Opinia użytkownika: AnPit
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Gdy weszłam do placówki, była dość duża kolejka. Były czynne trzy stanowiska obsługi, więc kolejka dość szybko się zmniejszała. Gdy przyszła moja kolej, zostałam wzrokiem powitana przez pracownika banku i zaproszona do stanowiska. Pani, która mnie obsługiwała, była uśmiechnięta i miła, ubrana elegancko i schludnie. Kobieta posiadała duży zasób wiedzy i chętnie odpowiadała na zadane przeze mnie pytania, dotyczące mojego konta bankowego. Starała się również przekonać mnie do zakupu dodatkowej usługi. Jedyne co mi się nie podobało, to rozmowy pracowników banku między sobą, podczas obsługi klientów. Uważam, że wydłużało to trochę obsługę innych klientów, czekających w kolejce. Jedna z pracownic miała tak bardzo pomalowane usta bordową pomadką, że od tego miała aż brudne zęby, co wyglądało bardzo nieestetycznie. Poza tymi szczegółami, jestem zadowolona z obsługi w tej placówce i chętnie będę ją odwiedzała w przyszłości. Mam do niej zaufanie.