Opinia użytkownika: Aleksandra_1203
Dotycząca firmy: zooplus.pl
Treść opinii: Robię zakupy w tym sklepie za każdym razem, kiedy skończy się karma dla moich fretek. Tym razem złożyłam zamówienie, zapłaciłam po czym przypomniało mi się, że zapomniałam zakupie jeszcze jednej rzeczy. Kontakt z biurem obsługi klienta był bardzo miły i rzeczowy. Pani poinformowała o możliwości dołożenia produktów do zamówienia po czym w jasny sposób przedstawiła procedurę. Niestety, towaru o wadze, która mnie interesowała akurat nie było w asortymencie. Powiedziałam, że się zastanowię i oddzwonię. Następnego dnia dostałam maila czy zdecydowałam się na inną oferowaną opcję wagową czy jednak rezygnuję z dodatkowego zamówienia i mogą wysłać do mnie towar. Towar jak zwykle dotarł bardzo szybko - z Niemiec, po czterech dniach. W paczce oprócz zamówionego towaru były również obiecane gratisy. Opłaty za przesyłkę powyżej 99 zł nie pobiera się, co dodatkowo sprawia, że ceny w sklepie zooplus są naprawdę niskie.