Opinia użytkownika: Aleksandra_1161
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Wykonałam telefon do salonu optycznego w celu dowiedzenia się o ofercie. Pracownik z którym rozmawiałam przedstawił mi promocje iż przy zakupie soczewek badanie będzie tańsze i drugie takie same opakowanie dostanę gratis. Upewniłam się obojętnie jakie i jaka wielkość opakowania, także jest w gratisie, dostałąm odpowiedź twierdzącą. Zapytałam także, czy badanie wzroku jest kompleksowe, czy sa wykonywane wszystkie badania pod względem badania oka na soczewki. W obydwu pytaniach uzyskałam odpowiedź twierdzącą czy Udałam się wiec do punktu Vision Expres w innym punkcie miasta. Gdzie dowiedziałam się, że promocja dotyczy wyłącznie małego opakowania. Podczas badania wzroku nie sprawdzono mi także czy mam astygmatyzm, tylko z tego co wiem jedynie zmierzona wadę. A powinny być także zmierzone takie badania jak astygmatyzm, krzywizna itp. Byłam bardzo rozczarowana. A że wiem jak takie badania wyglądają i jak je się przeprowadza, wiedziałam, że nie zostały mi one przeprowadzone.Napisałam elektroniczną reklamacje. Po kilkunastu dniach oddzwoniono do mnie z salonu w którym byłam. Osoba z którą rozmawiałam próbowała przekonać mnie że wszystkie badania wyszły dobrze, że astygmatyzm wynosi tyle i tyle i że nie ma powodu do obaw. Niestety powiedziała także takie zdanie jak "Następnym razem zamiast pisać skargi proszę przyjść do salonu i wyjaśnić parę od razu a nie wychodzić nie zdowolonym" Być może miało to zabrzmieć miło jednak odebrałam to w taki sposób, że dany salon pewnie został odgórnie ukarany lub miał z powodu mojej reklamacji nieprzyjemności