Super. Pełen profesjonalizm. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Według mnie za długo musiałem czekać na zamówienie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Słaba obsługa. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Obsługa profesjonalna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Personel nie do końca zorientowany w branży motoryzacyjnej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Pełen profesjonalizm pracowników. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Szybka obsługa, bez zbędnego naciągania klienta na inne produkty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Bardzo dobrze. Miła obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Obsługa nie do końca zainteresowana była pracą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
W piątek 11 lipca robiłem zakupy w sklepie Kaufland w Kołobrzegu. Jeden z pracowników pomógł mi odnaleźć poszukiwany produkt. Kasjerka była bardzo miła. Jeden minus - prawie 10 minut w kolejce w momencie, gdy kilka kas było nie czynnych.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Kołobrzegu.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Pragniemy poinformować, iż Pana zgłoszenie przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej.
Bardzo przepraszamy za to, iż stał Pan w kolejce dziesięć minut.
Jednocześnie, jeśli spotka się Pan ponownie z taką sytuacją, bardzo prosimy o kontakt mailowy na adres: service@kaufland.pl.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Na początku maja...
Na początku maja zamówiłem przez stronę internetową sprzęt. W uwagach było uwzględnione, że jeden ze sprzętów zostanie wysłany w ciągu 14 - 28 dni roboczych. Kiedy 9 czerwca zadzwoniłem z pytaniem o przybliżony termin wysyłki obsługujący infolinię pracownik nie potrafił nic odpowiedź. Po kilku minutach mojej wypowiedzi najzwyczajniej się rozłączył - bez żadnego słowa pożegnania. W trakcie całej rozmowy mężczyzna był opryskliwy.
Dziś wieczorem odwiedziłem stację paliw Orlen w Łobzie przy ul. Przemysłowej. Miła fachowa obsługa, krótki czas obsługi. Minus - brak pracownika, który pomógłby zatankować np. gaz.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.