Opinia użytkownika: Łukasz_2111
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Główną zaletą tego supermarketu jest świetne rozeznanie w terminach ważności produktów, co owocuje bardzo częstymi promocjami z rabatem 25% gdy np. produkty mięsne zbliżają się do końca terminu ważności. Sprawia to, że Lidl jest miejscem gdzie bardzo tanio można zaopatrzyć sie w towar z promocji, jak również ma się świadomość, że towary sprzedawane po normalnej cenie są świeże. Towar rozłożony jest nieraz dosyć chaotycznie, ale to kwestia rozplanowania Lidla. Większa część obsługi jest bardzo miła i uczynna - potrafi wykryć uszkodzenie towaru podczas kasowania i zaproponować jego wymianę, bądź wykasować część towaru i odłożyć go bez słowa na bok, gdy np. niechcący przekroczyłem kwotę 50 zł a nie wziąłem ze sobą tego dnia więcej pieniędzy. Jeden duży mankament sklepu - szybkość obsługi. Pomimo tego, że kas jest wiele, z reguły obsługiwana jest jedna z nich, a kolejne otwierane są dopiero przy duzym przeludnieniu pierwszej. Na domiar tego, dodatkowe kasy są z reguły zamykane dość szybko (obsługa dodatkowej kasy prosi o położenie tabliczki z informacją o zamknięciu kasy nawet gdy przy tej kasie znajdują się jeszcze 3 osoby, tak by zabezpieczyć się przed dodatkowymi klientami, którzy mogliby się ustawić do kasy dodatkowej) a dodatkowa obsługa nieszybko pojawia się w nowej kasie po tym jak usłyszy dzwonek. Kolejna kwestia to to, że nie do końca wiadomo, która kasa zostanie otwarta, więc często klienci ustawiają się gdzieś pośrodku kas po usłyszeniu dzwonka, a po 2 minutach pojawia się kasjerka bądź kasjer i wybiera numer kasy.