Bemo Motors

(2.82)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 33)

Polecam!
Polecam!

Niezweryfikowany Klient_D7OZ

20.01.2022

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (0)
Ten serwis to...
Ten serwis to jakaś totalna kpina! Dwa razy w przeszłości już się zawiodłem i teraz trzeci i ostatni. Moja noga tam nigdy więcej nie powstanie! Zdecydowałem się tam ostatnio na montaż haka holowniczego do Forda Focusa kombi. Zapłaciłem 1700 zł za sam tylko montaż! Kupiłem osobiście jeden z najlepszych haków na rynku Westfalia z odpinaną kulą i z dedykowaną do tego konkretnego modelu wiązką elektryczną z modułem, który rozłącza czujniki cofania auta po zamontowaniu np. bagażnika rowerowego. Wykonanie usługi fatalne!!! Pomimo dostarczonego w zestawie szablonu w skali 1:1 do wycięcia zderzaka, jakiś uczeń (jak mi powiedziano) wycinał to ręcznie, na „oko” jakimś nożykiem i wyciął niepotrzebnie za dużo i krzywo, zostawiając jeszcze strzępy na krawędziach! Wiązkę kabli od gniazda elektrycznego haka nie przymocowano i rzucono luźno tylko na dolną część zderzaka, która po kilku kilometrach jazdy zsunęła się na gorącą rurę wydechową ulegając niemal przepaleniu co mogło spowodować spalenie instalacji oraz zwarcie w instalacji samochodu! Ciekawe kto wtedy byłby winny? Na pewno użytkownik! Uratowało mnie tylko to, że pojechałem od razu do stacji diagnostycznej, aby potwierdziła montaż haka i wydała zaświadczenie do wbicia do dowodu rejestracyjnego. Pracownik owej stacji pokazał mi to wszystko na kanale i pomógł mi te kable zabezpieczyć „trytkami” aby umocować jak należy wszystkie kable! Jak sam to określił: totalne pateractwo i amatorszczyzna! Okazało się, że moduł nie jest zakodowany i piszczą czujniki cofania jak mam podłączony bagażnik na rowery na haku, a moduł miał to niwelować! Mało tego teraz po pół roku odkryłem, podczas samodzielnej wymiany filtra kabinowego (łatwa czynność, nie wymagająca korzystania z drogiego serwisu, chcą 50 zł, a można to zrobić samemu w 2 minuty), że nie ma dużej osłony pod schowkiem po prawej stronie, a gdzie znajduje się tablica elektryczna z modułami i gdzie się wpinali z instalacją haka! Od tego czasu nigdzie nie byłem z autem na żadnym serwisie, a autem jeżdżę sam. Nikt z serwisu do mnie nie zadzwonił, że została osłona na serwisie i nie została zamontowana i leży na serwisie czyli ktoś ją po prostu zabrał! Zaczynam podejrzewać że także moduł od haka też został wzięty z kompletu haka bo pomimo, że mówiono mi, że został zakodowany „piszczą” czujniki cofania jakby tego modułu nie było! Ten serwis to kpina omijać go szerokim łukiem. Dziwię się tylko Ford Polska, że mają jeszcze ich autoryzację, a teraz jak już nie ma Auto-Watin to nie mają konkurencji i są monopolistami w Poznaniu, to dopiero będą uprawiali amatorszczyznę! Zdecydowanie nie polecam!

Niezweryfikowany Klient_CWUb

13.11.2021

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie nie polecam...
Zdecydowanie nie polecam serwisu Bemo-Motors w Poznaniu na Mogileńskiej. Chciałem dokonać tam wymiany rozrządu korzystając z promocji Forda za 2450 zł (Focus 1.8 tdci - dwa paski mokry i suchy). Zarejestrowałem sie za pomocą strony internetowej Forda i umówiłem się na konkretny termin. Dzień wcześniej zadzwonił do mnie jakiś pracownik serwisu informując, że za tą kwotę wymienią mi jeden pasek (tylko suchy), a oba musiałyby kosztować ok 4,5 tys. Okazało sie to nieprawdą, bo promocja Forda dotyczyła kompletnego rozrządu. W innym serwisie Forda dokonałem wymiany obu pasków w tej kwocie. Kręcą , mataczą i kłamią. Wcześniej miałem też nieprzyjemne zdarzenie dotyczące serwisu dokonującego przeglądów powłoki lakierniczej. Omijać ten serwis szerokim łukiem!!!! Dziwię się, że oni są jeszcze ASO Forda. Mnie w każdym razie nikt tam już nie zobaczy

Niezweryfikowany Klient_oAc7

06.05.2021

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (0)
Samochód serwisowany w...
Samochód serwisowany w tym salonie został doprowadzony do stanu jak to nazwali " nie zalecają dalszej eksploatacji pojazdu" mimo to wykonali czynności serwisowe przy danym przebiegu. Zgłaszając po raz kolejny ( te same co na wcześniejszej wizycie usterki pojazdu) jedynie potwierdzili usterki i w miłym tonie odradzili naprawę twierdząc że są normalne usterki a usunięcie ich jest bardzo czasochłonne. Prosząc o wycenę usłyszałem tak zwaną cenę zaporową, mimo mojej chęci naprawy usłyszałem koleją dwukrotnie wyższą i odpuściłem. Po wieloletnim serwisowaniu pojazdu odradzam. z perspektywy czasu wnioskuję iż czynności serwisowe były wykonywane w minimalnym stopniu a o usterkach które powstawały nie byłem informowany a co za tym idzie nie były systematycznie usuwane co doprowadziło do tej sytuacji. Nie polecam i odradzam. Stwierdzenie serwisu abym jeździł pojazdem powoli a podnośniki na hali nie są do naprawy pojazdów tylko do zarabiania pieniędzy jest żenujące. Dziękuję.

zarejestrowany-uzytkownik

19.01.2021

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (1)
Kierownictwo z salonie...
Kierownictwo z salonie na Mogileńskiej dramat. Ford tourneo connect zakupiony tydzień przędz świętami, wszystko dopięte w banku i z pozostałymi formalnościami ale auto ściągnięte z Rzeszowa dopiero 23.12. i tego samego dnia telefon z serwisu że wyskoczyła jakaś awaria po umyciu samochodu, więc z prezentu nici. A teraz na dodatek okazuje się że nikt nie potrafi zdiagnozować usterki i auto nie będzie wydane w tym roku. Dramat, samochód sprzedany z ukrytą wada bez wcześniejszego poinformowania klienta.

Niezweryfikowany Klient_wG8o

30.12.2020

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jak za...
Obsługa jak za komuny. Zero kreatywności. Jak w "Misiu" - „Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi” Stanowczo odradzam. Im większy dystans do takich serwisów tym lepsze samopoczucie

zarejestrowany-uzytkownik

15.12.2020

Placówka

Warszawa, ul. Ostroroga 20

Nie zgadzam się (0)
Witam. 3.08.20 rok...
Witam. 3.08.20 rok zostało auto oddane do naprawy po kolizji drogowej nie z naszej winy. Myślałem że Autoryzowany serwis Forda Bemo stanie na wysokości zadania i Profesionalnie usunie szkodę. Przeliczyłem się ponieważ kolor przy odebraniu drzwi progu listwy oraz drzwi lewe i tył były w jaśniejszym kolorze wmawiano nam że trzeba patrzyć pod innym kątem światła gdzie gołym okiem było widać różnicę koloru. Szef serwisu dał słowo że druga reklamacja będzie Profesionalnie fachowo zrobiona. Dowiedziałem się telefonicznie po drugim razie że lakier się różni i trzeba wezwać znów technika od lakieru. Więc Auto będzie 3 raz malowane. Brak słów mija 7 tydzień i niema efektu usunięcia reklamacji na fachowe pomalowanie. Brak słów że nikt nie jest odpowiedzialny za takie ewidentne wady usunięcia powypadkowej kolizji. Serwis Forda dla mnie to nie eleganckie zachowanie do klienta. Pozdrawiam.

Niezweryfikowany Klient_jWid

24.09.2020

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (1)
Totalne dno. Nie polecam...
Totalne dno. Nie polecam tam wymieniać szyby w jakim kolwiek aucie. Mam wrażenie że w serwisie wogule nie znają się na wykonywaniu takiej usługi. nie dobrze spasowana szyba przyklejona na byle jak z widocznymi wychodzącymi poza obrzeże szyby lkeju. Po za tym aby przykleić podszybie musieli nanieść klej w spreju, poza upapranym od tego kleju całego podszybia to również miałem od tego kleju brudną całą maskę i błotnik w raz z częścia drzwi. Oczywiście auto miałem wydane zaraz po umyciu i na mokrym lakierze nie było tego widać. wolałem sam zmyć benzyną ekstrakcyjną niż zawieź auto do tych FACHOWCÓW bo się obawiałem o stan lakieru. Usługa była przeprowadzona z ubezpieczenia i całe szczęście bo cena 3 krotnie większa niż u konkuręcji za tą samą szybę. Moim zdaniem lepiej zgłosić się do firmy która cały czas się taką usługą zajmuje niż do serwisu gdzie mają jaką pracę raz do roku i może to wykonuje pracownik na starzu. Masakra. Nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_JnyA

13.09.2020

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (1)
Naprawa auta.Profesjonalna obsługa...
Naprawa auta.Profesjonalna obsługa począwszy od przyjęcia zgłoszenia,poprzez umówienie terminu .Konsultacja i informacja o cenie usługi przed podjęciem pracy. Niby tak powinno być,jednak wiele warsztatów ma inne podejście do serwisu.

Niezweryfikowany Klient_t4g6

09.10.2019

Placówka

Stare Bielice, ul. Koszalińska 26

Nie zgadzam się (1)
Chciałbym podziękować pracownikom...
Chciałbym podziękować pracownikom , pan (dane osobowe usunięte przez administratora -RODO) bardzo miły rzetelny,prawdziwy fachowiec,gdyby wszyscy tak sprawnie i rzetelnie podchodzili do naprawy samochodu i klienta z uśmiechem na twarzy to każdy z nas byłby zadowolony . Chciałbym też podziękować panu (dane osobowe usunięte przez administratora -RODO) specjalista do spraw sprzedaży aut używanych za miłe podejście do klienta. Jestem bardzo zadowolony z wizyty w Bemo Motors mam nadzieję że inni zadowoleni klienci podzielą się swoimi spostrzeżeniami a państwo otrzymają dyplom najlepszej placówki w kraju. Dziękuje. (dane osobowe usunięte przez administratora -RODO).

Niezweryfikowany Klient_02OG

28.05.2019

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (0)
Szybka i fachowa...
Szybka i fachowa obsługa. Recepcja od razu kieruje do właściwej osoby, zgodnie z opisem problemu. Pracownik jest zawsze na swoim miejscu, gotowy do obsługi klienta. Jeśli tak nie jest, niezwłocznie informowany jestem o konieczności poczekania wraz z podaniem orientacyjnej ilości czasu. Wiedza i fachowość na dobrym poziomie, Sytuacje konfliktowe rozwiązują merytoryczną dyskusją, choć to nie zawsze zadowala klienta. Czekając na usługę można skorzystać z wydzielonego miejsca. Dostępna prasa i internet. Przeszklone drzwi do warsztatu dają możliwość obserwowania wykonywanych prac. serwisowych

Tomasz_2330

01.06.2017

Placówka

Poznań, Opłotki 19

Nie zgadzam się (8)
Postanowiłem kupić konkretny...
Postanowiłem kupić konkretny model forda. Byłem na tyle zdecydowany, że chciałem "jak nie na dziś, to na jutro". Był dość znaczący problem, ale Pan Michał J. rozwiązał go tak sprawnie, że po tygodniu wyjeżdżałem z salonu nowym autkiem. Szacunek dla Pana.Ponadto salon sprawia pozytywne wrażenie - przestronny, estetyczny i nie powodujący przytłoczenia, co często się zdarza.Czeka mnie jeszcze kilka odwiedzin w ich serwisie, ale pojadę tam bez obaw o rzetelną obsługę.Polecam ten salon wszystkim.

Andrzej_786

20.11.2014

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (5)
W Bemo Motors...
W Bemo Motors naprawiałam szkodę mojego samochodu (lakierowanie i blacharstwo). Zostałam bardzo fachowo obsłużona - serwis dopasował się godzinowo do mojej dyspozycyjności, otrzymałam samochód zastępczy małych rozmiarów na moją prośbę. Minimalny czas oczekiwania na spotkanie z pracownikiem umilono mi propozycją kawy i prasy. O zakończeniu naprawy poinformowano mnie telefonicznie. Jedyny minus: kasa, w której musiałam uiścić opłatę za usługę czynna od 8 w czasie gdy umówiona byłam na 7:40 co oznaczało ok 10min czekanie na Panią z kasy (zostałam jednakże przeproszona za tą niedogodność). Czas naprawy - z moich informacji standardowy dla tej usługi - 4 dni. Firma zajęła się całą dokumentacją dla mojego ubezpieczyciela. Pracownik, który opiekował się mną od początku do końca - rzetelnie odpowiadał na moje pytania, był bardzo pomocny.

