Obsługę oceniam na trzy gwiazdki, ze względu na to, że w czasie rekrutacji wszystko było w najlepszym porządku, każda sprawa była rozwiązywana praktycznie natychmiastowo, a na każde zadane pytanie zawsze była odpowiedź. Niestety zmieniło się to po rozpoczęciu roku akademickiego. Obsługa uczelni czy to w kontakcie on-line czy stacjonarnie stała się o wiele bardziej nie miła dla studentów. Na rozwiązanie niektórych spraw trzeba było czekać nawet tygodniami po wysłaniu wielu maili. Oczywiście zależne jest to od tego na jakich pracowników danego dnia się trafi, jednak moje doświadczenia po zostaniu "klientem" uczelni, są raczej negatywne i zdecydowanie do poprawy jest podejście do studentów.
Obsługa klienta w firmie Telmedicin jest nieprofesjonalna i sprawia wrażenie nieprzeszkolonej z usług, które oferuje. Miałem okazję kontaktować się z nią wielokrotnie i za każdym razem napotykałem problemy. Obsługa nie była zaznajomiona ze swoim regulaminem ani nawet z FAQ z ich strony. Podczas czatu bądź wymiany maili przedstawiali całkowicie sprzeczne informacje tzn. inne były na stronie, jeden konsultant przedstawiał inne, a kolejny jeszcze inne. Zdecydowanie nie powinno to tak wyglądać tym bardziej, że jest to naprawdę odpowiedzialna branża. Jedyny malutki plus, jest taki, że są dostępni od godzin porannych do nawet bardzo późnych godzin wieczornych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.