Opinie użytkownika (29)

Kebab wyróżnia się...
Kebab wyróżnia się już z daleka. Obsługa w barze jest zawsze profesjonalna i szybka. Ceny są przystępne. Na kebaba czekałam jedynie dwie minuty. Kasjerka przy zamówieniu zaproponowała mi wzięcie zestawu co było korzystne dla mnie. Kebab, który otrzymałam był ciepły i niczym nie dobiegał od tego zaprezentowanego na obrazku. Całość obsługi zachowywała się między sobą sympatycznie przez co kebab zostawił po sobie jeszcze lepsze wrażenie.

Aleksandra_1079

17.08.2012

Döner City

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
Apteka jest widoczna...
Apteka jest widoczna z daleka i dobrze usytuowana. Gdy do niej weszłam otwarte były dwie kasy. Podłoga w sklepie była czysta. Towary na półkach były dobrze wyeksponowane jednakże część z nich nie posiadała widocznych cen. Apteka posiada szeroki asortyment zaró3no leków jak i kosmetyków. Ceny w aptece są naprawdę niski i różnią się dość znacznie od konkurencji. Gdy podeszłam do jednej z kas aptekarz niestety poinformował mnie, że kasa jest właśnie zamykana po czym niestety nie opuścił stanowiska przez najbliższe 15 minut. W kolejce do drugiej kasy stałam około 5 minut. Farmaceutka fachowo doradziła mi przy zakupie. Kobieta powitała mnie, wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty, kwotę reszty oraz paragon do ręki.

Aleksandra_1079

17.08.2012

Apteka Całodobowa

Placówka

Gdańsk, Kartuska 5

Nie zgadzam się (0)
W sklepie gdy...
W sklepie gdy do niego weszłam była utrzymana czystość. Pieczywa oraz innego rodzaju wypieków na półkach nie brakowało. Piekarnia posiada dość szeroki asortyment od pieczywa aż do tortów oraz posiada również część kawiarnianą z której miałam okazję skorzystać. Gdy weszłam do piekarni w sklepie znajdowała się jedna kasjerka obsługująca klientów. Zamówiłam zapiekankę z pieczarkami na ciepło. Jej cena była przystępna i adekwatna do jakości oraz wielkości zapiekanki. Kasjerka podała mi wyraźnie kwotę do zapłaty, kwotę reszty oraz paragon. Na półkach wypieki były estetycznie wyeksponowane i przy każdym produkcie znajdował się widoczny opis oraz cena. Kasjerka w trakcie mojej wizyty stale utrzymywała czystość poprzez przecieranie stolików oraz czyszczenie szyb otaczających wypieki. Na zamówioną zapiekankę czekałam 8 minut. Produkt był estetycznie podany, był ponadto ciepły oraz smaczny. Gdy wychodziłam z piekarni kasjerka pożegnała mnie "mówiąc do widzenia".

Aleksandra_1079

24.04.2012

Kaliszczak

Placówka

Gdańsk, Kartuska 31ab

Nie zgadzam się (1)
Gabloty przed sklepem...
Gabloty przed sklepem posiadały aktualne plakaty reklamowe biedronki. Czystość wejścia do sklepu nie budziła zastrzeżeń. Przy wejściu do sklepu były dostępne czyste koszyki oraz aktualne (dwie) ulotki reklamowe. Na sali sprzedaży podłogi oraz regały były uporządkowane, a na półkach nie brakowało towarów. Przy stoisku z warzywami oraz na stoisku z pieczywem były dostępne foliowe reklamówki. Wygląd warzyw i owoców również spełniał oczekiwania. Przy kasach był dostępny aktualny tygodnik kropka TV oraz płatne reklamówki. Były otwarte dwie kasy stanęłam do jednej z nich jako druga osoba. Obsługa przebiegała sprawnie. Kasjerka około 40-tego roku życia, blondynka powitała mnie mówiąc "dzień dobry", była uprzejma i sympatyczna. Podała mi kwotę do zapłaty oraz kwotę reszty wraz z paragonem. Kasjerka pożegnała mnie mówiąc"do widzenia, zapraszamy ponowne". Jedyną wątpliwość budziła cena produktu który zakupiłam, były to piersi z kurczaka. Cena na opakowaniu różniła się od ceny faktycznie przeze mnie uiszczoną. Na opakowaniu z mięsem widniała cena 6,78 za opakowanie oraz 14,99 za kilogram natomiast cena którą zapłaciłam wynosiła 7,28 za opakowanie oraz 15,99 za kilogram. Nazwa produktu na paragonie jak również na produkcie była ta sama.

Aleksandra_1079

12.04.2012

Biedronka

Placówka

Gdynia, Romanowskiego 4

Nie zgadzam się (0)
W kinie było...
W kinie było czysto i klimatycznie. Koło kas biletowych znajdowały się na stojaku aktualne ulotki z repertuarem kina. Otwarte były trzy kasy biletowe do których ustawiła się dość znaczna kolejka ale obsługa przebiegała sprawnie. Bilety zarezerwowaliśmy dzień wcześniej i odebrać należało je 30 minut przed seansem. Przy ich odbiorze nie było żadnych problemów. W bufecie kina znajdowały się dwie pracownice kina. Wszyscy pracownicy kina posiadali estetyczne uniformy oraz plakietki z imionami. Przy wejściu na obszar sal kinowych bileter, chłopak około 20-to letni przywitał mnie mówiąc dzień dobry po czym poprosił o bilet oraz legitymację. Bileter wskazał salę kinowa do której miałam się udać po czym przepuszczając mnie życzył mi udanego seansu.Seans rozpoczął się około 20-to minutowymi reklamami oraz trailerami. Po obejrzeniu filmu przy wyjściu z sali kinowej pożegnał mnie jeden z pracowników kina mówiąc do widzenia.

Aleksandra_1079

03.04.2012

Cinema City

Placówka

Gdańsk, Karmelicka 1

Nie zgadzam się (0)
Ogólny wygląd sklepu...
Ogólny wygląd sklepu nie budził zastrzeżeń. Towary na półkach były poukładane oraz odpowiednio wyeksponowane. Każdy towar posiadał widoczną cenę która zgadała się z faktycznie płaconą w kasie. Cenę produktów można było sprawdzić w czytnikach, które znajdowały się w dobrze widocznych, oznakowanych miejscach. Na sali handlowej znajdowało się wielu pracowników sklepu którzy sprzątali halę. Warzywa na dziale spożywczym były świeże i odpowiednio poukładane.Podeszłam do pracownika na dziale warzywnym, mężczyzny około 25-letniego bruneta o miłej aparycji i wzroście około 185 centymetrów i zapytałam się czy znajdę seler naciowy odpowiedział mi, że tak po czym wskazał produkt. Był uprzejmy i uśmiechnięty. W sklepie otwarte było około 10-ciu kas w każdej z nich stało nie więcej niż 3 klientów. Kasa do której stanęłam była obsługiwana przez około 40-to letnią kobietę, blondynkę. W kasie stanęłam jako druga osoba, obsługa przebiegała szybko więc od momentu stanięcie przy kasie do momentu wyjścia ze sklepu nie minęło więcej niż 5 minut. W kasie pracownica podała mi kwotę do zapłaty po czym zapytała czy posiadam kartę pay-back oraz podała kwotę reszty i pożegnała mnie mówiąc do widzenia.

