Opinia użytkownika: Aleksandra_1079
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: W trakcie mojej wizyty czystość w sklepie została utrzymana. Towary na półkach były odpowiednio poukładane i niczego na nich nie brakowało. Przy wejściu do sklepu oraz przy kasach znajdowały się artykuły promocyjne. Znalezienie czytnika cen zajęło mi niestety kilka minut ponieważ nie mogłam znaleźć również ani jednego pracownika sklepu. Przy stanowisku perfumeryjnym widniała prośba o zapłatę za mi. in.tusze do rzęs w kasie przy stanowisku perfumeryjnym co jednakże nie było możliwe z powodu jej zamknięcia. W sklepie otwarte były dwie kasy do których ustawiło się w kolejce po około ośmiu klientów. Kasjerka u której w kolejce stanęłam próbowała kilka krotnie wezwać bezskutecznie pomoc. Pracownica posiadała identyfikator oraz schludny strój pracowniczy. W kolejce stałam około pięciu minut. Kasjerka o imieniu Aleksandra przywitała mnie serdecznie zaproponowała mi zakup kremu w promocyjnej cenie po czym podała kwotę do zapłaty, kwotę reszty wraz z paragonem oraz pożegnała mnie i zaprosiła ponownie do odwiedzenia sklepu.