Szukając dobrej lokaty los doprowadził mnie na stronę Getin Banku. Mają a jakże dobrodziejstwo pt. "Napisz do nas". I napisałem pytając o kilka rzeczy. Już formułka, że mają tydzień na odpowiedź mnie zadziwiła, ale dałem im szansę. Nic z tych rzeczy - mają gdzieś, aby odpisać, czyli mają gdzieś nas potencjalnych klientów, czyli mają gdzieś zarabianie jeśli już nie dla nas, to na własne utrzymanie. To fatalnie chyba świadczy o "banku"...
Widzę, że poprzednie wpisy są nieco wiekowe. Od ich czasu się zmieniło i to na gorsze. Czystość, a właściwie jej brak kompletnie zniechęca do jakiejkolwiek konsumpcji - zatłuszczone stoliki, kaloryfery oblepione brudem, niechlujny wygląd i ubiór obsługi + na dokładkę niedomyte tace pod pizzę. Właścicielowi to nie przeszkadza? Szkoda, bo w parze z dobrymi wyrobami nie idzie szeroko pojęta kultura obsługi. Konkurencja zweryfikuje mam nadzieję, czy warto tam jadać. Ja już tam nie.
Postanowiłem kupić konkretny model forda. Byłem na tyle zdecydowany, że chciałem "jak nie na dziś, to na jutro". Był dość znaczący problem, ale Pan Michał J. rozwiązał go tak sprawnie, że po tygodniu wyjeżdżałem z salonu nowym autkiem. Szacunek dla Pana.Ponadto salon sprawia pozytywne wrażenie - przestronny, estetyczny i nie powodujący przytłoczenia, co często się zdarza.Czeka mnie jeszcze kilka odwiedzin w ich serwisie, ale pojadę tam bez obaw o rzetelną obsługę.Polecam ten salon wszystkim.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.