Z obsługą w markecie rzeczywiście bywa różnie - często zdarzają się osoby, które zamiast uśmiechnąć się do klienta, sprawiają wrażenie, że pracują w sklepie za karę. Przeszkadzają mi palety, które często zagradzają drogę wózkom, ale wiem, że nie jest to zawsze wina obsługi (po prostu sklep ma taki, a nie inny układ). Oczywiście bywają też osoby o lepszym nastawieniu do klienta. Myślę, że pracownicy są wymęczeni szczególnie, że ostatnio w markecie jest więcej Litwinów niż Polaków, a to powoduje konieczność dogadywania się (niekoniecznie znając język). Z własnego doświadczenia wiem, że jest to męczące.Jeżeli mogę coś zasugerować to potrzebne jest lepsze podejście do pracowników (myślę, że market jest źle zarządzany - bo jeżeli pracownik jest zadowolony z podejścia przełożonych to od razu przekłada się to na obsługę i otwartość do klienta) oraz ew. rozważenie zmiany układu półek (tak by zmieściła się i paleta i wózek). Co do cen i wyboru - to jest jak najbardziej OK.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu dokonamy usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie. Dziękujemy za ważne dla nas informacje.
Informujemy, że wszystkie Pana uwagi dotyczące funkcjonowania marketu w Suwałkach przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpwoiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych przez Pana sytuacji.
Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Kaufland Team
Obsługa bardzo uprzejma...
Obsługa bardzo uprzejma - wszystkie osoby (zarówno obsługujące jak i przygotowujące kebaby i kanapki) noszą uniformy. Wszystko odbywa się sprawnie - po przyjęciu zamówienia wydawany jest numerem, a klient nie musi czekać przy ladzie - po prostu wywoływany jest według numerku jaki otrzymał. Olbrzymim plusem jest to, że produkty są nie tylko smaczne, ale są także przygotowywane "na oczach" klientów - wiadomo więc jak są robione. Do każdego kebaba można wybrać rodzaj mięsa i sosu. Zdarzało mi się jeść tam wielokrotnie podczas pobytu w galerii Plaza i nigdy nie zawiodłem się ani na obsłudze, ani też na jakości produktu.
Galeria jest największą w Suwałkach oferującą różnorodność sklepów i punktów rozrywkowych. Mimo to, jest niewielka. Co bije po oczach to niestety w dalszym ciągu część niezagospodarowanych lokali. Dziwi mnie również, że pusta stoi część obsługiwana do niedawna przez kawiarnię Cafe Club (kartka, że lokal jest dzisiaj nieczynny z przyczyn technicznych wisi już chyba z pół roku) oraz brak likwidacji sklepu Cocodrillo (sieć zamknęła część sklepów, ale nie zlikwidowała ani sklepu, ani nawet nie usunęła części ubrań ze środka). Część zlokalizowana przy sklepie euro sprawia wrażenie lekkiego pustkowia.Plusy jakie można postawić to sam wygląd i lokalizacja (ścisłe centrum), jest to dosyć nowoczesna galeria, fajnie miejsca zarówno na weekendowe zakupy jak i np. na spędzenie czasu z przyjaciółmi (jest kino, kawiarnia, są restauracje - np. pizzeria).Obsługa zależy od sklepu, ale w większości jest uprzejma i pomocna.
Bywam w tym sklepie często - mieszkam dosłownie obok i jest to mój pierwszy wybór gdy szukam elektroniki, sprzętu komputerowego itp. Mam niestety mieszane uczucia. O ile większość z osób pracujących jest bardzo kompetentna, to dwoje z Państwa przesadziło ze swoją nachalnością.Znam się na sprzętach elektronicznych, aktywnie użytkuje wiele z nich i zamiast wierzyć w ślepo w to co mówią w sklepie, wolę sam sprawdzić parametry techniczne itp. Niestety dwoje z konsultantów potraktowało mnie jak idiotę, mimo, że na wstępie powiedziałem, że znam się na tych rzeczach. Nie było to miłe. Ostatecznie dokonałem innego zakupu niż mi polecono i jestem zadowolony.Ostatnia sytuacja miała miejsce w dniu dzisiejszym, gdy kupowałem aparat cyfrowy. Od tej chwili będę omijać tego konsultanta szerokim łukiem.
