Opinia użytkownika: ŁUKASZ_2283
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Chciałem ocenić bardzo wysoko obsługę konsultanta, który kilka dni temu obsługiwał mnie na infolinii. Już od pierwszych słów wiedziałem, że będzie to miła rozmowa, ponieważ konsultant był pozytywnie nastawiony i miał miły ton głosu. Po przekazaniu przeze mnie informacji w jakim celu dzwonie, bez chwili zawahania odpowiedział mi na nurtujące mnie pytania. Dało się wyczuć, że rozmawiam z kompetentną osobą. W swoim przekazie konsultant był konkretny i pewny siebie co wzbudziło we mnie zaufanie do niego. Sprawę, z którą dzwoniłem załatwiłem bardzo szybko i przyjemnie. Mogę z czystym sumieniem napisać, że jakość obsługi na infolinii w Getin Banku stała na wysokim poziomie. Oby więcej takich konsultantów.