Opinia użytkownika: Aleksandra_1161
Dotycząca firmy: Diverse
Treść opinii: Nikt z obsługi nie podszedł gdy oglądałam towar, aby o coś zapytać sama podchodziłam do pracowników/czek. Gdy chciałam zapytać czy są inne rozmiary mniejsze, pracownicy odpowiadali, że na pewno nie, z trudem wymuszałam na nich aby sprawdzili w systemie. Być może nauczyli się już na pamięć jakie bluzki są jakie nie, ale czasami są zwroty, czasami ludzie zostawiają w przymierzalni rzeczy. Uważam, że dla świętego spokoju swojego i klienta powinni sprawdzać w komputerach po kodzie, ponieważ jako klientka miałam wrażenie, że mnie zwodzą. Brak bluzek w małych rozmiarach S/M Przy wyjściu z przymierzalni zapytano mnie jak bluzki, odwieszono za mnie pozostałe ubrania. Udzielono mi informacji, po tym jak zapytałam jak wygląda zamówienie w sklepie on-line. Przy kasie obsługa miła, na zadane pytanie do ilu dni mogę oddać towar, uzyskałąm wyraźną odpowiedź. Pracownik/czka zaproponował/a papierową płatna siatkę na zakupy a także energy drink.