Podczas obsługi kasowej, gdy razem z rodziną chciałam skorzystać z pustego kartonu w celu zapakowania zakupów, kasjer w sposób nieuprzejmy zażądał jego zwrotu. Czuliśmy się, jakbyśmy coś ukradli.
W dniu wczorajszym, po uszkodzeniu szyby czołowej skontaktowałam się z infolinią w celu zgłoszenia szkody. Po 24 godzinach, nie pojawiła się informacja zwrotna z numerem szkody, bez którego nie mogłam dokonać naprawy auta. Po kolejnych kontaktach i obietnicach pomocy, dopiero ponowne zgłoszenie dało jakikolwiek efekt. Ilość straconych nerwów ponad normę.
Dziś znalazłam się w olbrzymiej potrzebie pilnego wstawienia nowej szyby czołowej w moim samochodzie. Już przy kontakcie telefonicznym, pracownik wykazał się dużym zrozumieniem w stosunku do mnie i bardzo szybko wskazał mi szybki termin realizacji usługi. Obsługa na miejscu odbyła się w atmosferze życzliwości i fachowej porady dla mnie, jako użytkownika samochodu.
Na podstawie kontaktu telefonicznego z hurtownią Gordon, moją uwagę zwrócił jeden ze sprzedawców, z którym rozmawiałam. W sposób sprawny i rzeczowy doradził mi wyborze produktów, jakich szukałam. Był bardzo uprzejmy. Z pewnością skorzystam jeszcze z ich usług.
Pracownik obsługi kasowej, podczas dokonywania transakcji wykazał się wobec mnie olbrzymią życzliwością. Był nie zwykle uprzejmy, a jego ton głosu sprawiał, że jako klient czułam się bardzo mile widziana w sklepie. Doceniam również cierpliwość pracownika wykazaną, podczas szukania właściwego obuwia.
Sklep po wolnym dniu od pracy, wyglądał dobrze. Pracownicy służyli radą. Wyprzedaż na dziale tekstylnym chaotyczna, wszechpanujący rozgardiasz, sprawiał, że trudno było się odnaleźć w asortymencie.
Podczas kłopotów z płatnością kartą, Pan zadzwonił, ułatwiając wyjaśnienie sytuacji. Mimo stresu towarzyszącego sytuacji, Pracownik wykazał się stoickim spokojem i służył radą.
Kasowa obsługa klienta na bardzo dobrym poziomie. Pracownik, mimo kłopotów z płatnością kartą, nie wykazywał zniecierpliwienia. Toalety dla klientów utrzymane we właściwym porządku.
Obsługa klienta na dobrym poziomie. Bez zniechęcenia Pani wskazała towar, który był poszukiwany. W sklepie za duża ilość dodatkowych produktów (np.dostawki, dodatkowe kosze), utrudnia to przechodzenie między regałami, dając wrażenie chaosu i braku pomysłu na właściwą ekspozycję.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.