Opinie użytkownika (16)

Obslua przy kasie...
Obslua przy kasie bardzo mila, usmiecnieta, szybka, kasjerka zapytala czy korzystamy z karty pay pass, bo akurat jest na nie jakas promocja. Bardzo uprzejmie powiedziala, ze musimy oddac winogrona, ktorych wczesniej nie zwazylismy, wrecz wyrazila, ze jest jej przykro, ale nie moze zwazyc ich przy kasie. Kasjerka bardzo usmiechnieta. Zapytala mnie o przyblizona cene produku na ktorym nie bylo kodu kreskowego, odparlam, ze jesli nie ma kodu, to prosze juz nie szukac. Kasjeka powiedziala ze nie ma problemu bo mozna zadzwonic i zaraz sie kod znajdzie. Nie skorzystalam z propozycji, bo nie zalezalo mi na danym produkcie. Ogolnie naprawde obslua przy kasie zdumiewajaco mila.Sklep bardzo duzy, wiele produktow, bardzo dobrze zaopatrzony, lekko ciasny i polki bardzo wysokie, co sprawia wrazenie bycia w klatce, i powoduje ze jest dosyc ciemno. (dzial ze slodyczami)

Aleksandra_1161

18.09.2012

Carrefour

Placówka

Lublin, Al. Witosa 6

Nie zgadzam się (0)
Odwiedzilam pralnie, w...
Odwiedzilam pralnie, w celu oddania zimowej kurtki do prania. Pracownicy byli bardzo malo rozmowni, nikt nie zaproponowal mi dodatkowych uslug, Ogolnie, jedyne co uslyszalam do dzien dobry, bo nawet jako takieo do widzenia niestety nie bylo. Na poczatku jedynie przy przyjeciu ubran, pani sie usmiechnela. zas przy odebraniu sama musialam zapytac zy to wszystko i powiedziec do widzenia. ubranie zostalo polozone bez sowa na lade i tyle. po za tym pracowniy mowili jak juz pisalam bardzo malo i bardzo cicho. Po za tym uprane na czas (kolejny dzien) Z tego co wiem dosyc dobre ceny prania i prasowania koszul. Jest mozliwosc uslugi w 90 minut, bez dodatkowej oplaty. Ale nie wiem od czego to zalezy.

Aleksandra_1161

18.09.2012

EBS pralnia (wcześniej jako 5àSec)

Placówka

Lublin, Al. Witosa 6

Nie zgadzam się (0)
obsługa miła, zaproponowała/poleciła...
obsługa miła, zaproponowała/poleciła dobrą ofertę. Bez kolejek. Czysto, jedzenie poukładane. Przy kasie pani zapytała czy chce pojemniczek na sos czy bezpośrednio na talerz. Zapytała czy nie chciałabym czegoś z dodatków. Ceny i nazwy ryb dobrze wyeksponowane (czego wcześniej nie było) Brakuję mi tylko ulotek/menu które można wziąć do stolika i przeczytać. Jednak wiele produktów nie jest wyeksponowanych ani na ladzie ani w okienkach, a jedynie na ścinianie przy kasjerce (bardzo mała tabliczka z pełną ofertą i cenami) co jest bardzo krępujące i dla klientów którzy tam stoją, i dla mnie i dla kasjerki. Ale jak już wcześniej napisałam jest o wiele lepiej, bo pojawiło się wiecej cen i oznaczeń niż wcześniej

Aleksandra_1161

12.09.2012

North Fish

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
Sklep ciasny, rzeczy...
Sklep ciasny, rzeczy nie poukładane, bardzo trudno jest się w nim poruszać jest tak zawalony półkami i wieszakami, że nie da sie przejść ani dokładnie obejrzeć produktów. Gdy znalazłam, spodnie, a nie było mojego numeru, udałam się do kasy, aby zapytać o mój rozmiar. Kasjer/ka sprawdził/a, że w systemie mają mniejszy rozmiar i zaraz poszuka na magazynie. Po kilku minutach powiedziała, że nie może znaleźć. Czy to winna, nie miała już ochoty szukać czy winna źle umieszczonych metek tego nie wiem.