zalogowany_użytkownik

09.09.2014

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (7)
Chociaż od wielu...
Chociaż od wielu lat jestem zadeklarowanym użytkownikiem fordów poziom obsługi w Salonie Bemo Motors przy węźle Komorniki bardzo mnie rozczarował. Interesował mnie zakup samochodu z oferty pojazdów używanych oferowanych przez dealera. W przeszłości korzystałem już takiej oferty u konkurencji i byłem bardzo zadowolony z zakupu. Rozważając zakup 2-3 letniego samochodu od dealera oczekuje sprawdzonego, w pełni sprawnego auta z pełną udokumentowaną historią serwisu, wiedząc, że cena będzie nieco wyższa niż u tzw. handlaża. Tymczasem w Bemo sprzedawca oferwał mi pojazd, o którego stanie technicznym nie miał wiedzy, chociaż samochód jest ofercie salonu od kilku miesięcy. Pojazd ewidentnie posiadał usterki jednak dealer nie mógł wykonać pełnej diagnostyki przed sprzedażą pojazdu. Brzmi to absurdalnie, ale niestety to prawda. Sprzedawca poświęcił mi ok.45 minut. Starał się być uprzejmy i miły, brakowało mu jednak zdecydowania i wiary, że prezentowany pojazd rzeczywiście można sprzedać.Całość wizyty oceniam bardzo słabo, wychodzenie z taką ofertą raczej nie przystoi tej klasy dealerowi.

zalogowany_użytkownik

03.07.2014

Placówka

Poznań, Opłotki 19

Nie zgadzam się (4)
Przebywając w podróży...
Przebywając w podróży służbowej moje auto miało awarię i musiało być odholowane i naprawione w Bemo Motors w Poznaniu. To spowodowało dla mnie sporo trudności organizacyjnych. Szybko uzyskałem auto zastępcze, ale z mojego powodu byly problemy z dokończeniem sprawy (nie zostawilem dowodu rejestracyjnego, etc.) Pan Tomasz B. w rewelacyjny sposób prowadził całą sprawę, cały czas proaktywnie szukając sposobów rozwiązania moich trudności. Wyszukiwał nietypowe rozwiązania, nie naruszając polityki firmy. Bardzo polecam!

Tichon

03.02.2012

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (4)
Łatwy dojazd, duży...
Łatwy dojazd, duży obszerny parking. W salonie czysto i świeżo. Pracownicy ubrani w jednolite stroje, każdy posiada identyfikator, na biurkach panuje wzorowy porządek nigdzie nie widać zbędnych papierów. Przy każdym pojeździe katalogi i foldery, dodatkowo oddzielnie na stojak w łatwo dostępnym miejscu dodatkowe katalogi. Ekspozycja samochodów bardzo bogata. W środku i na zewnętrz eksponowane są wszystkie dostępne modele. W bardzo krótkim czasie podszedł pracownik przywitał się zaoferował swoją pomoc. Powiedziałem, że jestem zainteresowany kupnem samochodu ciężarowego na raty lub w leasingu i jeżeli można to prosiłbym o takie oferty. Pan zaprosił mnie do swojego biurka. Zapytał o potrzebne szczegóły. Zapytał się jaki model mnie interesuje. Następnie o wszystkim opowiedział przedstawił katalogi i przygotował dwie ofert. Zaproponował przygotowanie również innych wariantów i przesłanie na mój adres mailowy. Padła również propozycja jazdy testowej teraz lub dogodny dla mnie terminie. Bardzo fachowa i profesjonalna obsługa.

Marek_605

09.05.2011

Placówka

Poznań, Mogileńska 50

Nie zgadzam się (4)
W salonie zawitałem...
W salonie zawitałem o umówionej godzinie w celu zrobienia przeglądu Forda Focusa (2 rok użytkowania). Nie od razu zostałem obsłużony, (mimo umówienia się na konkretną godzinę - 9:00), ze względu na kolejkę... Musiałem czekać około 20 minut, aż przyjął mnie przydzielony mi serwisant. Wypytał mnie on o wszystko, udzielał fachowych uwag, poinformował mnie o przewidywanych kosztach naprawy (tarcze, klocki, olej, filtry oleju itp.) i terminie odbioru samochodu - rozmowa przebiegała w sympatycznej atmosferze. Przed umówionym odbiorem, serwisant zadzwonił do mnie z potwierdzeniem godziny odbioru. Samochód odebrałem o wyznaczonej godzinie, był umyty na zewnątrz i wewnątrz. Ogólnie wizytę w salonie oceniam pozytywnie, do momentu kiedy otrzymałem fakturę (przeszło 1000 zł)...

Maciej_399

02.12.2009

Placówka

Poznań, Opłotki 19

Nie zgadzam się (25)

Bemo Motors

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bemo Motors?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.