Opinie użytkownika (10)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1203

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
22.04.2022
Odpowiedź firmy
Aleksandra, dziękujemy za Twoją ocenę - cieszymy się i robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Fatalnie. Na plus:...
Fatalnie. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Aleksandra_1203

30.08.2016

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1203

30.08.2016

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1203

30.08.2016

mtu24.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Uwielbiam zakupy...
Rewelacyjnie. Uwielbiam zakupy w tym sklepie. Już sam jego wygląd jest bardzo atrakcyjny i zachęca do zakupów. Ponadto zawsze można liczyć na fachową obsługę. Dodatkowym plusem są częste promocje oraz towar dobrej jakości i w dobrej cenie. Duży plus za kartę stałego klienta i związane z tym rabaty. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1203

12.07.2013

Hebe

Placówka

Chorzów, wolności 24

Nie zgadzam się (1)
Robię zakupy w...
Robię zakupy w tym sklepie za każdym razem, kiedy skończy się karma dla moich fretek. Tym razem złożyłam zamówienie, zapłaciłam po czym przypomniało mi się, że zapomniałam zakupie jeszcze jednej rzeczy. Kontakt z biurem obsługi klienta był bardzo miły i rzeczowy. Pani poinformowała o możliwości dołożenia produktów do zamówienia po czym w jasny sposób przedstawiła procedurę. Niestety, towaru o wadze, która mnie interesowała akurat nie było w asortymencie. Powiedziałam, że się zastanowię i oddzwonię. Następnego dnia dostałam maila czy zdecydowałam się na inną oferowaną opcję wagową czy jednak rezygnuję z dodatkowego zamówienia i mogą wysłać do mnie towar. Towar jak zwykle dotarł bardzo szybko - z Niemiec, po czterech dniach. W paczce oprócz zamówionego towaru były również obiecane gratisy. Opłaty za przesyłkę powyżej 99 zł nie pobiera się, co dodatkowo sprawia, że ceny w sklepie zooplus są naprawdę niskie.

Aleksandra_1203

23.08.2012

zooplus.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu zajrzałam...
Do sklepu zajrzałam po prezent dla bliskiej osoby. Przez ekspedientkę zostałam zauważona podczas oglądania towaru. Pracowniczką perfumerii była miła, młoda, uśmiechnięta dziewczyna. Od początku rozmowy, po rozpoznaniu potrzeb poleciła kilka produktów. W międzyczasie zaproponowała jeszcze kilka produktów promocyjnych. W samej perfumerii było bardzo czysto, wystrój idealnie dopasowany do oferowanych produktów, "sielski". W tle słychać muzykę, jest ona jednak odrobinę za głośna. Ceny dopasowane do naturalnie wyprodukowanych kosmetyków. Obsłużona zostałam szybko, dostałam dwie próbki kosmetyków i zaoferowano mi przystąpienie do klubu stałego klienta.

Aleksandra_1203

27.07.2012

L'Occitane

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu weszłam...
Do sklepu weszłam po żwirek i pastę witaminową dla fretek. Sklep ma bogaty asortyment jeśli chodzi o tego typu towar - jest kilka wielkości (pojemności), co pozwala na zaopatrzenie się w dogodne dla siebie produkty. Powierzchnia na zewnątrz i wewnątrz sklepu była czysta, w sklepie nie panował również nieprzyjemny zapach pomimo kilku zwierząt w klatkach. Obsługująca pani była bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Nawiązała nawet krótką rozmowę o zwierzaku, dla którego kupujemy towar. Całość obsługi przebiegła szybko i sprawnie. Zakupy w tym sklepie są przyjemnością również ze względu na niskie ceny - czasami nawet 50% niższe niż w innych sklepach zoologicznych.

Aleksandra_1203

27.07.2012

Meduza

Placówka

Bytom, Chorzowska

Nie zgadzam się (3)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w kawiarni zamówiliśmy kawę Latte Macchiato, mały sok, deser karmelowy i rożek firmowy. Wszystko wyglądało tak jak na wizualizacjach, lody były pyszne, bez grudek lodu w środku a kawa gorąca. Jedyne zastrzeżenie mam do wymuszonej uprzejmości obsługi i do czystości na stolikach. Pomimo tego, że obsługa sprzątała to chyba nie robiła tego dokładnie.

Aleksandra_1203

26.07.2012

GRYCAN

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Do salonu Wezyr...
Do salonu Wezyr w Sosnowcu weszłam w celu zapoznania się z ofertą wycieczek do Turcji. Podałam warunki jakie oferta musi spełnić (All Inclusive, dla dwóch osób, 2100,00 zł za osobę). Pani przedstawiła jedną ofertę, nie podając przy tym żadnych bliższych informacji - odległości od miasta, wyposażenia hotelu. Na prośbę wydrukowania kilku ofert pani z obsługi stwierdziła, "że to nie ma sensu, bo nie mają kolorowej drukarki i zdjęcia nie wyjdą". Ponadto rozmowa toczyła się cały czas przy otwartych drzwiach do salonu a było to dosyć uciążliwe biorąc pod uwagę, że ulica przy której znajduje się salon jest jedną z najgłówniejszych w Sosnowcu.

Aleksandra_1203

26.07.2012

Wezyr

Placówka

Sosnowiec, 3-go maja 13

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi