Opinia użytkownika: Łukasz_2111
Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden
Treść opinii: Jest to bank, w którym posiadam konto od wielu lat i ani razu nie byłem zawiedziony obsługą - panie gotowe są poradzić w zasadzie dowolnej kwestii związanej z bankiem. Raz okazało sie, że moje konto internetowe jest nieaktualne i nie mogłem do niego otrzymać dostępu (było to konto studenckie, które automatycznie zostało zmienione w standardowe po ukończeniu przeze mnie studiów, a po paru latach wystąpił konflikt starego systemu z nowymi standardami online). Po tym jak udałem się do banku, jedna z pań z obsługi osobiście poinformowała mnie w czym może tkwić błąd, po czym manualnie ustawiła moje konto tak, żeby było zgodne z nowymi standardami. Byłem pod wielkim wrażeniem wiedzy tej pani oraz tego jak w miły sposób wyjaśniła mi jak temu zaradziła i jak mogę odzyskać dostęp do mojego konta. Innym razem przyszedłem spytać się na czym polega nowy rodzaj konta online promowany w reklamie - jedna z pań zajmujących się obsługą klienta nie tylko nie zbyła mnie ulotką (pomimo tego, że infacja o koncie była tam dokładnie opisana), ale dokładnie wyjaśniła mi jakie są plusy nowego konta , i że warto byłoby na nie przejść. Jako że jestem klientem banku od wielu lat i płaciłem wcześniej więkzą stawkę miesięczną za posiadanie konta internetowego, zmiana okazała się bardzo korzystna, a pani, która ją mi poradziła również wyjaśniła jak łatwo ustawić sobie konto na nowy standard. Jeśli chodzi o miejsce, jest ono trochę śmiesznie zagospodarowane - pustka w środku, a gabinety i punkty informacyjne rozmieszczone na brzegach. Nawet w przedsionku z bankomatami jest masa niezagospodarowanego miejsca no ale to kwestia architektury wnętrza, nie obsługi, którz jest wspaniała.