Aleksandra_1161

12.09.2012

Cropp

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
Kolejna opinia niestety...
Kolejna opinia niestety jest negatywna. Przyszłam zwrócić towar, który był na mnie za duży. Wcześniej zadzwoniłam do innego carry w Lublinie, aby dowiedzieć się czy mają bluzkę w mniejszym rozmiarze, pracownik/czka odpowiedziała że poszuka, jeśli znajdzie to odłoży. A wiec weszłam do carry w C.H Plaza i powiedziałam, że chce zwrócić kilka bluzek, a jedna być może zostawię, jeśli w galerii Orkana nie znaleźli mniejszego rozmiaru. Poprosiłam pracownika/czka aby zadzwonił do carry - C.H Orkana i zapytał/a czy znależli dana bluzkę, pani odpowiedziała żebym zadzwoniła sama i podała mi numer. Jak dla mnie bardzo nie stosowne. Zaczęłam szukać telefonu niestety nie miałam, został w samochodzie. Wymusiłąm wiec na pracowniku/czce aby zadzwoniła do carry C.H Orkana. Zadzwoniła, tam dowiedziałam się, że bluzka mniejsza w systemi jest ale nie mogą jej fizycznie znaleźć. Więc zostawiłam dla siebie tą większą, resztę bluzek nie pasujących oddałam, bez problemu

Aleksandra_1161

12.09.2012

CARRY

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemnie...
Bardzo przyjemnie spędzony czas. Na wyprzedaży ubrania była składane na bieżąco, nie było widać aby były mocno porozrzucane. Ceny rewelacyjne, bluzki i sukienki poprzeceniane z ok 150 zł na 30 zł. Po moim zadanym pytaniu dowiedziałam się, że nie wolno oddawać kostiumów kąpielowych. Resztę rzeczy w ciągu kilku dni (nie pamiętam dokładnie ilu). Na terenie sklepu czysto, podłogi czyste, przymierzalnie bez pozostawionych rzeczy. Godny uwagi jest także fakt, że sklep carry jest bardzo przestronny, pomiędzy półkami jest dużo miejsca na swobodne przechodzenie i oglądanie towaru

Aleksandra_1161

12.09.2012

CARRY

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
Nikt z obsługi...
Nikt z obsługi nie podszedł gdy oglądałam towar, aby o coś zapytać sama podchodziłam do pracowników/czek. Gdy chciałam zapytać czy są inne rozmiary mniejsze, pracownicy odpowiadali, że na pewno nie, z trudem wymuszałam na nich aby sprawdzili w systemie. Być może nauczyli się już na pamięć jakie bluzki są jakie nie, ale czasami są zwroty, czasami ludzie zostawiają w przymierzalni rzeczy. Uważam, że dla świętego spokoju swojego i klienta powinni sprawdzać w komputerach po kodzie, ponieważ jako klientka miałam wrażenie, że mnie zwodzą. Brak bluzek w małych rozmiarach S/M Przy wyjściu z przymierzalni zapytano mnie jak bluzki, odwieszono za mnie pozostałe ubrania. Udzielono mi informacji, po tym jak zapytałam jak wygląda zamówienie w sklepie on-line. Przy kasie obsługa miła, na zadane pytanie do ilu dni mogę oddać towar, uzyskałąm wyraźną odpowiedź. Pracownik/czka zaproponował/a papierową płatna siatkę na zakupy a także energy drink.

Aleksandra_1161

12.09.2012

Diverse

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
W sklepie, po...
W sklepie, po około 10 minutach przeglądania ubrań w tym samym miejscu nikt nie podszedł, nie podszedł nikt także przy przymierzalniach. Długo szukałam odpowiedniego rozmiaru. Byłam wraz z chłopakiem (dział męski) Na moje pytanie, czy można oddać towar uzyskałam informacje że tak, w przeciągu kilku dni, nie pamiętam teraz dokładnie ilu, ale było to wyraźnie powiedziane. Gdy zapytałąm czy z metka przyczepioną, pracownik/czka odpowiedziała, ze tak musi być metka. Gdy powiedziałam że metka jest już oderwana, pracownik/czka na paragonie zaznaczyła, że metka już była oderwana w razie gdybyśmy chcieli zwrócić towar

