Rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolona z obsługi przez Pracowników Uniqa. Zawierałam tam 2 umowy ubezpieczenia, zostałam obsłużona na wysokim poziomie, kompetentny personal, bardzo dobra oferta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Mimo umówionej wizyty na daną godzinę, musiałam jakieś 15 min czekać w kolejce. Kontakt z Pracownikiem był dobry, natomiast czas oczekiwania sprawił, że daję niższą ocenę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
W sobotę wieczorem około godziny 19.30-19.40 udałam się do sklepu CCC w celu zakupu butów na wiosnę. Gdy weszłam, w sklepie nie było żadnego klienta, jedna z Pań myła podłogę i prawie zabiła mnie wzrokiem, jak weszłam. Druga pani stała przy drzwiach od zaplecza i rozmawiała z kimś przez telefon - z rozmowy wywnioskowałam, że była to prywatna rozmowa. Rozejrzałam się i spodobały mi się jedne buty, jednak nie było mojego rozmiaru. Poprosiłam, żeby Pani sprawdziła, czy są może na stanie takie, jednak Pani niegrzecznie powiedziała, że jak nie ma na sklepie, to znaczy, że nie ma w ogóle. Zdziwiłam się, bo kiedyś, gdy miałam podobną sytuację, Pani sprawdziła w komputerze i znalazł się inny rozmiar - tu jednak ekspedientka nie pofatygowała się, by to zrobić. Mało to, Pani na tyle nie podobała się moja obecność w sklepie, że postanowiła przygasić połowę świateł, mimo iż jeszcze przez 20 min sklep powinien być otwarty. Podirytowana tą niemiłą obsługą, opuściłam sklep. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi w tym sklepie. Ekspedientki zajęte wszystkim, tylko nie obsługą klienta. Jedyny plus to czystość i porządek.
Wczoraj w godzinach wieczornych udałam się do Mc Donald's. Cała restauracja była wypełniona klientami. Z trudem udało mi się znaleźć wolny stolik. Usiadłam i zaczęłam się rozglądać. W restauracji, mimo brzydkiej pogody na zewnątrz, była czysta podłoga oraz mimo sporego ruchu, były również czyste stoliki. Kasjerzy przy kasach szybko i sprawnie obsługiwali klientów. Podeszłam i zamówiłam sałatkę. Pani zaproponowała mi do tego ciasteczko, gdy odmówiłam, zaproponowała również coś do napicia. Była miła i uśmiechnięta. Szybko zrealizowała moje zlecenie. Usiadłam, spokojnie zjadłam. Jedyne co mi się nie podobało podczas tej wizyty, to sprzeczka kierownika zmiany z jakimś pracownikiem przy klientach. Było to bardzo nieprofesjonalne. Na koniec mojej wizyty udałam się do toalety i tam również było czysto i "pachnąco". Ogólnie bardzo dobrze oceniam tę wizytę.
Przed wejściem na halę sprzedaży podeszłam do jednej z dwóch obsługujących kasjerek i zapytałam, czy mogę zostawić u niej moją siatkę z zakupami, żeby nie wchodzić z nimi na sklep i pani odesłała mnie obok do koleżanki. Ta z kolei powiedziała, że zaraz idzie na przerwę i mam z powrotem wrócić do jej koleżanki. I wtedy obie panie zaczęły się przy klientach kłócić, która zaraz ma zejść na przerwę. W końcu jedna z nich wzięła ode mnie z nerwami torbę i weszłam na halę. Nie było wielu klientów, pracownicy marketu zajmowali się dokładaniem towaru na półki. W sklepie było raczej czysto. Pracownicy byli w strojach służbowych. Gdy podeszłam do kasy, nie było dużej kolejki, od razu zostałam obsłużona. Kasjerka zaproponowała mi zakup "wafelka z promocji". Podczas obsługi w ogóle się nie uśmiechała. Pewnie spieszyła się już na przerwę. Nie podobała mi się bardzo obsługa w tym sklepie, zwłaszcza ta kłótnia kasjerek przed rozpoczęciem przeze mnie zakupów.
Gdy weszłam do placówki, była dość duża kolejka. Były czynne trzy stanowiska obsługi, więc kolejka dość szybko się zmniejszała. Gdy przyszła moja kolej, zostałam wzrokiem powitana przez pracownika banku i zaproszona do stanowiska. Pani, która mnie obsługiwała, była uśmiechnięta i miła, ubrana elegancko i schludnie. Kobieta posiadała duży zasób wiedzy i chętnie odpowiadała na zadane przeze mnie pytania, dotyczące mojego konta bankowego. Starała się również przekonać mnie do zakupu dodatkowej usługi. Jedyne co mi się nie podobało, to rozmowy pracowników banku między sobą, podczas obsługi klientów. Uważam, że wydłużało to trochę obsługę innych klientów, czekających w kolejce. Jedna z pracownic miała tak bardzo pomalowane usta bordową pomadką, że od tego miała aż brudne zęby, co wyglądało bardzo nieestetycznie. Poza tymi szczegółami, jestem zadowolona z obsługi w tej placówce i chętnie będę ją odwiedzała w przyszłości. Mam do niej zaufanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.