Opinia użytkownika: Adam_541
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Z obsługą w markecie rzeczywiście bywa różnie - często zdarzają się osoby, które zamiast uśmiechnąć się do klienta, sprawiają wrażenie, że pracują w sklepie za karę. Przeszkadzają mi palety, które często zagradzają drogę wózkom, ale wiem, że nie jest to zawsze wina obsługi (po prostu sklep ma taki, a nie inny układ). Oczywiście bywają też osoby o lepszym nastawieniu do klienta. Myślę, że pracownicy są wymęczeni szczególnie, że ostatnio w markecie jest więcej Litwinów niż Polaków, a to powoduje konieczność dogadywania się (niekoniecznie znając język). Z własnego doświadczenia wiem, że jest to męczące.Jeżeli mogę coś zasugerować to potrzebne jest lepsze podejście do pracowników (myślę, że market jest źle zarządzany - bo jeżeli pracownik jest zadowolony z podejścia przełożonych to od razu przekłada się to na obsługę i otwartość do klienta) oraz ew. rozważenie zmiany układu półek (tak by zmieściła się i paleta i wózek). Co do cen i wyboru - to jest jak najbardziej OK.