Obsługa rewelacyjna. Obiad spełnił moje oczekiwania. W restauracji podają smaczne dania - posiłek zadowolił wszystkie moje kubki smakowe. Polecam wszystkim fanom kreolskiej kuchni oraz dziękuję za mile spędzone popołudnie przy suto zastawionym stole, za w miarę niewysoką cenę.
Sklep posiada duży asortyment RTV i miłą obsługę. Dużo promocji oraz przystępne ceny. Pracownicy, których można spytać się o towar znajdują się przy kasach oraz na sali. Sprawna obsługa kasy. Polecam!
W sklepie dostępnych jest pięć kas, z których z reguły obsługiwanych jest jedna lub dwie pomimo długiej (często siedem osób nie wystarczy by otworzyć nową kasę) kolejki. Asortyment i dostępność towaru jest walorem sklepu. Obsługa Lidl bardzo uprzejma i pomocna. W sklepie jest bardzo czysto. Największy mankament dyskontu to obecność bardzo zaniedbanych żebraków, którzy zbierają się przy wózkach płatnych i proszą o monety wyciągane z odstawianych wózków. Jest to jedyny sklep na Podgórzu, gdzie coś takiego ma miejsce, a obsługa sklepu tych ludzi nie przegania. Niedawno widziałem jak jedna z kasjerek wyszła na papierosa i paliła go stojąc obok grupki żebraków będących wyraźnie pod wpływem alkoholu, i nie zareagowała na nich. Higiena osobista tych ludzi zniechęca do odwiedzania sklepu, zwłaszcza, że wózki znajdują się zaraz przy wejściu do dyskontu.
Ogromny supermarket, z masą różnego rodzaju towaru - artykuły spożywcze, prasa, alkohol, ciasta, zabawki i nie tylko. W sklepie jest bardzo czysto a obsługa bardzo miła. Dużo pracowników obsługujących kasy. Liczne promocje. Polecam!
Bardzo czysta i świetnie zaopatrzona Biedronka. Możliwe jest płacenie kartą, oraz prowadzony jest dział alkoholowy (w niektórych oddziałach Biedronki nie ma działu monopolowego). Jest to jedna z dużych Biedronek, co oznacza, że posiada asortyment poszerzony o odzież. Zastrzeżenie miałem do koszy - wydawały się brudne, a ten, którego używałem był wręcz tłusty (i lekko uszkodzony). Obsługa sympatyczna, kolejka rozłądowana błyskawicznie. Polecam!
Jest to jeden z mniejszych Polo Marketów w Toruniu, przez co wydaje się dość zatłoczony nawet poza porą szczytu. W środku jest bardzo czysto, a półki są uporządkowane. Personel miły, kolejka rozładowana sprawnie, pomimo małej ilości kas. Polecam.
Jest to bank, w którym posiadam konto od wielu lat i ani razu nie byłem zawiedziony obsługą - panie gotowe są poradzić w zasadzie dowolnej kwestii związanej z bankiem. Raz okazało sie, że moje konto internetowe jest nieaktualne i nie mogłem do niego otrzymać dostępu (było to konto studenckie, które automatycznie zostało zmienione w standardowe po ukończeniu przeze mnie studiów, a po paru latach wystąpił konflikt starego systemu z nowymi standardami online). Po tym jak udałem się do banku, jedna z pań z obsługi osobiście poinformowała mnie w czym może tkwić błąd, po czym manualnie ustawiła moje konto tak, żeby było zgodne z nowymi standardami. Byłem pod wielkim wrażeniem wiedzy tej pani oraz tego jak w miły sposób wyjaśniła mi jak temu zaradziła i jak mogę odzyskać dostęp do mojego konta. Innym razem przyszedłem spytać się na czym polega nowy rodzaj konta online promowany w reklamie - jedna z pań zajmujących się obsługą klienta nie tylko nie zbyła mnie ulotką (pomimo tego, że infacja o koncie była tam dokładnie opisana), ale dokładnie wyjaśniła mi jakie są plusy nowego konta , i że warto byłoby na nie przejść. Jako że jestem klientem banku od wielu lat i płaciłem wcześniej więkzą stawkę miesięczną za posiadanie konta internetowego, zmiana okazała się bardzo korzystna, a pani, która ją mi poradziła również wyjaśniła jak łatwo ustawić sobie konto na nowy standard. Jeśli chodzi o miejsce, jest ono trochę śmiesznie zagospodarowane - pustka w środku, a gabinety i punkty informacyjne rozmieszczone na brzegach. Nawet w przedsionku z bankomatami jest masa niezagospodarowanego miejsca no ale to kwestia architektury wnętrza, nie obsługi, którz jest wspaniała.
