Po wejściu do sklepu zauważył mnie jeden z pracowników i bez słowa wrócił do układania ubrań na półce. Chodziłem po sklepie dłuższy czas, lecz nikt nie podszedł i nie zapytał czy szukam czegoś konkretnego. Po chwili chodzenia wyszedłem ze sklepu przechodząc koło kas, niestety, nikt nawet sie nie odezwał.
Przy wejściu przywitał nas Pan ochroniarz. Poszliśmy wybrać produkty na zakupy. Gdy potrzebowaliśmy przymierzyć ubrania, udaliśmy się do przymierzalni, gdzie pomógł nam bardzo miły starszy Pan. Na dziale warzywnym musieliśmy wołać pracownika aby pokroił nam owoc, który chcieliśmy kupić. Po podejściu do kasy powitała nas średnio miła kasjerka. Nie uśmiechnęła się nawet gdy zażartowałem. Podziękowała za wizytę i zaprosiła ponownie.
Po wejściu do sklepu przywitała nas bardzo miła Pani. Spytała czego poszukujemy, powiedzieliśmy o jakie buty nam chodzi. Zaprowadziła nas i doradzała niektóre modele. Gdy się zdecydowaliśmy na konkretny model zaprowadziła nas do kasy i podliczyła zakup. Podziękowała i zaprosiła do ponownej wizyty.
Obsługa przechodziął obok mnie kilka razy, nikt nawet nie powiedział dzień dobry, nawet nie spojrzeli co robię. Asortyment ogólnie fajny, lecz przez zachowanie personelu odechciało mi sie zakupów.
Pan Bardzo miły, doradzał jaki rodzaj kłódki powinienem dobrać. Gdy zapytałem o dorabianie kluczy zaproponował dwie opcje do każdego klucza. Ogólnie bardzo polecam obsługę.
Po wejściu usłyszałem pracownika zanim go zobaczyłem. Miłe dzień dobry poprawia humor w sklepie. Obsługa cały czas kręciła się między półkami. Jak tylko potrzebowałem o coś zapytać od razu byli gotowi pomóc. Pomogli przy doborze butów, poinformowali dokładnie warunki gwarancji. Po zapłaceniu zaprosili do ponownej wizyty oraz do śledzenia promocji na ich stronie internetowej.
Po wejściu pierwszy napotkany pracownik przywitał mnie uśmiechem i słowami powitania. Gdy nie mogłem znaleźć produktu pracownik od razu mi pomógł. Przy kasie pracownik był miły i uśmiechnięty. Pytał czy zapakować zakupy, o sposób płatności, czy w czymś jeszcze może pomóc. Ogólnie bardzo polecam obsługę tego sklepu.
Po wejściu ekspedientka przy kasie przywitała nas z uśmiechem i zapytałą czy coś podać. Usiedliśmy, zajrzeliśmy do karty i wybraliśmy pizze dla siebie. Zamawiając pizzę kasjerka poinformowałą nas, że otrzymamy w gratisie gumy do żucia, sosy do pizzy możemy dolewać ile chcemy, oraz że otrzymamy dodatkowy mały talerz dla 3-letniego chłopca, który był razem z nami. Zapytała na ilu talerzach ma być pizza. Podała kwotę do zapłaty oraz kwotę reszty jaką mi wydała. W trakcie jedzenia skończył się nam sos, podszedłem do kasjerki i powiedziała, żebym usiadł i za chwilkę poda nam więcej sosu. Nie czekaliśmy dłużej niż minutę. Bardzo polecam wszystkim tą pizzerię, wrócę tam jeszcze nie raz.
Tuż po wejściu do restauracji ekspedientka zza lady uśmiechnęła się. Podszedłem i usłyszałem "witam, w czym mogę pomóc". Zamówiłem posiłek. Po około 2 minutach otrzymałem zamówieniei dodatkowo otrzymałem kupony promocyjne do owej restauracji. Ekspedientka życzyła smacznego i pożegnała się. Później udałem się do toalet. Wszystko było czyste i zadbane, żadnych niedziałających urządzeń.
Po wejściu do sklepu podszedł konsultant i zapytał czy może pomóc. Pomógł mi odnaleźć szukany przedmiot. Później, gdy chodziłem po sklepie podeszło jeszcze 4 konsultantów. Gdy stałem przy kamerach wideo konsultantka wykazałą się sporą wiedzą n.t. optycznej stabilizacji obrazu. Dobrałą mi sprzęt tani i dobry. Poparła to pokazaniem działającej kamery i wręczyłą ulotkę.
Po wejściu ekspedientka wstała i mnie przywitała. W aptece było czysto i wszystko poukładane kategoriami. Gdy zapytałem o porównanie dwóch lekarstw szczerze mi doradzała, widać było, że nie zmyśla. Po zapłaceniu podziękowała i zaprosiła do ponownej wizyty. Dodatkowo jest to jedna z tańszych aptek w mieście.
Po podjechaniu autem przywitał mnie pracownik, spytał jakiego paliwa używam, zaproponował 98-oktanowe. Od razu zaprosił mnie do sklepu, abym nie zmarzł. Po podejściu do kasy kasjerka przywitała mnie uśmiechem. Zapytała o sposób płatności i czy zbieram punkty. Zaproponowała, abym zakupił czteropak napojów i zdobył dodatkowe punkty. Po zapłaceniu pożegnała mnie i zaprosiła do ponownej wizyty. Przy wsiadaniu do auta pracownik od nalewania paliwa róznież mnie pożegnał.
Po wejściu ochroniarz zwrócił mi uwagę za brak koszyka na zakupy. Po podejściu do jedynej otwartej kasy (łącznie jest ich 5) przywitała mnie słowami "dzień dobry" średnio zadowolona kasjerka. Gdy podałem towar bez kodu kreskowego przywołała pomoc w postaci ochroniarza, lecz nie potrafili mi powiedzieć jaka jest cena towaru, więc go nie zakupiłem. Na koniec usłyszałem jedynie "do widzenia", żadnego zaproszenia do ponownej wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.