlam do kolejnego, w tym momencie podszedł do mnie pracownik działu ubrany w strój służbowy/ biała koszula, krawat, dżinsy, czarne buty/ młody, wiek ok 25 lat, wysoki, szczupły, włosy blond, krotko ścięte, powiedzial dobry wieczór i zapytał w czym mogę pomóc, wyjawiłam cel swojej wizyty na tym stoisku. Sprzedawca bardzo uważnie mnie wysłuchał, później podsumował moją wypowiedź i zaproponował 3 różne warianty telewizorów zgodnie z moimi oczekiwaniami. Pracownik nawiązał kontakt wzrokowy z klientem, ofertę dostosowal do potrzeb i oczekiwań klienta, posiada szeroką wiedzę na temat oferty produktowej działu, w sposób przystępny, zrozumiały opisuje interesujący mnie produkt. Widać wielkie zaangażowanie sprzedażowe ze strony pracownika, posiada umiejętność pozyskania klienta, wysoka kultura osobista. Mardzo przyjemnie robiło się zakupy w tym działe. Następnie udałam się do działu Tekstylia w celu zakupu kompletu pościeli. Pracownik był obecny na dziale zajęty układaniem towaru, ja spacerowalam alejką przyglądając się różnym artykułom eksponowanym w tym dziale. Po ok. 2 min podeszła do mnie pracownica tego działu-/kobieta w średnim wieku, ok 50 lat, średniego wzrostu-ok.164 cm ubrana w strój służbowy, czerwony T-Shirt, włosy czarne, dłuższe, spięte w kok, na ręku zegarek / przywitała się słowami dobry wieczór i zapytała w czym mogę pomóc. Powiedziałam, że szukam pościeli. Pracownica zapytała o rozmiar, o rodzaj materiału, kolorystykę, oraz o przedzial cenowy. Pracownica po wysłuchaniu moich potrzeb i oczekiwań, głośno je podsumowała i przystąpiła do prezentacji zgodnie z moimi oczekiwaniami kompletów pościeli. Pracownica zaprezentowała mi 4 różne komplety pościeli. Pracownik prawidłowo rozpoznał moje potrzeby i oczekiwania, trafił w moje gusta i upodobania, umiejętność doradzenia, ciekawa prezentacja towaru. Wysoka kultura osobista.Milo się robiło zakupy na tym dziale. Po dokonaniu zakupów na tych 2 dzialach rozejrzałam się ogolnie po sklepie. Pracownicy byli obecni na dzialach, jeśli nie bylo na dziale klientow zajęci byli segregowaniem, ukladaniem towarow, wszystkie działy bardzo dobrze oznaczone, widoczne z daleka, towar eksponowany na półkach uporządkowany, ułozony, brak widocznych luk na półkach. Na stoisku Wagi sprawna obsługa klientów, zachowanie pracownika zgodne z przyjętymi standardami- powitanie, pożegnanie każdego klienta, Stand SERY, WĘDLINY- sprawna obsługa klientów, wszyscy pracownicy ubrani byli w stroje służbowe i posiadali identyfikatory. Podłoga czysta, alejki łatwe do przejścia, zachowane ciągi komunikacyjne/brak przedmiotów utrudniających przejście/. Toalety również czyste zadbane, wyposażone w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło. Przyjemnie i sprawnie robiło się zakupy w ten dzień, o tej godzinie

Anna_1050

08.10.2009

Auchan

Placówka

Bielany Wrocławskie, Francuska 6

Nie zgadzam się (23)
Zadzwoniłam do Towarzystwa...
Zadzwoniłam do Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz ponieważ szukam korzystnej polisy ubezpieczeniowej na życie dla siebie i dzieci. Po 2 sygnałach zgłosił się konsultant wypowiadając formułkę powitalna, nazwę firmy oraz podając swoje imię i zapytał w czym może pomóc. Uważnie wysłuchał moich potrzeb i oczekiwań, później podsumował je, a następnie przystąpil do prezentacji ofery. Przedstawił kilka wariantów ubezpieczeń na życie z uwzględnieniem kwot jakie mogę na ten cel przeznaczyć jaki i celu jaki spelniać ma ta polisa. Konsultant wykazał się bardzo dobrą znajomością produktów ubezpieczeniowych, w sposób prosty, przystępny i zrozumiały dla klienta przedstawił ofertę . Wysoka kultura osobista, widać było, że konsultant chce w jak najlepszy sposób dopacować ofertę do potrzeb i oczekiwań klieta. Na wszystkie pytania potrafił odpowiedzieć samodzielnie bez żadnych konsulacji, czy zbędnego zastanawiania się . Na zadawane pytania odpowiadał od razu rzeczowo i zrozumiale. Na zakończenie rozmowy zaproponował indywidualne spotkanie z agentem ubezpieczeniowym u mnie w domu , zaprosił też do odwiedzenia Oddziału. Bardzo miła rzeczowa rozmowa, uzyskałam wszelkie informacje, które mnie interesowały. Pełna, rzetelna wiedza produktowa, pracownik kompetentny, odpowiedzialny.

Anna_1050

07.10.2009

Allianz

Placówka

Wrocław, Legnicka 62c

Nie zgadzam się (20)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udalam się do placowki bankowej, aby wyplacić większą sumę gotowki. Placówka zadbana, czysta,przestronna, wygodne miejsca dla oczekujących reklamy ułozone w nalezytym porządku. Placowka wyraźnie oznakowana, na drzwiach widoczne godziny otwarcia. W momencie kiedy weszlam do placowki były czynne 2 stanowiska, wszystkie stanowiska są wyraźne oznaczone, także klient wchodzący do placowki bez problemu odnajdzie wlaściwe stanowisko przy którym ma załatwić sprawę. Widoczny porządek na biurku. Kiedy weszłam do placowki wewnątrz znajdowała się tylko 1 osoba, przy stanowisku Klienta Indywidualnego przy ossłudze Kasowej. Zaczekałam 5 minut i zostalam poproszona przez pracownicę banku- kobietę w wieku ok 30 lat, włosy krotkie,ubrama w niebieską bluskę i garsonę koloru popielatego. Pracownik w banku przywitał mnie zaprosił, aby usiadła i zapytał w czym może pomóc. Po sprawnie przeprowadzonej transakcji- wyplata gotowki, pracownik pożegnał mnie, zaprosił jednocześnie do ponownego odwiedzenia placowki. Bardzo milo wspominam wizytę w tej placowce- szybka, kompetentna obsługa, pracownik sprawnie przeprowadzil transakcję wypłaty gotówki. na pewno kolejnym razem odwiedzę tą placówkę

Anna_1050

06.10.2009

PKO BP

Placówka

Wrocław, Wita Stwosza 33/35

Nie zgadzam się (30)
29.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Po wyjściu z...
Po wyjściu z pracy udałam się do placówki Lukas Banku S.A. , aby założyć tam konto osobiste. Placówka widoczna z daleka, bardzo dobrze oznakowana, otoczenie czyste, miejsca parkingowe dostępne dla zmotoryzowanych klientów, placówka również przyjazna dla osób niepełnosprawnych. Po wejściu do środka zauważyłam ład i porządek, stanowiska dokładnie oznakowane, woda dostępna do picia, jak również materiały reklamowe ułożone w stojaku, na drzwiach wejściowych dokładnie wypisane godziny otwarcia placówki. W momencie kiedy ja odwiedzałam placówkę były czynne 2 stanowiska.Przy obydwu znajdowali się klienci. Mój czas oczekiwania wyniósł 5 minut. Po podejściu do stanowiska obsługi klienta wyjaśniłam pracownikowi banku cel swojej wizyty. Pracownik po uważnym wysłuchaniu podsumował moje oczekiwania i przedstawił 3 warianty konta jakie odpowiadają moim potrzebom. Szczegółowo przedstawił zasady funkcjonowania łącznie z opłatami. Po wybraniu określonego wariantu przystąpiliśmy do wypełnienia dokumentów niezbędnych przy założeniu konta. Pracownik sam bardzo sprawnie przygotował niezbędną dokumentację- bardzo prostą i przejrzystą, minimum formalności. Bardzo byłam zadowolona z wizyty w tej placówce i z jakości obsługi. Pracownicy niezwykle kompetentni, rzetelnie i sumiennie wykonujący swoją pracę. Bardzo szybka i bez zbędnych formalności obsługa. Pracownik mnie obsługujący posiadał rozległą wiedzę na temat produktów bankowych, w zrozumiały sposób potrafił przedstawić klientowi interesujące informacje. Wygląd pracownika schludny, lekki makijaż, kobieta wiek ok 30 lat, blondynka włosy dłuższe, ubrana w białą bluzkę i czarna garsonkę. Pracownik posiadał identyfikator. Pracownik na początku spotkania przywitał się ze mną, na zakończenie spotkania pożegnał i zaprosił ponownie do odwiedzenia placówki, oprócz niezbędnych dokumentów wręczył również wizytówkę. Miło, kompetentnie i szybko załatwiłam w tej placówce swoją sprawę/założenie konta/ Jestem zadowoona z tej wizyty i polecam ją innym zainteresowanym klientom

Anna_1050

04.10.2009

Credit Agricole

Placówka

Wrocław, Świdnicka 24/26

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi