jedyny zarzut to jest obiecywanie pomocy na początku przystąpienia do klubu a rzeczywistość inna bajerowanie z koleżankami itp a jak coś się chce to nie maja teraz czasu i kierują do trenera personalnego za którego oczywiście trzeba płacić (Gorzów Wlkp)
Panowie pracujący w sklepie PKS Gorzów jak zawsze stoją na straży i pomagają w każdej sytuacji nawet kiedy zaraz zamykaj robię tam zakupy bardzo czę morze nie jest najtaniej ale obsługa profesjonalna polecam wszystkim którzy interesują się autami i kupują części. A pan Robert zwany ROBO w głowie ma Encyklopedie .
Podczas zakupów w Tesco a dokładnie na dziale wędliny sery poprosiłem o podanie wędliny i po otrzymaniu odeszłam lecz okazało się ze nie wziąłem wszystkiego a dokładnie parówek po podejściu pod miejsce gdzie znajdowały się parówki dodam to ze były one obok serów stałem i patrzałem się już innej pani prosto w oczy i zapytałem się czy poda mi parówki bo koleżanka ma dużą kolejkę a ona stwierdziła ze nie jest od podawania parówek i musiałem stanąć w kolejce dziwne zachowanie mogła przecieczesz pomóc a wygląd tej pani wyglądał na taki iż pracuje tu za kare
W dniu 31.05.2012 zakupywałem laptopa w sklepie Media Expert tak profesjonalnej obsługi jaką uzyskałem jeszcze nigdy nie trafiłem niestety nie jestem wstanie podać imienia iż ten pan miał wpisany uczeń pan na moją prośbę porównał mi dwa laptopy z czego zasugerował który dużo lepszy na każde moje pytanie znał odpowiedź nawet z takimi szczegółami gdzie był wyprodukowany kabel do internetu więc po za laptopem zakupiłem trochę osprzętu do laptopa sklep opuszczałem po jakiś 40 minutach bardzo zadowolony
W dniu 1.03.2012 Razem z żoną udaliśmy się wymienić dowody osobiste jaki zmienić meldunek ,wiadomo jak nasze urzędy wyglądają w Polsce ale trudno po podejściu do okienka zostaliśmy przywitani przez panią powiedzieliśmy co chcemy zrobić miła pani poformowała nas jakie dokumenty musimy wypełnić gdzie się udać zaproponowała abyśmy zrobili to przy niej a ona od razu wprowadzi i załatwi wszystko od ręki nabierając sprawdzała czy dokumenty są dobrze wypisane także wciągu 15 minut mieliśmy zmieniony meldunek i wypełnione dokumenty na nowe dowody.Panie przy okienku bo były dwie były ładnie ubrane było czuć delikatne ładne perfumy na biurkach był porządek i stały kwiatki prawdziwe pani która załatwiała nasze dokumenty nie rozpraszała się kiedy telefon dzwonił i nie reagował na pytanie jakiejś koleżanki z boku powiedział ze najpierw załatwi tu naszą sprawę i później zgłosi się do niej.
W dniu 1.03.2012 udałem się do banku Getin Bank aby zasięgnąć informacje w sprawie pożyczki hipotecznej lub skorzystać z programu Rodzina na Swoim po wejściu do banku zastaliśmy pana za biurkiem wyłożonego na fotelu i robiącego coś przy komputerze kiedy przywitaliśmy pana słowem dzień dobry pan poprawił się na fotelu i nam odpowiedział w czym mogę pomóc przedstawiłem panu po co przyszedłem po czym usłyszałem ze "jestem sam i nic panu dziś nie pomogę bo jak wdam się z panem w dyskusje i przyjdzie inny klient to będzie musiał długo czekać" po tych słowach zaproponowałem aby wysłał mi ofertę na maila zgodził się i powiedział ze dostane ofertę w poniedziałek bo ma strasznie dużo pracy do dnia dzisiejszego nie dostałem od tego pana odpowiedzi.Pan który nas obsługiwał był ładnie ubrany,na biurkach było pełno jakiś dokumentów
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.