Jakiś czas temu, podczas wizyty w oddziale został mi zapropopnowana karta kredytowa. Myślę sobie- ok, wezmę. Karta przyszła do domu po kilku dniach i wylądowała w szufladzie. Pewnego wieczoru zadzwoniła bardzo miła pani z infolinii citi. Przedstawiła się i zadała mi kilka pytań weryfikujących, po czy wyjaśniła mi kork po kroku o czym będzie mówić i co będziemy robić. Rozmowa trwał kika ładnych minut. Pani podała mi najważniejsze opłata i spytała czy będę poptrafiła korzystać z karty bo wtedy nie będę mieć opłaty za jej wydanie. Zdaję sobie sprawę, że pewnie bank płaci za aktywowane karty i dlatego to wszystko, ale pani bardzo mnie ujęła swoją cierpliwością oraz dokłądnością i rzetelnością w obsłudze klienta mimo późnej pory.
Placówka mieści się w centrum miasta, mimo to bez problemu można znaleźć miejsce do prakowania. Przed budynkem znajduje się kilka zarezerwowanych przez PZU miejsc parkingowych. Sam budynek jak i okolica zadbana. W budynku gorąco i duszno. W niewielkiej sali mieści się kilka boksów z biurami, do których trzeba wejść. To wszytsko powoduje, że jedna osoba słucha drugą po co przyszła. Nie ma prywatności. Nie ma miejsca dla osób oczekujących. Boksy są dobrze opisane i od razu wiadomo gdzie wejść. W samych biurach panuje lekki nieporządek. Na biurkach dużo różnych dokumentów. Otwarte stare szafy z dokumentami nie robą dobrego wrażenia. Jak ktoś wchodzi robi się przeciąg i wszystko zaczyna latać. Na 4 biurka obsługiwane były 2 . Pracownica ubrana biznesowo. Mimo, że sama dokładnie nie wiedziałam czego potrzebuję Pani się domyśliła i we wszystkim mi pomogła. Obsługa, mimo długiego oczekiwania była szybka i sprawna.
Mam wykupione ubezpieczenie pracownicze. Nie bardzo wiedziałm czego ono dotyczy. Napisałam więc maila na podany adres. Mail umyślnie zawierał mało informacji. Po kilku godzinach dostał maila zwrotnego żeby doprecyzować sowje zapytanie. Na następny dzień przyszła odpowiedź na moje pytania. Za klika dni przyszła kopia umowy, regulaminy i oferta. To się nazwy obsługa
Zakupiłam ubezpieczenie od pośrednika w innym mieście i nie miałam możliwosci przedstawienia zniżek z innego ubezpieczenie. Zadzwoniłam więc na infolinię. Po bardzo długim oczekiwaniu około 15 min słuchania melodyjki zgłosił się bardzo nieuprzejmy pan. Pan był nie miły i udzielił mi złej informacji. Spowodowało to to że musiałm kilka razy jeździć do placówki. Powinni coś zmienić na tej infolini bo stracą klientów. Wałbrzychu nie ma oddziału HDI a jedynie pośrednicy, którzy nie mają odpowiedniej wiedzy i każdy mówi co innego.
Jestem pełnomocnikiem do konta męża w tym banku. Za każdym razem jak mam coś załatwić to jestem cały dzień chora. Byle zapytanie się o stan konta trwa tam min. godzinę. Dodam, że nie ma tam jakiś olbrzymich kolejek. Zazwyczaj czekają 2 czy 3 osoby przede mną. Panie, które tam pracują nie są zbyt miłe i chętne do pomocy. Zawsze mają z czymś problem. Pracownice, które pracują tam już ponda rok mają problem z podstawowymi sprawami. Podpisanie umowy do karty kredytowej, która został założona przez internet trwało ponad 1,5 h. W okienku gdzie jest obsługa konta klienci załatwiają kredyty a okienko przeznaczone za załatwienie kredytów jest zawsze puste. Jedna Pani obsługuje a reszta praconików albo stoi przy niej albo chodzi w tą i z powrotem. Nikomu nie polecam posiadania tam rachunku. Pracownicy nie mają swoich stroi służbowych tylko chodzą w swoich. Klienci nie mają gdzie usiąść, żeby poczekać w kolejce. Obsługa klienta również jest na stojąco. Więc jak podpisywanie umowy trwa 1,5 h to nogi trochę bolą.
Zamawiałam na drivie kanapki. Obsługa była sprawna, szybka i bardzo bardzo uprzejma. Uprzejma w miły sposób. Pani mimo późnej godziny była bardzo miła i uśmiechnięta. Po ciężkim dniu w pracy było to bardzo miłe:) Pracownicy byli w strojach służbowych. Lokal na zewnątrz był zadbany. Bardzo mi się podobał obsługa. Kanapki były ciepłe i ładnie wszytsko zostało spakowane.
Placówka zadbana, pracownicy w strojach służbowych. Miła i przyjazna obsługa. Wszytsko było by dobrze gdyby nie to, że managerka w bardzo nie miły sposób zwracała uwagę swoim praconikom. Robiłą to w taki sposó, że nie chciało się nic więcej jak tylko wyjść i tak też zrobiliśmy.
Bardzo miła, przyjazna i profesjonalna obsługa. Moje wszystkie wątpliwości zostały wyjaśnione. Placówka bardzo przyjazna i komfortowa. Zosała mi na wstępie zaproponowana kawa. Pani wyszła do mnie zza stanowiska i zaprosiła mnie do siebie. Jedyna uwaga to to, że podczas obsługi Pani rozmawiała kilkakrotnie prywanie przez telefon co z pewnoscią wydłużyło czas obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.