Korzystam z internetu blueconnect od dwóch lat , od momentu wejścia na rynek tej usługi .Początkowo dostaliśmy 500 mega za 50 zł , nie był to super wybór ale miałam nadzieję że coś się zmieni .Po roku korzystania otrzymaliśmy propozycję zwiększenia prędkości do 1,5 giga za te same pieniądze , to była bardzo korzystna oferta . W tym msc. kończyła mi się umowa i nie zamierzałam jej przedłużać , ale dostałam nową propozycję 3 giga za tą samą cenę , jest to super oferta więc się zgodziłam . Umowa została doręczona przez kuriera , nigdzie nie musiałam jechać i od kilku dni cieszę się super szybkim internetem , bo w trakcie cyklu zwiększono prędkość. Poza tym pan z infolinii był miły , kompetentny i jasno tłumaczył .POLECAM!
Mój syn podczas wakacji uległ podwójnej kontuzji . Ponieważ jako uczeń podlega grupowemu ubezpieczeniu , postanowilismy zwrócić się o odszkodowanie do PZU . Pierwszy kontakt nawiązałam za pośrednictwem infolinii , pani która ze mną rozmawiała , w jasny i zrozumiały dla mne sposób udzieliła mi informacji co mam dalej zrobić . Nastepnie udałam się do placówki terenowej PZU gdzie złożyłam niezbędne dokumenty . Tutaj także obsługująca mnie pani była miła i kompetentna , całość załatwiania formalności trwała ok 10 min. Moja prośba o przyśpieszenie komisji została przyjęta i syn mógł wyjechać na kolonie. Pieniądze dostaliśmy w ciągu tygodnia , przelewem na konto , jeszcze przed decyzją listowną .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.