Aleksandra_1079

03.04.2012

Real

Placówka

Gdańsk, Spacerowa 48

Nie zgadzam się (0)
Korzystałam z usługi...
Korzystałam z usługi pizzy na wynos. Za kasą znajdowało się dwóch pracowników pizzerii, który rozmawiali między sobą. Gdy podeszłam jeden z nich około 20-to letni brunet, wzrost około 190 centymetrów przywitał mnie mówiąc "dzień dobry" po czym zapytałam go o menu oraz o to czy można podzielić pizze na dwie różne części. Kasjer udzielił mi rzetelnej informacji po czym złożyłam zamówienie. Kasjer podał mi kwotę do zapłaty i zapytał czy życzę sobie sos do pizzy. Poinformował mnie również że będę musiała czekać około 14 minut na odbiór zamówienia. Wróciła do kasy po 13 minutach i kiedy zapytałam czy pizza jest już gotowa okazało się że czekała już chwilkę. Kasjer ponownie zapytał mnie czy życzę sobie sos do pizzy pożegnał mnie i życzył smacznego

Aleksandra_1079

31.03.2012

Pizza Hut

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
W restauracja podczas...
W restauracja podczas mojej wizyty czystość była stale utrzymywana. Na wejściu do restauracji widniały plakaty informacyjne dotyczące polecanych potraw przez szefa restauracji oraz menu. Ponieważ dzień mojej wizyty był dniem kobiet na drzwiach wejściowych widniała również informacja o prezencie podarunkowym dla każdej kobiety odwiedzającej w tym dniu restauracji jednakże prezentu nie otrzymałam. Od razu gdy weszłam do restauracji podeszła do mnie kelnerka przywitała mnie oraz podała menu. Po około 5 minutach kelnerka podeszła ponownie i zapytał czy może przyjąć zamówienie. Jedzenie otrzymałam po około 10 minutach, wyglądało estetycznie, było ciepłe i smaczne. Kelnerka podeszła w trakcie mojego posiłku aby zabrać puste naczynia i zapytała jednocześnie czy podane jedzenie mi smakuje. Po skończeniu przeze mnie posiłku kelnerka ponownie podeszła do stolika i zapytała czy chcę zamówić coś jeszcze. Poproszona o przyniesienie rachunku zapytała czy płatność będzie kartą czy gotówka po czym w około minutę przyniosła terminal płatniczy oraz rachunek wraz z dwoma gumami orbit. Ogólny wygląd restauracji nie budził zastrzeżeń. Z kuchni czuć było apetyczny zapach przygotowywanych posiłków. W tle leciała muzyka w klimacie pasującym do wystroju wnętrza.

Aleksandra_1079

10.03.2012

Siux

Placówka

Sopot, Bohaterów Monte Cassino 17

Nie zgadzam się (0)
Otwarte były cztery...
Otwarte były cztery kasy przy których znajdowało się po około czterech klientów w kolejce oraz po około dwie osoby oczekujące na wydanie zamówienia. Pracownice na serwisie były schludnie ubrane oraz posiadały plakietki z imieniami. Obsługa w kasie do której się ustawiłam przebiegała sprawnie. Kasjerka która mnie obsługiwała zasugerowała mi napój oraz powiększenie zestawu. Kasjerka poinformowała mnie o tym że muszę poczekać około cztery minuty na część mojego zamówienia oraz zapytała mnie czy ma wydać całość razem czy będę czekała jedynie na brakującą część. Kasjerka podała kwotę do zapłaty, kwotę reszty oraz paragon. Po około czterech minutach zostałam zawołana po odbiór zamówienia oraz życzono mi smacznego.

Aleksandra_1079

03.03.2012

KFC

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
W trakcie mojej...
W trakcie mojej wizyty czystość w sklepie została utrzymana. Towary na półkach były odpowiednio poukładane i niczego na nich nie brakowało. Przy wejściu do sklepu oraz przy kasach znajdowały się artykuły promocyjne. Znalezienie czytnika cen zajęło mi niestety kilka minut ponieważ nie mogłam znaleźć również ani jednego pracownika sklepu. Przy stanowisku perfumeryjnym widniała prośba o zapłatę za mi. in.tusze do rzęs w kasie przy stanowisku perfumeryjnym co jednakże nie było możliwe z powodu jej zamknięcia. W sklepie otwarte były dwie kasy do których ustawiło się w kolejce po około ośmiu klientów. Kasjerka u której w kolejce stanęłam próbowała kilka krotnie wezwać bezskutecznie pomoc. Pracownica posiadała identyfikator oraz schludny strój pracowniczy. W kolejce stałam około pięciu minut. Kasjerka o imieniu Aleksandra przywitała mnie serdecznie zaproponowała mi zakup kremu w promocyjnej cenie po czym podała kwotę do zapłaty, kwotę reszty wraz z paragonem oraz pożegnała mnie i zaprosiła ponownie do odwiedzenia sklepu.