Mimo, że nie robię tam zakupów często, za każdym razem spotykam się z bardzo miłą obsługą.Chociaż w dniu obserwacji przyszedłem kilka minut przed zamknięciem sklepu, zarówno na dziale mięsnym jak i kasie Panie były uprzejme. Potrafiły się uśmiechnąć, poczekać cierpliwie aż znajdę drobne, które chciałem im oddać, żadna nie sugerowała mi bym sobie poszedł bo przecież zaraz zamykają.Co więcej - Pani przy kasie była uprzejma, pomimo, że moment wcześniej miała na głowie klientkę, która wykłócała się o to, że jeden z towarów nie jest w promocji, mimo, że w gazetce jest.Jak dla mnie w tym sklepie panuje pełen profesjonalizm w podejściu do klienta. Żałuję, że mieszkam dosyć daleko, bo najchętniej robiłbym tam zakupy codziennie. I nie przeszkadzałyby mi nawet ceny nieco wyższe niż u konkurencji.
Kilka lat temu obsługa w Kauflandzie była uprzejma, widać, że zależało im na kliencie. Niestety moje ostatnie zakupy (po pewnej przerwie) pozostawiły bardzo negatywne wrażenie.Sklep jest obrzucony paletami z towarem, których nikt nie zabiera. Na dziale mięsnym czekałem 5 minut, aż ktoś szanownie do mnie podejdzie by zapytać co chcę kupić (w tym czasie byłem jedyną osobą przy dziale), przy kasie Pani przerzucała moje towary jakby chciała mi powiedzieć "idź sobie stąd i nie wracaj".Rozumiem, że pensje mogą być słabe. Rozumiem też, że może być mniej klientów. Ale nie jestem w stanie zrozumieć, że podejście do klienta jest bardzo nieuprzejme, a sklep wygląda jakby pracowało tam łącznie 5 osób.Jedyny plus za jedną z Pań, która pomogła mi znaleźć towar mimo, że była zajęta i aż głupio było mi jej przerywać, bo widać było, że harowała.
Niestety poziom obsługi klienta jest fatalny. Dzwoniłem do nich by zapytać jak mogę poprawić swój PESEL (biuro podróży, w którym kupowałem wycieczkę, popełniło błąd we wpisywaniu). Odpowiedź brzmiała "to już Pana sprawa! Niech Pan sobie sam to załatwi". Rozumiem, że firma może nie mieć wpływu na błąd innej placówki, ale ton pracownika był opryskliwy, osoba rozmawiająca ze mną wchodziła mi w słowo i w ogóle mnie nie słuchała. W końcu dostałem informację, ale w sposób bardzo niegrzeczny. Musiałem również czekać kilka minut na połączenie, a podobno łączenie ma miejsce z najbliższym biurem.
Bardzo dobra jakość obsługi - bardzo szybka obsługa kasowa, na hali sklepu zawsze uzyskam informację gdzie co się znajduje. W sklepie nie ma dużych kolejek. Największym problemem jest średni wybór - jest to niewielka Biedronka powstała po byłym sklepie Plus. Mam jednak wrażenie, że w placówce nikt nie uzupełnia towarów - brakowało np. napojów. Ale i tutaj obsługa się popisała - po zapytaniu mnie czy dany napój jest na stanie pracownik sklepu powiedział, że za chwilę to uzupełnią i po kilku minutach przywiózł z zaplecza całą paletę szukanego przeze mnie napoju. Polecam zakupy w tym sklepie.
Największy market w Suwałkach. Nie jest mocno oblegany w godzinach wieczornych, zatem można w miarę spokojnie zrobić zakupy. Jest jednak kilka minusów: O 21.00 część wąskich alejek zakupowych była zastawiona paletami z towarami, ciężko było się przecisnąć z wózkiem i trzeba było iść na około. Do tego czynna tylko jedna kasa, do której stało kilka osób. Poza tym są plusy: obsługa jest miła, pomocna, w tym markecie dba się o standardy. Na stoisku mięsnym bez problemu uzyskałem odpowiedzi np. na pytanie o to, które parówki są drobiowe. Reasumując - pracownicy są kompetentni, a to, że market jest otwarty do 22.00 powinno spowodować lepszą organizację dla osób rozkładających towary na półki.
Od otwarcia Centrum Handlowego Plaza po drugiej stronie ulicy McDonalds w Suwałkach nie przeżywa napadu klientów takiego jak 2-3 lata temu. Pracownicy dzięki temu pracują szybko, sprawnie, widać, że są chyba z tej pracy zadowoleni. Każdy McDonalds ma to do siebie, że kucharze inaczej przygotowują jedzenie - tu akurat jest bardzo dobre. Ponadto kiedy trzeba poczekać Pani prosi o poczekanie przy stoliku, a po zrealizowaniu zamówienia przynosi ci je do stolika. Oczywiście jedzenie z McDonalds nie jest bardzo zdrowe, ale jeśli ktoś liczy na szybką i sycącą przekąskę nie zawiedzie się.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.