Aleksandra_1161

12.09.2012

Reserved

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
Jestem nowa obserwatorka,...
Jestem nowa obserwatorka, właśnie wypełniłam pierwsze ankiety, ale już dopatrzyłam się pewnego błędu na stronie. Ponieważ studiuje zarządzanie, jestem bardzo przeczulona na pytania ankietowe.W opcji Twoje podsumowanie oceny (zaznaczanie buźkami obserwacji)można znaleźć następujące podpunkty:wiedza i kompetencje personeluzachowanie i wygląd personeluoferta, cena asortymentorganizacja i czas obsługiwygląd miejsca obsługiWydaje mi się ze przy badaniu, jakości obsługi bardzo ważne są szczegóły. Przykład: Byłam dzisiaj w sklepie odzieżowym, pracownik, który mnie obsługiwał był naprawdę bardzo uprzejmy, miły, non stop się uśmiechał, miałam z nim kontakt wzrokowy. Naprawdę jego zachowanie było wzorem pracownika danego sklepu. Jednak jego ubranie było niedopuszczalne, miał dziurę w spodniach i zaplamiona bluzkę, a do tego bardzo brudne ręce.Jaka mam wystawić ocenę? -5 za wygląd, czy +5 za zachowanie? Uważam ze te dwie cechy ni mogą ze sobą współgrać, bo są zbyt odlegle i badanie, jakości personelu bardzo się zaciera. Jeżeli wystawie 0, to każdy pomyśli ze obsługa jest, bo jest - neutralna i nie przyjdzie do danego sklepu. A zachowanie obsługi jest przecież znaczącym czynnikiem, w jakości obsługi! Przy takim pytaniu ocena będzie niewspółmierna.Kolejna sprawa: oferta, cena, asortyment: jak bardzo bym usiłowała uśrednić dane, to ni rusz nie mogę. Przykład: ceny sklepu mocno wysokie, asortyment bardzo duży i obszerny, niczego naprawdę nie brakuje.Jaka mam wystawić ocenę, jeśli wystawie – 5 ktoś pomyśli ze ceny są tak duże ze się nie zjawi w danym sklepie lub ze asortyment jest bardzo skromny. Zależy, na co klient zwraca uwagę czy na ceny czy na sortyment. A taka opinia, z taka skala i cechami będzie bardzo myląca.Myślę ze taki system jest bardzo nie pomocny dla danych firm, a także dla osób nowych - potencjalnych klientów. Zaznaczanie takich odpowiedzi może być niewspółmierne z ich realnym odzwierciadleniem. W tym momencie trąca i firmy i klienci za nieobiektywna uwagę. Czy ktoś miał podobny problem z wystawianiem tych ocen?

Aleksandra_1161

29.06.2012
Nie zgadzam się (0)
07.11.2021
Odpowiedź firmy
Aleksandro, jakość obsługi składa się z wielu różnych aspektów. Dla umożliwienia prostego i szybkiego oceniania i dodawania opinii o firmach potrzebne jest w pewnym stopniu uogólnienie oceny jakości obsługi. W przeciwnym wypadku osoba oceniająca musiałaby wypełnić długi i skomplikowany formularz. Informacje, o których piszesz powyżej w przykładzie należy umieścić w treści opinii – wówczas zainteresowane osoby, a także firma poznają szczegółowo wszystkie zaobserwowane przez Ciebie aspekty jakości obsługi. Pozdrawiamy, zespół portalu.
Weszłam dzisiaj z...
Weszłam dzisiaj z koleżanka do sklepu z obuwiem HD. Nie zostałyśmy przywitane. Nikt także do nas nie podszedł. Była obecna 2 pracowników. Oglądałyśmy buty. Koleżanka nawet mierzyła jednak nikt nie podszedł z obsługi. Dwójka pracowników była zajęta sprawa pewnych innych osób, które szukały butów o danym rozmiarze. Pracownik zaproponował, wizytówkę z numerem do sklepu tak, aby zadzwonić i sprawdzić czy przyszły w nowej dostawie. Zaproponował także ze oni sami mogą skontaktować się, jeśli dane buty przyjdą do sklepu. Dosyć duży plus. Uważam jednak ze, jeśli jest dwójka pracowników to jeden z nich powinien zainteresować się mną a drugi obsługiwać innego klienta. W sklepie panował porządek. Były widoczne metki cenowe. Podłoga oraz półki były czyste i nieprzeładowane. Nie było widocznych pudelek. Ogólnie bardzo schludnie oraz przestrzennie.

