Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Gdy weszła do salonu,byłam jedyną klientką. Zwróciłam uwagę na dużą estetykę i jasne światło dzięki, któremu całe pomieszczenie wydawało się jeszcze bardziej czyste. Ulotki,które znajdowały się na stojakach oraz na stanowisku obsługi klienta były aktualne, przedstawiały tą samą ofertę co plakaty znajdujące się w witrynach. W witrynie ułożonych było kilka smartfonów z aktualbej oferty. Pracownik, który mnie obsługiwał wywarł na mnie dobre wrażenie aczkolwiek przez chwilę wydawało mi się, że pracuje dosyć krótko i nie do końca jest zorientowany w ofercie,o którą pytałam. Jednak na sam koniec rozmowy wybrnął z sytuacji i udzielił mi odpowiednich wskazówek.
Weszłam do sklepu zupełnie spontanicznie. Przechodząc obok moją uwagę przyciągnęły witryny oklejone plakatami wyprzedażowymi. Postanowiłam więc sprawdzić czy ceny produktòw rzeczywiście są warte uwagi. I rzeczywiście warto było. Od razu przy wejściu widoczne były wieszaki z dużą ilością damskich artykułów odzieżowych po przecenie,których ceny na metkach zgadzały się z dużymi cenówkami. Przecena dotyczyła kolekcji zimowej. Jednak dostępne były już również artykuły z nowej kolekcji.Mimo tego, że sklep wydawał się spory,odniosłam wrażenie, że jest w nim za ciasno ale mimo wszystko estetycznie. Znajdowało się w nim sporo klientów a tym samym tworzyły się spore kolejki zarówno do przymierzalni jak i do kasy(otwarta była tylko jedna kasa) co uważam za minus.
Zadzwoniłam na infolinię w celu uzyskania informacji na temat nadanej przeze mnie przesyłki. Mężczyzna,z którym rozmawiałam udzielił mi wszelkich i informacji choć odnioslam wrażenie, że nie do końca był zadowolony z faktu,iż dzwonię. Ton jego głosu wykazywał zmęczenie i znudzenie.
Zaraz po wejściu do sklepu zwróciłam uwagę na ogólną estetykę przestrzeń i duży wybór produktów. Gazetki promocyjne znajdowały się na stojaku przy wejściu. Produkty z obniżonymi cenami były odpowiednio oznakowane i przyciągały wzrok. Pozostały asortyment również ułożony w sposób przejrzysty. Podeszłam do alejki z asortymentem, którym byłam zainteresowana i trochę się rozczarowałam. Mimo tego, iż w całym sklepie nie znajdowało się wielu klientów, żadan z pracowników nie podszedł do mnie i nie zaoferował swojej pomocy w doborze produktu. Po kilku minutach oczekiwania podeszłam więc do punktu obsługowo kasowego i poprosiłam o pomoc. Pracownik podszedł ze mną do alejki i udzielił mi wyczerpujących informacji o produkcie.Na koniec zaoferował swoją pomoc w razie kolejnych pytań czym zatarł wcześniejsze złe wrażenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.