Opinia użytkownika: Łukasz_1586
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: W dniu 1.03.2012 udałem się do banku Getin Bank aby zasięgnąć informacje w sprawie pożyczki hipotecznej lub skorzystać z programu Rodzina na Swoim po wejściu do banku zastaliśmy pana za biurkiem wyłożonego na fotelu i robiącego coś przy komputerze kiedy przywitaliśmy pana słowem dzień dobry pan poprawił się na fotelu i nam odpowiedział w czym mogę pomóc przedstawiłem panu po co przyszedłem po czym usłyszałem ze "jestem sam i nic panu dziś nie pomogę bo jak wdam się z panem w dyskusje i przyjdzie inny klient to będzie musiał długo czekać" po tych słowach zaproponowałem aby wysłał mi ofertę na maila zgodził się i powiedział ze dostane ofertę w poniedziałek bo ma strasznie dużo pracy do dnia dzisiejszego nie dostałem od tego pana odpowiedzi.Pan który nas obsługiwał był ładnie ubrany,na biurkach było pełno jakiś dokumentów