Aleksandra_1161

28.06.2012

HD

Placówka

Lublin, Kapucyńska 2

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam dzisiaj Pyzata...
Odwiedziłam dzisiaj Pyzata Chatę. Kolejka była bardzo duża. Osoba przede mną zamawia placki ziemniaczane, została zapytana, z jakim sosem. (Pieczarkowym) Ja także zamówiłam placki ziemniaczane (Nie zapytano mnie jednak o sos) Po kilku minutach zostały mi podane placki ziemniaczane z pieczarkowym sosem. Zamówienia nie przyjęłam. Zapytałam pracownika czy to na pewno dla mnie, bo mnie nikt nie zapytał czy życzy sobie sos i być może jest to zamówienie osoby, która była przede mną. Ponieważ nie lubię sosu pieczarkowego, poprosiłam o kolejne placki ziemniaczane, Które zostały mi podane bardzo szybko.Obsługa w danym lokalu jest bardzo zalatana, szybka. Wszyscy są ubrani w firmowe stroje. Ceny bardzo przystępne. Miejsca w lokalu, zbyt mało, (być może nie przewidziano takiego zainteresowania). Pomimo tego stoły i krzesła sa racjonalnie rozmieszczone i nikt nikomu „nie patrzy w talerz”. W lokalu jest trochę gorąco. Jedzenie bardzo smaczne, dobrze oznakowane, ceny oraz menu.

Aleksandra_1161

28.06.2012

Pyzata Chata

Placówka

Lublin, ul. Okopowa 5

Nie zgadzam się (0)
Chodzę do tego...
Chodzę do tego sklepu zazwyczaj po małe zakupy. Sklep jest dosyć dobrze wyposażony. W sklepie jest czysto, towar jest poukładany. Jednak największą uwagę należy zwrócić na obsługę. Osoby obsługujący dział mięsny są bardzo uprzejme. Nigdy nie spotkałam się jeszcze z niemiłą obsługą. Zawszę się uśmiechają, witają zwrotem dzień dobry, odpowiadają na pytania np. czy mięso jest dzisiejsze.Obsługa w kasach także jest uprzejma oraz sprawna. Naprawdę miło jest zrobić w tym sklepie zakupy.

Aleksandra_1161

28.06.2012

Stokrotka

Placówka

Lublin, Żelazowej Woli 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep nie posiada...
Sklep nie posiada wystawy, przez co jest mało zachęcający do wejścia i ogólnego zauważenia, pomimo dużych szyldów. Wchodząc do lokalu nie zostałam zauważona przez pracowników, pierwsza musiałam się przywitać. Mam wrażenie, że gdybym nie przeszła do działu na piętrze niżej nikt by nie zwrócił na mnie uwagi. Czułam znużenie u pracownika który ze mną rozmawiał. Dopiero pod sam koniec nasza rozmowa zeszła na lepszy tor.Dowiedziałam się jednak od pracownika który mnie obsługiwał jak konserwować gitary, w jakie gitary należy inwestować, tak aby przy zmianie gitary było je łatwo sprzedać, a także mogłam liczyć na jego doradztwo

Aleksandra_1161

28.06.2012

Riff

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 10

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do lokalu...
Weszłam do lokalu na lunch. Bardzo miły lokal, choć mały - bardzo przestrzenny. Obsługa bardzo miła, przyjazna i uśmiechnięta, energiczna, na zamówienie czekałam 3 minut (jadłam szarlotkę na ciepło z lodami)Pracownik wyjaśnił mi co może znajdować się w zestawie, jaką mogę wybrać kawę. Pracownicy przyjmujący zamówienie bardzo uprzejmi i uśmiechnięci. Słyszałam także rozmowę przez telefon gdy klient zamawiał dania, pracownik wszystko wyjaśnił, pełen entuzjazmu, mówił głośno i wyraźnie. Przy stoliku obok 2 starsze osoby jadły obiad, zapytały kelnerki czy można dostać może ulotkę. Kelnerka odpowiedziała, że oczywiście, gdy się odwracała i zabierała talerze, druga kelnerka wyszła już zza baru i wręczała ulotkę starszym osobom. Odpowiedziała na wszystkie pytania, gdy pani zapytała czy tylko pizze można zamówić, kelnerka odparła, że nie że także obiady są dostarczane, każdego dnia inne, więc trzeba pytać przez telefon lub sprawdzić na internecie. W kawiarni spędziłam bardzo nie wiele czasu ale byłam pod naprawdę wielkim wrażeniem... Bardzo pozytywnie. Co do menu: też byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, pizzeria, ale można zjeść także sałatki, placki ziemniaczane na kilka sposobów, dania obiadowe.Ceny bardzo przystępne, a karta przejrzystaMinusem była temperatura lokalu: bardzo duszno i gorąco.

Aleksandra_1161

28.06.2012

Nirvana

Placówka

Lublin, Wieniawska 8

Nie zgadzam się (0)
Stojąc w danym...
Stojąc w danym supermarkecie w kolejce po ser, pani często nawet gdy podejdę do stoiska, nie zwraca na mnie uwagi tylko zajmuję się swoimi czynnościami np. układaniem sera. Uważam, że w tym momencie obsługa klienta jest ważniejsza niż układanie sera, co powinna natychmiast przerwać a powrócić do swoich obowiązków kiedy przy stanowisku już nikogo nie będzie. Kolejną wielką wadą jest obsługa kas. Jest bardzo powolna z porównaniem do innych hipermarketów. Choć często bywam w danym sklepie, przynajmniej raz na 5 razy obsługuję mnie osoba która dopiero się kształci, jest pod nadzorem innej osoby. W danym sklepie wypełniłam już 3 ankiety, które można uzupełnić przy specjalnym punkcie do wyrażania swojego zdania. Na żadną z trzech ankiet pomimo podania mojego numeru i e-maila i adresu nie uzyskałam odpowiedzi. Ponadto: punkt wyrażania opinii to maluteńki stoliczek gdzie na łańcuchu metalowym jest przypięty długopis. Końcówka długopisu jest przymocowana do łańcucha taśmą przylepną, tworząc obrzydliwą kulkę wokół. To jest przerażające i niedopuszczalne.

Aleksandra_1161

24.06.2012

Real

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wykonałam telefon do...
Wykonałam telefon do salonu optycznego w celu dowiedzenia się o ofercie. Pracownik z którym rozmawiałam przedstawił mi promocje iż przy zakupie soczewek badanie będzie tańsze i drugie takie same opakowanie dostanę gratis. Upewniłam się obojętnie jakie i jaka wielkość opakowania, także jest w gratisie, dostałąm odpowiedź twierdzącą. Zapytałam także, czy badanie wzroku jest kompleksowe, czy sa wykonywane wszystkie badania pod względem badania oka na soczewki. W obydwu pytaniach uzyskałam odpowiedź twierdzącą czy Udałam się wiec do punktu Vision Expres w innym punkcie miasta. Gdzie dowiedziałam się, że promocja dotyczy wyłącznie małego opakowania. Podczas badania wzroku nie sprawdzono mi także czy mam astygmatyzm, tylko z tego co wiem jedynie zmierzona wadę. A powinny być także zmierzone takie badania jak astygmatyzm, krzywizna itp. Byłam bardzo rozczarowana. A że wiem jak takie badania wyglądają i jak je się przeprowadza, wiedziałam, że nie zostały mi one przeprowadzone.Napisałam elektroniczną reklamacje. Po kilkunastu dniach oddzwoniono do mnie z salonu w którym byłam. Osoba z którą rozmawiałam próbowała przekonać mnie że wszystkie badania wyszły dobrze, że astygmatyzm wynosi tyle i tyle i że nie ma powodu do obaw. Niestety powiedziała także takie zdanie jak "Następnym razem zamiast pisać skargi proszę przyjść do salonu i wyjaśnić parę od razu a nie wychodzić nie zdowolonym" Być może miało to zabrzmieć miło jednak odebrałam to w taki sposób, że dany salon pewnie został odgórnie ukarany lub miał z powodu mojej reklamacji nieprzyjemności

Aleksandra_1161

24.06.2012

Vision Express

Placówka

Lublin, Orkana 6

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi