Opinie użytkownika (16)

Apteka bardzo mnie...
Apteka bardzo mnie zainteresowała bo znalazłam informację w internecie, że można zamówić lekarstwa droga mailową i odebrać je pod wskazanym adresem apteki dbam o zdrowie. Po uprzednim zamówieniu internetowym, które odbyło sie bardzo szybko i sprawnie- czekałam 2 dni, udałam się do apteki po odbiór leków. Apteka jest mała, ale czysta z wieloma lekarstwami, witaminami, suplementami innymi produktami medycznymi. W gablotach widoczne były oznaczone promocją leki. Bardzo miła Pani miała już dla mnie przygotowane zamówienie, pozostało tylko zeskanować lekarstwa i sprawdzić ważność recepty. Po zapłaceniu zostałam mile pożegnana. Jestem bardzo zadowolona z obsługi.

Żaneta_36

13.04.2010

Dbam o Zdrowie

Placówka

Rzeszów, Zbyszewskiego 15

Nie zgadzam się (21)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się w celu znalezienia odpowiedniego dla mnie telewizora. Jako, że nie mam pojęcia o ty sprzęcie chciałam uzyskać jak najwięcej informacji od kompetentnej osoby. Gdy znalazłam się w części z telewizorami podszedł do mnie młody mężczyzna, który zaoferował mi swoją pomoc. Był to pracownik Media Markt, ponieważ miał czerwoną koszulkę. Zapytał co mnie interesuje, za jaką kwotę i na jakich cechach mi zależy. Zaproponował mi model Philipsa, stwierdzając, że będzie najlepiej spełniał moje oczekiwania. Poinformował mnie, że nie będę mogła na tym telewizorze oglądać filmów poprzez kabel USB, ponieważ pytałam o to. Wszystko było dobrze, tylko, że jak się dowiedziałam później, Pan nie poinformował mnie, że ten model ma tylne podświetlenie, które znacznie podwyższa cenę telewizora, a w moim przypadku nie jest ono potrzebne. Wspominałam wcześniej, że telewizor ten ma stać w szafce, więc Pan powinien to uwzględnić i powiedzieć o tym oświetleniu. Ogólnie obsługa pomocna i służąca radą, tylko, że nie zostałam poinformowana o wszystkich atutach tego telewizora, które zwiększały jego cenę, a nie były mi potrzebne.

Żaneta_36

16.12.2009

Media Markt

Placówka

Rzeszów, Aleja Tadeusza Rejtana 36

Nie zgadzam się (21)
Dostałam ulotkę nowo...
Dostałam ulotkę nowo otwartego sklepu w Rzeszowie, więc zaciekawiona udałam się tam na zakupy. Sklep C&A zaskoczył mnie już od samego początku swoimi rabatami z okazji otwarcia, co tym bardziej zachęciło mnie do obejrzenia towaru. Sklep jest obszerny, ma duży wybór ubrań dla każdej płci, a wszystko było ładnie uporządkowane. Cały czas było widać na Sali panów i panie, którzy zajmowali się rozkładaniem towarów pozostawionych w przymierzalniach. Miałam problem ze znalezieniem rozmiaru swetra, zapytałam więc młodego Pana sprzedającego czy jest jeszcze dostępny. Szybko sprawdził ubrania, które znajdowały się na wieszakach w przymierzalni i znalazł mój rozmiar, co mnie bardzo ucieszyło. Pewne ubrania znajdują się wysoko, poza zasięgiem rąk, dlatego poprosiłam o ściągnięcie bluzki, na co Pani sprzedawczyni bardzo miło zareagowała i spełniła moja prośbę. Z rzeczami udałam się do przymierzalni, których było bardzo dużo, zarówno na pierwszym jak i na drugim piętrze. Były tam tez wygodne kanapy, na których czekałam na swoja kolej. W sklepie był Duzy ruch, ale nie czekałam długo na wolna przymierzalnię. Po przymierzeniu udałam się do kasy, gdzie zostałam szybko obsłużona, ponieważ były tam dwie Panie, więc obsługa szła szybko i sprawnie. Pani z uśmiechem zeskanowała ubrania, wydała paragon i podziękowała za zakupy. Z pewnością wrócę do tego sklepu.

Żaneta_36

04.12.2009

C&A

Placówka

Rzeszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (29)
Wizytę w sklepie...
Wizytę w sklepie rozpoczęłam w godzinach popołudniowych, mając nadzieję na mniejszy ruch i tak też było. Zarówno otoczenie przed sklepem jak i wejście do sklepu było czyste. Na drzwiach wejściowych widoczne były plakaty promocyjne. W sklepie było zarówno dużo wózków jak i koszyków. Przy wejściu na salę dostępne były gazetki reklamowe z aktualnymi promocjami. Towary rozmieszczone zgodnie z kategoriami i dodatkowo podpisane działy co ułatwia zakupy. Aktualne towary promocyjne wystawione były zaraz przy wejściu na salę, więc nie trzeba szukać po całym sklepie. Po zrobieniu zakupów podeszłam do kasy, gdzie dostępne były zarówno płatne torby foliowe jak i papierowe. Przy kasie nie było kolejki, a obsługująca miła młoda brunetka uśmiechała się podczas skanowania produktów. Pani wydała mi resztę jak i paragon i podziękowała za zakupy. Ogólnie: czysto, szybka i miła obsługa.

Żaneta_36

25.11.2009

Real

Placówka

Rzeszów, Witosa 21

Nie zgadzam się (26)
Udałam się do...
Udałam się do tego sklepu w celu zakupienia butów dla dziecka. Gdy tylko weszłam do sklepu, Pani na sali powitała mnie z uśmiechem mówiąć "dzień dobry".Zdziwiło mnie, że był tam dość duży wybór dziecięcych butów, jak i przedział cen również mi odpowiadał. Od razu podeszła do mnie Pani sprzedawczyni i udzieliła mi pomocy w szukaniu odpowiedniego buta i rozmiaru. Dostałam kilka butów do przymierzenia i podziękowałam za pomoc. Gdy okazało się, że wybrane buty nie pasują podeszła kolejna Pani udzielając pomocy. Niestety nic nie kupiłam, ponieważ buty nie pasowały na stopę mojego dziecka, ale jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi. Pozytywny stosunek do klienta i chęć pomocy, znacznie skrócił czas moich zakupów co jest dla mnie dużym plusem.

Żaneta_36

06.11.2009

DEICHMANN

Placówka

Rzeszów, Rejtana 65

Nie zgadzam się (24)
Udałam się do...
Udałam się do tego sklepu w poszukiwaniu butów zimowych dla dziecka. Sklep mieści się w galerii, jest bardzo przestronny i na pierwszy rzut oka jest tak dużo towaru. Gdy podeszłam do półek z butami dziecięcymi okazało się że wszystkie pudełka są tak pomieszane, że nic nie mogę znaleźć. But stoi na jednej półce, a pudełka z innymi numerami na wszystkich pozostałych. Trochę czasu mi zajęło znalezienie odpowiedniego buta i rozmiaru, ponieważ żadna z pań sprzedających nie podeszła do mnie. Na sklepie były dwie Panie, które zajmowały się rozmową ze sobą i mimo, że widziały, iż mam problem z poszukiwaniami, nie otrzymałam pomocy. Podeszłam więc sama i zapytałam o rozmiar, udzielono mi jedynie odpowiedzi "nie ma", nawet Pani nie zaproponowała innego buta w tym rozmiarze. W końcu, po długim czasie znalazłam zarówno odpowiedniego buta jak i rozmiar. Towaru było dużo, jednak bardzo wybór rozmiarów był bardzo mały. Obsługa przy kasie szybka, ale z neutralnym nastawieniem do klienta. Nie jestem zadowolona z jakości obsługi.