Jest to supermarket, który posiada dość duży wybór towaru oraz znajduje sie w dość często uczęszczanym miejscu (obok dworca PKS). Towar rozłożony jest schludnie i miejsce jest bardzo czyste, chociaż koszyki wydają się być brudne (jasno żółty kolor bardzo kontrastuje z zabrudzeniami). Obsługa bardzo miła. Nie ma tu tylu kas co w Lidlu lub Biedronce, co powoduje nieraz dość długie kolejki, ale poza tym jest to znakomity supermarket ze świetną obsługą.
Jest to obecnie chyba najlepsza pizzeria w centrum Torunia. Od wielu lat chodzimy tam całą rodziną i, choć często zmienia się kucharz, standardy i receptura pozostają - pizza wyśmienita i wspaniała obsługa. Po remoncie zmienił się wygląd chyba na troche gorsze, ale nadal jest tam slicznie, schludnie i czysto. Tradycyjnie przed podaniem pizzy pani z obsługi przynosi sztućce, dodatkowe talerze oraz 2 mini dzbanuszki z sosami - wcześniej były to ketchup i majonez, teraz można również wybrać czosnkowy. Możliwy jest również dowóz do domu. Ceny umiarkowane. Minusem może być dłuższe oczekiwanie na pizzę przy dużej ilości klientów gdyż pizzeria posiada tylko jeden piec z dość ograniczoną ilością miejsca.
Główną zaletą tego supermarketu jest świetne rozeznanie w terminach ważności produktów, co owocuje bardzo częstymi promocjami z rabatem 25% gdy np. produkty mięsne zbliżają się do końca terminu ważności. Sprawia to, że Lidl jest miejscem gdzie bardzo tanio można zaopatrzyć sie w towar z promocji, jak również ma się świadomość, że towary sprzedawane po normalnej cenie są świeże. Towar rozłożony jest nieraz dosyć chaotycznie, ale to kwestia rozplanowania Lidla. Większa część obsługi jest bardzo miła i uczynna - potrafi wykryć uszkodzenie towaru podczas kasowania i zaproponować jego wymianę, bądź wykasować część towaru i odłożyć go bez słowa na bok, gdy np. niechcący przekroczyłem kwotę 50 zł a nie wziąłem ze sobą tego dnia więcej pieniędzy. Jeden duży mankament sklepu - szybkość obsługi. Pomimo tego, że kas jest wiele, z reguły obsługiwana jest jedna z nich, a kolejne otwierane są dopiero przy duzym przeludnieniu pierwszej. Na domiar tego, dodatkowe kasy są z reguły zamykane dość szybko (obsługa dodatkowej kasy prosi o położenie tabliczki z informacją o zamknięciu kasy nawet gdy przy tej kasie znajdują się jeszcze 3 osoby, tak by zabezpieczyć się przed dodatkowymi klientami, którzy mogliby się ustawić do kasy dodatkowej) a dodatkowa obsługa nieszybko pojawia się w nowej kasie po tym jak usłyszy dzwonek. Kolejna kwestia to to, że nie do końca wiadomo, która kasa zostanie otwarta, więc często klienci ustawiają się gdzieś pośrodku kas po usłyszeniu dzwonka, a po 2 minutach pojawia się kasjerka bądź kasjer i wybiera numer kasy.
Sklep posiada bardzo miłą i pomocną obsługę. Zarówno ekspedientki jak i ochrona są uśmiechnięci i przyjaźni. Bardzo zaskoczyła mnie również dbałość o klientów pod względem jakości sprzedawanego towaru. Świetnym przykładem jest to, że podczas nakładania surówki, pani ekspedientka zauważyła, że jest ona trochę ciemniejsza niż zwykle, i sama z siebie poszła po nowy pojemnik. Pracownicy chętnie pomogą w odnalezieniu szukanego towaru. Kasy obsługiwane są błyskawicznie. Posiadam jedak jedno zastrzeżenie odnośnie pani, która czasami obsługuje stanowisko z alkoholem, ciastami i Lotto. Kładzie ona ciasto bezpośrednio na blachę wagi, co jest niehigieniczne.
Jako że w Toruniu Biedronka posiada wiele sklepów, jestem w stanie porównać jakość ich obsługi nie tylko z konkurencyjnymi marketami, ale również ich obsługę w różnych punktach Biedronki. Sklep na ul. Szerokiej znacznie odznacza się pod względem jakości obsługi od Biedronek na ul. Poznańskiej (obu). Kasjerki potrafią być opryskliwe jeśli zwróci im się uwagę na ich błąd. Wcześniej zauważyłem również dziwne rozmieszczanie cen, które potrafi wprowadzić w błąd klienta - np. odwrotnie ustawione słoiki z rybami w stosunku do cen (droższe pod tańszą ceną).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.