Nie lubię dawać negatywnych opinii, ale może moja opinia pomoże w poprawie standardów obsługi w tej firmie. Jakiś czas temu odebrałem telefon z firmy Metlife. Konsultant oznajmił, że ma dla mnie idealną ofertę ubezpieczenia i oferta jest tylko w dniu dzisiejszym. Zapaliła mi się czerwona lampka. Jak może mieć dla mnie idealną ofertę jak jeszcze nie poznał moich potrzeb i nie zadał mi żadnego pytania aby poznać moją sytuację i do niej dobrać ofertę. Kiedy mu to powiedziałem nagle zrobił się chaotyczny i stracił pewność siebie. Jego ton głosu z miłego zrobił się wycofany. Podziękowałem za rozmowę i się rozłączyłem. Podsumowując jakość obsługi stała na bardzo niskim poziomie, ponieważ konsultant nie poradził sobie z sytuacją kiedy oznajmiłem mu, że nie może mieć dla mnie idealnej oferty skoro nie zadał mi nawet jednego pytania w celu zbadania moich potrzeb. Był nakierowany na sprzedaż tylko tej jednej oferty, która niekoniecznie była dla każdego najatrakcyjniejsza.
Chciałem ocenić wysoko obsługę konsultanta, który kilka dni temu zadzwonił do mnie z sieci Play, z ofertą nowej umowy.
Raczej sceptycznie podchodzę do załatwiania umów przez infolinię, ale poprosiłem o przedstawienie oferty, zaznaczając, że nie mam zbyt wiele czasu. Konsultant, podziękował za poświęcony czas i bardzo sprawnie przeszedł do konkretów. Informacje przekazywał wyraźnie i miłym tonem głosu co dla mnie jest ważne w rozmowie. Podczas przedstawiania oferty podkreślał co zyskam w nowej umowie w porównaniu do obecnej umowy. Jedyny mankament jaki wdarł się do naszej rozmowy to taki, że konsultant za wszelką cenę chciał ode mnie uzyskać akceptacje na podpisanie umowy. Jak już wcześniej napisałem, rzadko załatwiam takie sprawy telefonicznie. Ustaliłem z konsultantem, że przemyśle ofertę i poproszę o kontakt za kilka dni. Podsumowując jakość obsługi oceniam wysoko, ponieważ przebiegła w sposób miły i sprawny. Konsultant posiadał wiedzę i był pozytywnie nastawiony. Jeden element do poprawy to mniejszy nacisk na finalizację zadania przy pierwszym kontakcie z Klientem .
Chciałem ocenić bardzo wysoko obsługę konsultanta, który kilka dni temu obsługiwał mnie na infolinii. Już od pierwszych słów wiedziałem, że będzie to miła rozmowa, ponieważ konsultant był pozytywnie nastawiony i miał miły ton głosu. Po przekazaniu przeze mnie informacji w jakim celu dzwonie, bez chwili zawahania odpowiedział mi na nurtujące mnie pytania. Dało się wyczuć, że rozmawiam z kompetentną osobą. W swoim przekazie konsultant był konkretny i pewny siebie co wzbudziło we mnie zaufanie do niego. Sprawę, z którą dzwoniłem załatwiłem bardzo szybko i przyjemnie. Mogę z czystym sumieniem napisać, że jakość obsługi na infolinii w Getin Banku stała na wysokim poziomie. Oby więcej takich konsultantów.
Rzadko korzystam z usług tej firmy, ale kilka razy mi się zdarzyło. Z tego co pamiętam byłem obsłużony w miły i profesjonalny sposób. Szybko otrzymałem produkty, które chciałem . Pani zaproponowała do sprzedaż produktów w sposób miły i wyważony . Kiedy podziękowałem nie próbowała na siłę ich sprzedać. Super obsługa!!!
Obsługa miła, pani uśmiechnięta. Szybko i sprawnie udało mi się zrobić określony zakup perfum. Zabrakło mi jedynie informacji o promocjach, rabatach itp.
Nie jestem zadowolony z obsługi na stacji Lotos w Lublinie. Pracownik danej firmy był podczas obsługi bierny, pasywny i nie wykazujący jakiegokolwiek zainteresowania potrzebami klienta. Miałem wrażenie, że obsługujący w taki sposób pracuje jak za karę. Zauważyłem kompletny brak zaangażowania i traktowanie klienta jak przeszkodę. Zmienił bym w obsłudze podejście do klienta.