Żaneta_36

03.11.2009

CCC

Placówka

Rzeszów, Rejtana

Nie zgadzam się (27)
Delikatesy Frac są...
Delikatesy Frac są osiedlowym sklepem. Otoczenie sklepu jest czyste, a przy wejściu nie widać żadnych zanieczyszczeń. Sklep posiada dwa wejścia, co jest dużą wygodą dla klientów. W sklepie są zarówno wózki jak i koszyki. Posadzka jest czysta, widać, że jest często zmywana. Zaraz po wejściu na salę sprzedaży w oczy rzucają się ładnie ułożone owoce i warzywa, które wyglądają bardzo apetycznie i świeżo. Wszystkie towary podzielone są na odpowiednie kategorie, co ułatwia znalezienie produktów. W sklepie znajduje się stoisko mięsne. Jest tam bardzo duży wybór wędlin i mięs oraz dań gotowych. Stoisko to obsługuje kilka pań, więc mimo długiej kolejki obsługa idzie sprawnie. Po skończonych zakupach udałam się do kasy. Dwie kasy były otwarte, jednak zrobiły się przy nich długie kolejki. Wtedy od razu wywołano Panią sprzedawczynię do zajęcia kolejnej kasy i szybko kolejka się zmniejszyła. Przy kasie spędziłam 1 minutę, mając przed sobą 3 osoby. Pani kasjerka z uśmiechem na twarzy przywitała się ze mną i zeskanowała moje zakupy. Dostałam resztę, paragon i darmowe reklamówki. Z pewnością tam wrócę na kolejne zakupy.

Żaneta_36

27.10.2009

Frac Delikatesy

Placówka

Rzeszów, Bohaterów 5

Nie zgadzam się (24)
Do tej lodziarni...
Do tej lodziarni często chodziłyśmy z koleżankami podczas studiów, więc tym razem będąc w Krakowie również się tam udałyśmy. Lodziarnia przyciąga bardzo dużym wyborem lodowych smaków jak i możliwości ich podawania. Jest tam dużo miejsc, szczególnie wygodne są loże. Obsługa była bardzo szybka. Po zajęciu stolika i przejrzeniu menu podeszła do nas młoda dziwczyna, która przyjęła zamówienie. Zamówienia realizowane są drogą elektroniczną, co zmniejsza czas czekania. Po około 10 minutach dziewczyna przyniosła nam lody, lecz po drodze spadła jej łyżeczka. Czekaliśmy kolejne 15 minut na doniesienie łyżeczki, ale nikt się nie pojawiał. W końcu sami jeszcze raz poprosiliśmy o nią i dopiero wtedy została nam przyniesiona. W lodziarni panuje miły klimat, a lody podawane są w bardzo ładny i estetyczny sposób. Wraz z lodami otrzymaliśmy rachunek. Gdy po ich zjedzeniu chcieliśmy zapłacić okazało się, że nie ma możliwości płacenia kartą, co dla mnie jest dużym minusem. Podsumowując: miła atmosfera, czyste stoliki, różnorodność i duży wybór, lecz nieco nierozgarnięta obsługa.

Żaneta_36

20.10.2009

Italian Lody Cafe

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (30)
Obszerne wnętrze i...
Obszerne wnętrze i bardzo duży wybór ubrań, zarówno dla pań, panów jak i dzieci. W jednym sklepie może zrobić zakupy cała rodzina. Ubrania podzielone są według kategorii płci. Szybko znalazłam miejsce w sklepie z ubraniami dla dzieci. Minusem był brak osoby, którą można byłoby prosić o pomoc, bądź radę przy zakupie, ponieważ na sklepie była tylko jedna pani obsługująca kasę (tylko tę zauważyłam). Obsługa miła i szybka, mimo kolejki ekspedientka sprawnie i z uśmiechem obsługiwała klientów, około minutę na osobę.

Żaneta_36

05.10.2009

H&M

Placówka

Rzeszów, Lisa Kuli 19

Nie zgadzam się (23)
Do sklepu Mix...
Do sklepu Mix electronics udałam się w celu znalezienia odpowiedniej kuchenki mikrofalowej. Sklep ma obszerne wnętrze i dysponuje bardzo dużym wyborem towarów. Wszystkie towary rozmieszczone są w taki sposób, aby zwrócić na nie uwagę klienta. Od razu podeszłam do półki z kuchenkami mikrofalowymi i sprzętem kuchennym. Po obejrzeniu wszystkich modeli i ich cen wybrałam dwa, które mnie zainteresowały. Po krótkim czasie, tzn. ok. 3 minuty podszedł do mnie pracownik sklepu i zaoferował swoją pomoc. Chętnie skorzystałam, ponieważ miałam kilka pytań. Obsługa fachowa i służąca pomocą. Pracownik odpowiedział na wszystkie moje pytania, między innymi dotyczące opcji grillowania, czyszczenia, mocy i inne. Każda opcja kuchenki została mi zaprezentowana, więc mogłam dokładnie poznać funkcje. Dodatkowo uzyskałam informacje, którą z wybranych kuchenek klienci częściej wybierają. Po krótkiej analizie zdecydowałam się na elegancki model Zelmera. Obsługa przy kasie była bardzo szybka, dokonałam płatności za pomocą karty, uzyskałam również informacje na temat gwarancji. Jestem zadowolona z obsługi, dużego wyboru oraz z zakupu.

Żaneta_36

23.09.2009

Mix electronics

Placówka

Głogów, Księcia Józefa Poniatowskiego 12

Nie zgadzam się (22)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Żaneto. Dziękujemy za zakup w naszym sklepie i pozytywną opinię. Życzymy zadowolenia z użytkowania zakupionej kuchenki i zapraszamy ponownie!
Sklep mieści się...
Sklep mieści się w Galerii przy której bardzo trudno znaleźć miejsce parkingowe. Wchodząc do sklepu odnosi się miłe wrażenie, od razu widać, że jest to świat dziecka, dużo pluszaków, zabawek, ubranek, a wszystko ułożone według kategorii i wieku dziecka. Towary znajdujące się w sklepie są eksponowane w taki sposób, aby zachęcić klienta do zakupu. Małe wystawy, które znajdują się w całym sklepie przyciągają uwagę. Tak było również ze mną. Szukając butów dla dziecka przypadkiem spojrzałam na ładnie ubranego manekina, który miał ubrane dokładnie takie buciki, jakich szukałam w wielu sklepach. Spokojnie mogłam wybrać rozmiar, przymierzyć jak i pooglądać pozostałe towary. Dużo czasu natomiast spędziłam przy kasie, gdzie przez dłuższy czas nie było ekspedientki, natomiast druga pani zajmowała się klientem na sklepie. Gdyby nie to, że bardzo potrzebowałam tych bucików, zrezygnowałabym z zakupu i wyszła, jednak cierpliwie poczekałam, ponieważ patrząc, że na takim dużym sklepie są tylko 2 panie ekspedientki można zrozumieć taką sytuację. Obsługa miła i ładnie ubrana. Pani poinformowała mnie o możliwości oddania towaru w określonym czasie, jeżeli okaże się nieodpowiedni.

Żaneta_36

17.09.2009

Smyk

Placówka

Rzeszów, Lisa Kuli 19

Nie zgadzam się (31)
W sierpniu 2008...
W sierpniu 2008 roku zainteresowałam się firmą PZU, ponieważ chciałam uzyskać informacje na temat ubezpieczenia na życie. Znalazłam na stronie internetowej PZU informacje o rodzajach i warunkach ubezpieczeń, lecz zawsze wolę w takich sprawach porozmawiać z osobą, która wszystko dokładnie mi wytłumaczy. Znajomi polecili mi Panią Jadwigę, agentkę, która od kilku lat zajmowała się ich ubezpieczeniami. Zadzwoniłam na podany numer telefonu i bez problemów następnego dnia umówiłam się na spotkanie. Pani Jadwiga przybyła do mnie zgodnie z umówioną godziną, elegancko ubrana i z uśmiechem na twarzy, czym wzbudziła moje zaufanie. Na początku rozmowy wyjaśniłam jakim rodzajem ubezpieczenia jestem zainteresowana i poprosiłam o szczegółowe informacje. Przed zaprezentowaniem mi oferty Pani agentka zadała mi szereg pytań, aby jak najlepiej dobrać ofertę do moich potrzeb. Pytania były proste i logiczne, czy choruję, czy jestem zainteresowana ubezpieczeniem od pobytu w szpitalu, bądź z racji urodzenia dziecka, na jaką kwotę chcę się ubezpieczyć i inne. Również ja pytałam o zasady postępowania w razie wypadku, możliwość dokupienia dodatkowych świadczeń, czy wysokości i sposób płatności składek. Spośród zaprezentowanych ofert wybrałam opcję ogólnego ubezpieczenia na życie rozszerzoną o ubezpieczenie na wypadek śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku i pobyt w szpitalu. Agentka przygotowała dokładny kosztorys wraz z wysokością składek. Zostałam również poinformowana o możliwości ubezpieczenia wraz z inwestycją, jednak nie byłam zainteresowana takim rozwiązaniem. Spotkanie trwało 30 minut, moim zdaniem jest to wystarczający czas, aby dostarczyć klientowi potrzebnych informacji, a zarazem nie zanudzić go. Poprosiłam o jeden dzień na przeanalizowanie oferty i podjęcie decyzji. Na drugi dzień ponownie spotkałam się z agentką, poprosiłam o podsumowanie całej umowy i podpisałam polisę. Otrzymałam kopię polisy wraz z ogólnymi warunkami umowy. Miałam to szczęście, że w czasie trwania ubezpieczenia nie miałam żadnego uszczerbku na zdrowiu, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat uzyskiwania odszkodowania. Patrząc lata wstecz, miałam również kontakt z firmą PZU, jeszcze w szkole podstawowej, korzystając z ubezpieczenia zbiorowego. Wszystkimi formalnościami zajmowała się szkoła, a składka była dość niska jak na ubezpieczenia na cały rok. W tym czasie, w trakcie zajęć wychowania fizycznego moja koleżanka złamała rękę. Po dostarczeniu wszelkich dokumentów od lekarza i orzeczeniu przez komisję uszczerbku na zdrowiu bez problemu w ciągu miesiąca uzyskała odszkodowanie, które bardzo jej pomogło w rehabilitacji ręki. Obecnie korzystam z ubezpieczenia w innym towarzystwie ubezpieczeniowym, ze względu na wysokość składek i korzystniejszą bardziej rozszerzoną ofertę, jednak jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi i formy przekazywania informacji przez Agentkę PZU. Dużym plusem był fakt szybkiego kontaktu z agentem i czas na zastanowienie się, bez nacisku na podpisanie umowy od razu po jej przedstawieniu. Bardzo wygodnym rozwiązaniem dla klienta jest spotkanie w domu, gdzie czułam się swobodnie, nie musiałam wychodzić do placówki PZU jak i stać w kolejkach. Minusem natomiast są wysokie stawki składek w porównaniu do innych towarzystw na rynku. Mój pozytywny stosunek do firmy zależy przede wszystkim od zachowania agentki ubezpieczeniowej i spokojnego oraz profesjonalnego sposobu zaprezentowania interesującej mnie oferty.

