Opinia użytkownika: Agata_219
Dotycząca firmy: Energa
Treść opinii: W dniu 21.10.2009 otrzymałam nieprawidłowe faktury za energię elektryczną o nr:Pracownik, który zajmuje się odczytem ilości zużytych kWh z liczników energii elektrycznej po raz kolejny dokonał błędnego odczytu (najprawdopodobniej błędnie odczytał miejsca po przecinku, podobna sytuacja miała miejsce w miesiącu czerwcu br.). Wówczas po mojej interwencji otrzymałam właściwie wystawione faktury oraz pismo od Pana z przeprosinami, jednak nie zostały wyciągnięte wnioski z zaistniałej sytuacji. W dniu dzisiejszym tj 22.10.2009 zostałam obcesowo potraktowana podczas rozmowy telefonicznej (56/6595912), która oznajmiła, że muszę złożyć podanie o ponowny odczyt a skoro mieszkam niedaleko to mogę podejść.Nieprofesjonalna i nieuprzejma obsługa, brak konsekwencji poprzedniej pomysłki.