Opinie użytkownika (6)

Super. Placówka bardzo...
Super. Placówka bardzo dopracowana w wyglądzie i funkcjonalności. Plusem była dla oczekujących kawa + obsługa recepcyjna. Zostałem obsłużony szybko sprawnie i bez problemowo. Kontakt profesjonalny , a jakość usług na dobrym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adam_605

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
07.01.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję Panu za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Dokładamy wszelkich starań aby klienci byli zadowoleni z kontaktu z naszymi pracownikami w placówkach. Cieszę się, że Pan to docenił. Zachęcam do korzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami. Z pozdrowieniami, Agata Malinowska, mBank
Bardzo dobrze. Czas...
Bardzo dobrze. Czas oczekiwania do zaakceptowania. Nie jest tak długi jak w konkurencji. Kontakt z pracownikami dobry a ich wiedza jest wystarczajaca do obslugi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Adam_605

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
25.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za pozostawioną opinię. Cieszę się, że zapewniliśmy sprawny serwis i dobrą obsługę. Zachęcam do rozmów z nami. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank
Bardzo dobrze. Placówka...
Bardzo dobrze. Placówka bardzo dopracowana w wyglądzie i funkcjonalności. Plusem była dla oczekujących kawa + obsługa recepcyjna. Zostałem obsłużony szybko sprawnie i bez problemowo. Kontakt profesjonalny , a jakość usług na dobrym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adam_605

02.08.2017

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
25.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za pozytywną opinii na temat usług świadczonych przez mBank. Przykładamy dużą wagę do jakości obsługi, cieszę się, że wizyta spełniała oczekiwania. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy klient czuł się mile widziany i miło wspominał każdą wizytę w naszym oddziale. Zachęcamy do skorzystania z pozostałych naszych produktów i do kontaktu z nami. Z pozdrowieniami Anna Makohon, mBank
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa jak na sklep w formacie niskim to oceniam jako dobrą z tego względu , że jest szybka i nieskomplikowana w zbędne pytania. Kontakt z pracownikami utrudniony ze względu na ich zbyt małą ilość w stosunku do ilości klientów. Jakość produktów oceniam w stosunku do ceny jako dobrą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adam_605

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Marka Premium...
Super. Marka Premium aczkolwiek cenowo dostępna dla osób z nieco wyższą stopą zarobkową niż najniższa krajowa. Jakość produktu/obsługą bardzo dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adam_605

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Organizacja obsługi...
Dobrze. Organizacja obsługi - zbyt mała ilość pracowników do ilości klientów. Kontakt z pracownikami przez to jest utrudniony. Jakośc produktów w stosunku do ceny jest dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adam_605

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi