Opinia użytkownika: Angelika_38
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jestem pełnomocnikiem do konta męża w tym banku. Za każdym razem jak mam coś załatwić to jestem cały dzień chora. Byle zapytanie się o stan konta trwa tam min. godzinę. Dodam, że nie ma tam jakiś olbrzymich kolejek. Zazwyczaj czekają 2 czy 3 osoby przede mną. Panie, które tam pracują nie są zbyt miłe i chętne do pomocy. Zawsze mają z czymś problem. Pracownice, które pracują tam już ponda rok mają problem z podstawowymi sprawami. Podpisanie umowy do karty kredytowej, która został założona przez internet trwało ponad 1,5 h. W okienku gdzie jest obsługa konta klienci załatwiają kredyty a okienko przeznaczone za załatwienie kredytów jest zawsze puste. Jedna Pani obsługuje a reszta praconików albo stoi przy niej albo chodzi w tą i z powrotem. Nikomu nie polecam posiadania tam rachunku. Pracownicy nie mają swoich stroi służbowych tylko chodzą w swoich. Klienci nie mają gdzie usiąść, żeby poczekać w kolejce. Obsługa klienta również jest na stojąco. Więc jak podpisywanie umowy trwa 1,5 h to nogi trochę bolą.