To co mi się podoba w obsłudze w tej firmie to to, że kiedy idę do tego samego punktu to jestem obsługiwany przez tego samego doradcę, który już mnie zna i wie czego oczekuję. W sprawach reklamacji też się zajmuje wszystkim za klienta. Jedynie co bym zmienił to może większy luz w relacji klient - doradca żeby obsługa nie wyglądała tak schematycznie.
Źle. Niestety nie mam dobrych wspomnień z obsługą w tej sieci sklepów. Kupiłem kiedyś buty, które bardzo szybko uległy rozklejeniu. Zgłosiłem reklamację. Reklamacji nie uwzględniono z powodu mojej rzekomej winy. Pani kierownik nie miła, a to chyba ona jest dla klienta zachęta i pomocą w zakupach a nie klient dla niej. Nie potrafiła się komunikować z klientem. Proponował był aby większy nacisk kłaść na jakość relacji klient - obsługa, ponieważ to obsługa jest wizytówką firmy i chyba nikt nie lubi robić zakupów w niemiłej atmosferze.
Dobrze. Obsługa miła, pani uśmiechnięta. Szybko i sprawnie udało mi się zrobić określony zakup perfum. Zabrakło mi jedynie informacji o promocjach, rabatach itp.
Rewelacyjnie. Rzadko korzystam z usług tej firmy, ale kilka razy mi się zdarzyło. Z tego co pamiętam byłem obsłużony w miły i profesjonalny sposób. Szybko otrzymałem produkty, które chciałem . Pani zaproponowała do sprzedaż produktów w sposób miły i wyważony . Kiedy podziękowałem nie próbowała na siłę ich sprzedać. Akurat tam gdzie robiłem zakupy nic nie rzuciło mi się w oczy co chciałbym zmienić w jakości obsługi.
Źle. Obsługa miła i życzliwa jednak jeśli chodzi o informacje o produktach mało kompetentna. Doradca proponował mi kredyt jednak nie potrafił mi powiedzieć wszystkich warunków promocji oraz jakie jest RRSO co jest bardzo istotne przy braniu pożyczek. Obsługa powinna być bardziej kompetentna oraz badanie potrzeb klienta powinno być na wyższym poziomie.
Fatalnie. pracownik danej firmy był podczas obsługi bierny, pasywny i nie wykazujący jakiegokolwiek zainteresowania potrzebami klienta. Miałem wrażenie, że obsługujący w taki sposób pracuje jak za karę. Zauważyłem kompletny brak zaangażowania i traktowanie klienta jak przeszkodę. Zmienił bym w obsłudze podejście do klienta.
Super. Bardzo miła i życzliwa obsługa. Zawsze służy pomocą przy tankowaniu i informuję o aktualnych promocjach na stacji. Czasem jest problem z kolejkami, więc tutaj musi być lepsza organizacja pracowników.
Dobrze. To co mi się podoba w obsłudze w tej firmie to to, że kiedy idę do tego samego punktu to jestem obsługiwany przez tego samego doradcę, który już mnie zna i wie czego oczekuję. W sprawach reklamacji też się zajmuje wszystkim za klienta. Jedynie co bym zmienił to może większy luz w relacji klient - doradca żeby obsługa nie wyglądała tak schematycznie.
Fatalnie. Obsługa była bardziej zajęta niekorzystnym grafikiem, niż obsługą klienta. Zakupy nie zostały zapakowane i nie zaproponowano mi nawet reklamówki. Proponuję przeszkolić personel z zakresu standardu sprzedaży i obsługi Klienta.
Bardzo dobrze. Obsługa miła, z profesjonalnym podejściem do Klienta. Moja sprawa została załatwiona w szybko i bezproblemowo. Co mi w pewnym stopniu przeszkadzało to schematyczne traktowanie klienta. Według mnie powinna być równowaga pomiędzy standaryzacją a możliwie indywidualnym i spersonalizowanym podejściem do klienta.
Bardzo dobrze. Nie miałem styczności z obsługą allegro. Mogę jedynie się wypowiedzieć na temat zakupów na allegro. Transakcje zawierane przeze mnie zawsze przebiegały szybko i sprawnie, towary zgodne z opisem, szybka wysyłka. Do tej pory jestem zadowolony z zakupów na allegro
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.