Opinia użytkownika: Łukasz_2111
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W sklepie dostępnych jest pięć kas, z których z reguły obsługiwanych jest jedna lub dwie pomimo długiej (często siedem osób nie wystarczy by otworzyć nową kasę) kolejki. Asortyment i dostępność towaru jest walorem sklepu. Obsługa Lidl bardzo uprzejma i pomocna. W sklepie jest bardzo czysto. Największy mankament dyskontu to obecność bardzo zaniedbanych żebraków, którzy zbierają się przy wózkach płatnych i proszą o monety wyciągane z odstawianych wózków. Jest to jedyny sklep na Podgórzu, gdzie coś takiego ma miejsce, a obsługa sklepu tych ludzi nie przegania. Niedawno widziałem jak jedna z kasjerek wyszła na papierosa i paliła go stojąc obok grupki żebraków będących wyraźnie pod wpływem alkoholu, i nie zareagowała na nich. Higiena osobista tych ludzi zniechęca do odwiedzania sklepu, zwłaszcza, że wózki znajdują się zaraz przy wejściu do dyskontu.