Opinia użytkownika: Agata_219
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: W sklepie z akcesoriami wyposażenia łazienki w produkty typu wieszaki, kosze do bielizny nie mogłam znaleźć osoby obsługującej to stanowisko. Udałam się do pierwszego pracownika sklepu, który niestety odesłał mnie na stanowisko, gdzie ów pracownik powinien być i nie powiadomił nikogo o tym, ze kilku klientów czeka.Udałam się do punktu obsługi wystawiania FV, zwrotów, tam poinformowałam, że nie ma pracownika na stanowisku i czekam od kilku minut.Pani odpowiedziała,że nie wie gdzie jest pracownik, więc musiałam poprosić ową Panią aby wywołała pracownika (sama nie wykazała inicjatywy). Natomiast na stoisku z oświetleniem spotkałam się z kompetentną i miłą obsługą. Można zakupić towar, zamontować, jeśli nie spełnia oczekiwać można towar oddać w ciągu 5 dni. Zakupiłam trzy żyrandole dla osoby niepełnosprawnej, która nie jest w stanie sama dokonać zakupu (nie wychodzi z domu). Pokazałam jej t żyrandole, wybrała jeden, a ja dwa zwróciłam be żadnego problemu. Rewelacyjne jest to, ze towar nieużywany można zwrócić, co w tym przypadku jest ogromnym plusem.Choć procedura zwrotu jest długotrwała-zajęła około 15 minut.