Aleksandra_1079

03.03.2012

Rossmann

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
W piekarni w...
W piekarni w momencie mojego wejścia była utrzymana czystość. W kolejce znajdowało się sześciu klientów. Dwie kasjerki obsługiwały klientów na zmianę. Obsługa przebiegała sprawnie i w niecałe trzy minuty doszłam do kasy. Kasjerki były uśmiechnięte i schludnie ubrane. W trakcie obsługi jedna z kasjerek przywitała mnie, podała kwotę do zapłaty, kwotę reszty, podała również paragon kasowy oraz pożegnała mnie serdecznie. Piekarnia posiada również kilka produktów z asortymentu piekarni Pellowski. Ceny w tej piekarni są przystępne a pieczywo świeże. Za ladą sklepu oprócz kasjerek zauważyłam najprawdopodobniej ich szefową która "podkradała" towary- faworki na zaplecze piekarni. Podczas mojej wizyty piekarnie odwiedził również najprawdopodobniej syn właścicieli który zabierał w dość obcesowy sposób pieniądze kasjerką z kasy.

Aleksandra_1079

22.02.2012

Kaliszczak

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Czystość w sklepie...
Czystość w sklepie była utrzymana. W niektórych miejscach m.in. koło kas brakowało towarów na półkach. Przy stoisku z owocami znajdowały się siatki a owoce były świeże i uporządkowane. Na sali sklepowej znajdował się jeden pracownik który dbał o czystość i porządek. Otwarte były trzy kasy do których ustawiły się kolejki sześcioosobowej. Nie zadzwoniono po kolejnego pracownika do obsługi kolejek. Łącznie w kolejce do kasy stałam około 10-tu minut. Przy kasie nie brakowało siatek biedronki oraz tygodnika "kropka TV". Kasjerka o imieniu Sylwia przywitała mnie, podała kwotę do zapłaty i paragon oraz kwotę reszty. Nie wykazywała przy tym zbytniego entuzjazmu oraz zaangażowania. Przed sklepem w gablotach wisiały pogięte i porwane plakaty reklamowe.

Aleksandra_1079

22.02.2012

Biedronka

Placówka

Gdynia, Romanowskiego 4

Nie zgadzam się (0)
Klub miał prawie...
Klub miał prawie pełen komplet w momencie w którym do niego weszłam. Stolik który mieliśmy zarezerwowany czekał przygotowany na dole pubu (rezerwacja stolika była bezpłatna). Aby dojść do baru należało spędzić za każdym razem około 8-10 minut. Barmani byli komunikatywni i posiadali wiedzę na temat asortymentu lokalu. Czystość pubu również toalet nie budziła zastrzeżeń. Papier toaletowy był stale donoszony do ubikacji natomiast po salach stale krążył około 18-to letni pracownik. Pub niestety posiadał mały asortyment piw jedynie około 1/6 oferty była dostępna.Skorzystałam również z możliwości zamówienia pizzy w barze, którą otrzymałam po około 50-ciu minutach. Atmosfera lokalu, wystrój oraz muzyka nie budziły zastrzeżeń.

Aleksandra_1079

19.02.2012

Dom Piwa Degustatornia

Placówka

Gdańsk, Grodzka 16

Nie zgadzam się (0)
Gdy weszłam do...
Gdy weszłam do lokalu nie zostałam przywitana. W środku znajdowało się czworo pracowników pizzerni oraz około 10-ciu gości. Usiadłam do jednego z wolnych stolików na którym znajdowało się menu oraz informacja o proponowanych posiłkach promocyjnych. W lokalu była utrzyman czystość. Gdy podeszłam do kasy aby złożyć zamówienie zostałam przywitana przez jedną z pracownic. Poproszono mnie o złożenie zamówienia, podano jego łączną kwotę, ilość reszty oraz paragon. Na zamówienie czekałam około 10-ciu minut, pracownica po około dwuch minutach po złożeniu przeze mnie zamówienia przyniosła napoje, sosy oraz sztućce do stolika. Zamówione przeze mnie jedzenie wyglądało apetycznie i dobrze smakowało. Przy wyjściu z lokalu jedna z kasjerek nawiązując ze mną kontakt wzrokowy pożegnała mnie serdecznie.

Aleksandra_1079

16.02.2012

Da Grasso

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 49

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest bardzo...
Sklep jest bardzo dobrze widoczny z odległości. Podczas mojej wizyty nie zauważyłam śladów brudu na podłodze. W sklepie przebywały trzy pracownice sklepu, dwie na kasie oraz jedna zajmująca się uzupełnianiem towarów na półkach. Ceny towarów są niskie a asortyment sklepu obszerny. W sklepie była otwarta jedna kasa do której ustawiłam się w kolejce jako druga z osób. Obsługa przebiegała sprawnie. Zapytałam kasjerkę przy kasie o ceny dwóch produktów, udzieliła mi informacji na ich temat jednakże cena jednego z podanych produktów okazała się inna na paragonie kasowym niż podana przez kasjerkę. Kasjerka- blondynka około 40-to letnia podała kwotę do zapłaty, zapytał czy płatność będzie kartą czy gotówką oraz zapytała o przynależność do klubu stałego klienta po czy zaoferowała mi kartę oraz wysyłkę katalogów na adres korespondencyjny. W zamian za przystąpienie do klubu otrzymałam prezent w postaci portfela. Kasjerka pożegnała mnie serdecznie.

Aleksandra_1079

16.02.2012

Weltbild

Placówka

Gdańsk, Aleja Grunwaldzka 67

Nie zgadzam się (0)
Kawiarnia jest niezbyt...
Kawiarnia jest niezbyt duża, posiada jedynie kilka stolików. Na każdym ze stolików znajdowało się menu oraz dwie informacje o promocjach. Menu nie zawierało wszystkich informacji o cenach serwowanych produktów, które znajdowały się w witrynce sklepu. W obrębie kawiarni utrzymany był porządek. Kasjerka przyjęła ode mnie zamówienie i zasugerowała dodatkową gałkę lodów do deseru nie informując jednak o konieczności poniesienia dodatkowych kosztów z tym związanych. Zamówienie zostało doniesione do stolika w przeciągu mniej niż pięciu minut, wyglądało estetycznie oraz smakowało dobrze. Kasjerka zaproponowała również dołączenie do klubu stałego klienta i podarowała mi kartę podarunkową.

Aleksandra_1079

16.02.2012

Cafe Club

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas mojej wizyty...
Podczas mojej wizyty w sklepie była utrzymana czystość oraz nie brakowało towarów na półkach. Kupione przeze mnie produkty były łatwe do znalezienia, a ich ceny były dobrze widoczne. W sklepie na dziale wędlin oraz na stoisku z pieczywem znajdowały się pracownice sklepu. Na stoisku z gazetami stał ochroniarz, który czytał jedną z gazet. Otwarte były trzy kasy do których ustawiły się dość znaczne kolejki mniej więcej pięcioro osobowe. Stanęłam do jednej z kas w której przede mną stało trzech klientów. Obsługa w kasie przebiegała dość sprawnie. Kasjerka która mnie obsługiwała posiadała identyfikator oraz schludny strój pracowniczy. Zostałam łącznie obsłużona w około pięć minut. Kasjerka przywitała mnie, podała kwotę do zapłaty, paragon oraz kwotę reszty, pożegnała mnie i zaprosiła ponownie. Parking koło sklepu nie był do końca odśnieżony co utrudniało nieznacznie postój oraz jazdę samochodem.

