W dniu dzisiejszym zadzwoniła do mnie konsultantka firmy Orange z ofertą dotyczącą zakupu nowego startera w umowie na 30 m-cy. Pani ładnie się przedstawiła, opowiedział o proponowanej ofercie, ale standardowo nie potrafiła słuchać tego co druga strona ma do powiedzenia czyli klient. Dwukrotnie odpowiedziałam jej, że nie jestem zainteresowana, bo wiem kiedy kończy mi się umowa i jeśli będę chciała ją przedłużyć to skorzystam z opcji wizyty w salonie operatora, a nie będę kupowała " kota w worku". Natręctwo, brak taktu w rozmowie z klientem, a do tego wyuczona tylko na potrzeby sprzedaży regułka, i brak zrozumienia w odmowie spowodowało, że Pani bezczelnie się wyłączyła.
W dniu dzisiejszym robiąc zakupy odzieżowe w tym sklepie zwróciłam uwagę na niezgodność ceny na towarze z ceną na paragonie. Pomimo, że towar był ometkowany ceną 0,99 gr to kasjerka wprowadzając kod produktu policzyła za towar 1,99. Cena była widoczna gołym okiem, więc przypuszczalnie na drobnych artykułach sklep rekompensuje sobie braki gotówkowe w asortymencie.
W dzisiejszym dniu trafiła do mnie publikacja dla dzieci wydawnictwa COLGRAF z Inowrocławia. Tytuł : Malowanki z naklejkami- Ulubione dni : Janek i Agatka. Kolorowanka ma fajną oprawę jest przejrzysta i wprowadza element edukacyjny z wykorzystaniem dat - ulubionych dni. Jednak na stronie 14, w tejże publikacji wkradł się błąd dotyczący święta Halloween - widnieje tam data 30.11 a powinien być 31.10.
Moja dzisiejsza obserwacja dotyczy nabytej w zestawie Happy Meal książeczki z serii Zdumiewający Świat- Oceany. Publikacja zdjęć zwierząt morskich zamieszkujących tereny oceaniczne nie do końca stanowi bezpieczny przekaz dla dzieci jeśli chodzi o przedziały wiekowe, a należy zwrócić uwagę, że zestawy te nie ograniczają się do wieku , a tu na stronie 7 tejże publikacji zdjęcie rekina żarłacza białego prawie jak wyciągnięte z filmu " Szczęki". Zastanawiające jest to czy dodawanie do fast foodów dziecięcych książek było akceptowane przez osoby, które mają jakiekolwiek doświadczenie w publikacjach dla dzieci. Bo skoro restauracja dopuściła do obrotu taką ukrytą na pierwszy rzut oka publikację to czy odważyłaby się dodać do zestawu zabawkę przedstawiającą tegoż rekina, która była by do wyboru przez dziecko w gablocie promocyjnej oferty Happy Meal, bo potencjalnie rodzic kupuje kota w worku - na okładce przyjazny delfinek a w środku żarłacz biały...
W dniu dzisiejszym wybrałam się do Carrefoura w Krakowie na ulicy Zakopiańskiej. Przy wejściu po prawej stronie gdzie znajduje się dział audio zobaczyłam kuszącą ofertę na laptopa 7" firmy Overmax- cena zaskakująco niska 189 zł, zainteresowana korzystną ofertą spytałam obsługę o konkrety dotyczące tej atrakcyjnej oferty okazało się, że cena jest wynikiem braku zasilacza do sprzętu. Ekspedientka nie do końca potrafiła wyjaśnić dlaczego właśnie taki towar jest w promocji skoro jest nie kompletny, po zwróceniu uwagi, że w tym wypadku powinno to być traktowane jako "końcówka serii" a nie "super oferta"Pani ekspedientka próbując skończyć rozmowę powiedziała, że to jest tylko ekspozycja bo czekaja na dostawę , tylko ciekawe czy nowa dostaw towaru będzie również w atrakcyjnej cenie jak ta nie kompletna. W dniu dzisiejszym nie tylko na dziale audio, ale również na dziale ze zniczami i kwiatami panował chaos. Ceny pojedynczych sztuk na stoisku po 0,15 groszy a przy kasie na paragonie okazuje się że po 0,45 gr.
Dzisiejsze zakupy nie należały do udanych , na warzywniaku pory zapakowane w folie już nie pierwszej jakości, "początki gnilne" poza tym brak ziemniaków na wagę tylko pakowane w po 2,5 kg bałagan na stoisku z art gospodarczymi i standard jeśli chodzi o kwiaty - suche , ale podejście sprzedawcy " może się sprzeda" Plusem dzisiejszej wizyty w Biedronce była uprzejmość kasjerki, która zwróciła uwagę starszej pani, że nie wzięła reszty.
Sklep z bogatym asortymentem z branży art. gospodarczych, odzieży, bibelotów itd. Ustawienie produktów bardzo chaotyczne, trudno się odnaleźć w danym towarze, ilość towarów większa od metrażu sklepu.Obsługa mało kontaktowa, zamknięta na sprzedaż produktów niż na jakość obsługi w kontakcie z klientem.
Obsługa Tauronu kompetentna, problem klienta próbują rozwiązać na wszystkich poziomach komunikacji pomiędzy klientem a operatorem. Rozmowa z pracownikiem wyczerpująca , konkretna i ukierunkowująca. Wskazanie również na pomoc radcy prawnego w problemach zawiłych. Lokal przyjemny w odbiorze wizualnym, korzystna lokalizacja , odpowiednia liczba obsługujących.
Miła obsługa, konkretna jeśli chodzi o roszczenia klientów np. o płatne reklamówki. Pewna klientka tego sklepu była zbulwersowana że musi płacić za jednorazówki do zakupionego towaru, wtedy ekspedientka zaznaczyła że kwota z reklamówek jest przekazywana na konto fundacji dla dzieci , może klientka nie do końca była zadowolona z odpowiedzi ale pracownik sklepu w tej sytuacji był pozytywnie asertywny
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.