Żaneta_36

28.08.2009

PZU

Placówka

Rzeszów, Zygmuntowska 14

Nie zgadzam się (23)
Obszerne i bardzo...
Obszerne i bardzo jasne wnętrze, witające miłym zapachem. Dużo miejsca pomiędzy regałami pozwala na swobodne poruszanie się. Kosmetyki ułożone zgodnie ze swoimi kategoriami. Duży wybór zarówno tanich jak i droższych markowych produktów. Obsługa ubrana swobodnie i schludnie, bardzo miła i pomocna Pani (nie miała plakietki z imieniem). Łatwe uzyskanie pomocy przy wyborze produktu oraz szybka obsługa sprawiły, że szybko dokonałam zakupu.

Żaneta_36

26.08.2009

A'propos

Placówka

Rzeszów, Aleja Powstańców Warszawy 13

Nie zgadzam się (27)
Obszerne i bardzo...
Obszerne i bardzo jasne wnętrze. Swobodnie mogłam poruszać się pomiędzy wieszakami i oglądać ubrania. Wystawa elagancka i nie nasycona przesadą. Personel miły i pomocny. Mój sportowy strój nie był przyczyną innego traktowania, choć czułam jak wzrok sprzedających Pań podąrza za mną. Interesujące mnie towary zostały mi zaprezentowane przez pania ekspedientkę. Nie zdenerwowały jej moje ciągłe prośby o wymianę rozmiaru czy innego fasonu. Minusem było długie czekanie na zapłatę kartą (wina terminala).

Żaneta_36

25.08.2009

monnari

Placówka

Rzeszów, Lisa- Kuli 19

Nie zgadzam się (29)
Wchodząc do sklepu,...
Wchodząc do sklepu, przy drzwiach wita nas nieprzyjemny zapach a na podłodze widać liczne ślady rozlanych i zaschniętych napojów. Przy regałach stoi pozostawiony mokry mop. Sklep oferuje bardzo dużo towarów w niskich cenach. Towary na półkach rozłożone są według kategorii. Towar jest ciągle uzupełniany przez personel sklepu. Obsługa bardzo miła i pomocna. Interesujący mnie towar nie posiadał ceny, nigdzie nie można było jej znaleźć, lecz szybko uzyskałam informację od wykładającej towar Pani. Klienci są obsługiwani przez wszystkie kasy, więc czas obsługi jest bardzo szybki.

Żaneta_36

23.08.2009

Biedronka

Placówka

Lublin, Jana Sawy 1A

Nie zgadzam się (26)
Sklep ma bardzo...
Sklep ma bardzo obszerne wnętrze, co pozwala na swobodne poruszanie się między regałami. Towar na półkach posegregowany jest zgodnie z kategoriami. W sklepie istnieje duża różnorodność towarów, co ułatwia wybór interesującej nas rzeczy. Obiektem mojego zainteresowania były wózki dziecięce, a dokładnie spacerówki. Po obejrzeniu wystawionych modeli chciałam obejrzeć z bliska wybrany wózek i poznać jego funkcje. Mimo, iż stałam przy regale kilka minut nikt z obsługi nie przyszedł mi z pomocą. Po chwili podeszłam więc do pani i poprosiłam o pokazanie wózka. Pani ściągnęła wózek z wystawy, postawiła przede mną i bez słowa patrzyła jak go oglądam. Nie uzyskałam żadnej informacji dotyczącej jego funkcji, czy wyposażenia. Po zadaniu kilku pytań dowiedziałam się co nieco na jego temat, jednak nie było to dla mnie wystarczające. Zakupiłam kilka niemowlęcych czapeczek i podeszłam do kasy. Obsługa ubrana schludnie, lecz sprawiała wrażenie znużonej, nikt się nie uśmiechał, nie próbował pomóc. Pani przy kasie podczas obsługiwania mnie zajmowała się rozmowa z koleżankami.

Żaneta_36

19.08.2009

Centrum Niemowlęce Mieszko

Placówka

Rzeszów, ul. Okulickiego 6

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi