Opinie użytkownika (7)

Kupowałam 3 pary...
Kupowałam 3 pary drzwi wewnętrznych, obsluga zamówienia, wplata zadatku jest szybka i sprawna, termin oczekiwania 4 tygonie. Po czterech tygodniach zadzwoniałam w sprawie realizacji zamowienia-otrzymalam informację że drzwi dojechały uszkodzone. Na kolejną dostawę czekaąłm dwa tygodnie. Otrzymaalm drzwi jednak para z nich zarysowana, druga ma podmoknięta dolną częśc skrzydła. Fachowiec-monter juz zamowiony-odebrałam takie drzwi pod presją czasu i obawy oczekiwanie kolejne tygodnie.

Agata_219

12.04.2011

OBI

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przyszłam z kolegą...
Przyszłam z kolegą z pracy do restauracji na obiad. Było dużo klientów 3/4 miejsc zajętych. Usiedliśmy przy stoliku i czekaliśmy na kelnerkę, która przyniesie kartę dań. Po około 5 minutach zaczęliśmy się niecierpliwić, kolega udał się do obsługi, jednak tam poproszono żeby usiadł i czekał. Rozejrzeliśmy się i zauważyliśmy, że przy czterech stolikach obok nas osoby przy nich siedzące także oczekują na podejście kelnerki( miały karty dań)jednak nie zostało jeszcze od nich przyjęte zamówienie, a były już tam gdy my weszliśmy do lokalu. Zapytałam Pana siedzącego obok jak długo oczekuje na złożenie zamówienia, odpowiedział że około 20 minut. Po usłyszeniu tej odpowiedzi wyszliśmy i udaliśmy się do innego lokalu.

Agata_219

21.04.2010

Manekin

Placówka

Toruń, Rynek Staromiejski 16

Nie zgadzam się (20)
W banku mam...
W banku mam kilka produktów, dotychczas byłam zadowolona z obsługi. Dotychczas zwykle zakupowałam produkt. Tym razem zwracałam kartę kredytowa i zamykałam konto oszczędnościowe. Przy likwidacji konta był problem z systemem, pomagało kilka osób. Przyznam że bardzo się starali, widać było pracę zespołową. W przypadku zwrotu karty, osoba obsługują mnie chyba nigdy wcześniej tego nie robiła i również pojawiał się problem systemowy.Po około 30 minutach mogłam opuścić bank. Mój niepokój wzbudza jednak fakt, ze nie otrzymałam żadnego potwierdzenia zamknięcia konta czy dowodu zwrotu karty. Mam nadzieję że wszystko będzie dobrze.

Agata_219

21.04.2010

BNP Paribas

Placówka

Włocławek, Polskiej Organizacji Wojskowej 20/22

Nie zgadzam się (25)
W sklepie z...
W sklepie z akcesoriami wyposażenia łazienki w produkty typu wieszaki, kosze do bielizny nie mogłam znaleźć osoby obsługującej to stanowisko. Udałam się do pierwszego pracownika sklepu, który niestety odesłał mnie na stanowisko, gdzie ów pracownik powinien być i nie powiadomił nikogo o tym, ze kilku klientów czeka.Udałam się do punktu obsługi wystawiania FV, zwrotów, tam poinformowałam, że nie ma pracownika na stanowisku i czekam od kilku minut.Pani odpowiedziała,że nie wie gdzie jest pracownik, więc musiałam poprosić ową Panią aby wywołała pracownika (sama nie wykazała inicjatywy). Natomiast na stoisku z oświetleniem spotkałam się z kompetentną i miłą obsługą. Można zakupić towar, zamontować, jeśli nie spełnia oczekiwać można towar oddać w ciągu 5 dni. Zakupiłam trzy żyrandole dla osoby niepełnosprawnej, która nie jest w stanie sama dokonać zakupu (nie wychodzi z domu). Pokazałam jej t żyrandole, wybrała jeden, a ja dwa zwróciłam be żadnego problemu. Rewelacyjne jest to, ze towar nieużywany można zwrócić, co w tym przypadku jest ogromnym plusem.Choć procedura zwrotu jest długotrwała-zajęła około 15 minut.

Agata_219

21.04.2010

OBI

Placówka

Nie zgadzam się (21)
W dniu 21.10.2009...
W dniu 21.10.2009 otrzymałam nieprawidłowe faktury za energię elektryczną o nr:Pracownik, który zajmuje się odczytem ilości zużytych kWh z liczników energii elektrycznej po raz kolejny dokonał błędnego odczytu (najprawdopodobniej błędnie odczytał miejsca po przecinku, podobna sytuacja miała miejsce w miesiącu czerwcu br.). Wówczas po mojej interwencji otrzymałam właściwie wystawione faktury oraz pismo od Pana z przeprosinami, jednak nie zostały wyciągnięte wnioski z zaistniałej sytuacji. W dniu dzisiejszym tj 22.10.2009 zostałam obcesowo potraktowana podczas rozmowy telefonicznej (56/6595912), która oznajmiła, że muszę złożyć podanie o ponowny odczyt a skoro mieszkam niedaleko to mogę podejść.Nieprofesjonalna i nieuprzejma obsługa, brak konsekwencji poprzedniej pomysłki.

Agata_219

23.10.2009

Energa

Placówka

Toruń, Skarbka

Nie zgadzam się (26)
W banku tym...
W banku tym dokonywałam przelewu z własnego konta na konto innego odbiorcy. Obsługa bardzo miła, uprzejma i dokładna. Dokładnie weryfikuje dane,podpisy zleceniodawcy. Niestety weryfikacja prawidłowości podpisów zajmuje dość długo czasu jeśli posiadamy konto niewystarczająco długo i nasze dane nie zostały wprowadzone do centralnego systemu.Wówczas pracownik musi odszukać kartotekę klienta i sprawdzić dane co zajmuje dość dużo czasu.

Agata_219

24.08.2009

BNP Paribas

Placówka

Toruń, Wały Gen. Sikorskiego 15

Nie zgadzam się (23)
W punkcie informacji...
W punkcie informacji zapytałam pracownika o możliwość wymiany punktów z programu "10" na bony towarowe.Niestety pracownica nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie w tym celu poprosiłam pracownika aby zapytał odpowiednią osobę, wówczas pracownica zadzwoniła do przełożonego i udzieliła informacji.

Agata_219

19.08.2009

Real

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi