Opinia użytkownika: Anna_1050
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Zadzwonilam na infolinię BPH, aby uzyskać informacje o dostępnych kartach kredytowych, , wymaganych dokumentach niezbędnych przy podpisaniu umowy o wydanie karty kredytowej. Konsultant zgłosil sie po 1 sygnale, przywitał się przedstawil i zapytał w czym może pomóc. Przedstawiłam jaki produkt bankowy mnie interesuje, po czym konsultant doprecyzował pytania i przedstawił 2 warianty interesujących mnie kart kredytowych -podając wysokość limitu, informując o opłatach i prowizjach, obowiązkowym ubezpieczeniu karty. Mówił też o wymaganych dokumentach, niezbędnych przy podpisaniu umowy o wydanie karty płatniczej kredytowej.Na zakończenie rozmowy konsultant zaproponował umówienie spotkania z doradcą klienta. Bardzo łatwo dodzwonić się na infolinię tego banku, konsultant kompetentny, potrafiący samodzielnie udzielić odpowiedzi na pytania klienta. Przekazujący informację klientowi w sposób przystępny, zrozumiały. jestem usatysfakcjonowana udzielonymi odpowiedziami, uzyskalam wszystkie niezbędne informacje na temat interesującego mnie produktu bankowego jak i wymagalnych dokumentów przy podpisywaniu umowy .