Aleksandra_1079

10.02.2012

Carrefour Express

Placówka

Gdańsk, Schuberta 102A

Nie zgadzam się (0)
Wygląd sklepu nie...
Wygląd sklepu nie budził zastrzeżeń. W sklepie utrzymana była czystość. Towary na półkach były poukładane i niczego na nich nie brakowało. Asortyment sklepu trochę mnie zawiódł ponieważ brakowało w nim croissantów (sklep nie posiada pieca do wypieku pieczywa). Sklep posiada około sześciu kas otwarta była tylko jedna. Ustawiłam się do kasy, przede mną nie stał ani jeden klient. Kasjerka była sympatyczna posiadała identyfikator z imieniem oraz schludny strój pracowniczy. Na sklepie nie zauważyłam ani jednego pracownika sklepu. Ceny jak w każdym lidlu nie są zbyt wygórowane.

Aleksandra_1079

08.02.2012

LIDL

Placówka

Straszyn, Starogardzka 31

Nie zgadzam się (0)
Ośrodek jest położony...
Ośrodek jest położony w środku borów tucholskich. Okolice ośrodka pozwalają na odpoczynek. Wygląd zewnętrzny ośrodka nie jest zbyt atrakcyjny, jednakże wewnątrz nie budzi zastrzeżeń. Ośrodek posiada strefę Spa i stołówkę, koktajl bar oraz kawiarnie. Pokój w którym zamieszkałam był przytulnie urządzony. Składał się z niewielkiej dwuosobowej sypialni, pokoju dziennego w którym znajdowała się telewizor dodatkowa wersalka oraz stolik z dwoma fotelami. W pokoju również znajdowała się przestronna łazienka wyposażona w wannę. Restauracja czynna była do godziny 20-tej jednakże na wejściu do restauracji była informacja o tym, że jest czynna do godziny 21-szej. Pakiet, który wykupiłam zawierał między innymi śniadania serwowane do łóżka, które zamówiłam na godzinę 9.30 jednakże podane zostało dopiero o godzinie 9.50 po uprzednim upomnieniu się o nie w recepcji. Dania serwowane w restauracji niestety nie przypadły mi do gustu. Pakiet zawierał również uroczystą kolację niestety okazało się, że była ona jedynie dwu daniowa. Nie miałam niestety możliwości wyboru dań przez co zaserwowane golonka nie została przeze mnie zjedzona. W pokoju znajdowały się dwa ręczniki do dyspozycji gości. Ogólny wygląd i zachowanie personelu nie budziło zastrzeżeń. Łóżka w sypialni dwu osobowej były oddzielne przez co w nocy często się rozsuwały co utrudniało sen. Ośrodek posiada monitorowany parking wliczony w cenę pokoju. Korzystałam również z masaży, które były przeprowadzone w sposób profesjonalny oraz z sauny fińskiej ( sauna rzymska była nieczynna). Obsługa ośrodka nie sprzątała pokoi hotelowych podczas pobytu gości. Ceny pokojów jak również innych usług nie są zbyt wygórowane. Istnieje możliwość przyjazdu wraz z psem za niewielką dopłatę.

Aleksandra_1079

08.02.2012

Perła Borów

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Menu zawieszone przy...
Menu zawieszone przy ladzie kasowej było widoczne i czytelne. Byłam jedyną klientką, która czekała do kasy, kasjerka zaprosiła mnie do niej, kazała złożyć zamówienie, zapytała również o sosy do kebabu, który zamówiłam. Wygląd kasjerki nie budził zastrzeżeń jednakże była antypatyczna. Zamówienie zostało wydane w około pięć minut, było ciepłe i smaczne. Menu było dość rozbudowane, a ceny dość niskie.

Aleksandra_1079

08.02.2012

Kebab Express

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi