Opinie użytkownika (4)

Od dwóch miesięcy...
Od dwóch miesięcy jestem "szczęśliwym" posiadaczem modemu innbox v50. Wymieniono mi sprzęt ponieważ zwiększyłem sobie prędkość internetu oraz zamówiłem tv cyfrową na dwa telewizory. Od początku nie było dobrze. Przy pierwszym rachunku okazało się, że nie mam zarejestrowanej e-faktury - odpuściłem. Nie mogłem sam skonfigurować modemu, musiał przyjść technik, bo drugi dekoder tv nie rejestrował się. Nie dostałem instrukcji obsługi modemu. Obraz zawieszał się, dekodery zawieszają się do dziś, muszę wszystko restartować. Owszem był drugi raz technik, ale akurat wtedy tv działała, a test łącza internetowego pokazał tylko 14MB. Dostałem informację sms-em, że nie stwierdzono u mnie żadnej usterki. Przy wcześniejszych 4MB internet śmigał aż miło, zwiększyłem prędkość do 20MB i zaczęły się problemy. Na otwarcie stron czekam wyraźnie dłużej, pingi wzrosły 2 - 3 razy (pan z infolinii stwierdził, że do 100ms są akceptowalne)sic! Chciałem, aby mi pomogli przy konfiguracji routera dla sieci wlan. To zamiast pomocy, przez kilka minut słuchałem muzyki, żeby się dowiedzieć, że takiej pomocy oni nie udzielają. Dziwne zachowanie, bo przez te kilkanaście minut mogli mi pomóc. Ogólnie dziwne zachowanie.

vulevu

24.08.2011

Dialog

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Dzisiaj 23.08 znalazłem...
Dzisiaj 23.08 znalazłem w skrzynce pocztowej awizo na list polecony. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że awizo listonosz zostawił wczoraj o godz.12:45, kiedy ja byłem w domu. Owszem zadzwonił około tej godziny domofon, lecz kiedy odebrałem usłyszałem tylko rozmowę w tle. Nie wiedziałem więc kto zadzwonił. Pan listonosz musiał nacisnąć przycisk domofonu i po 5 sekundach odejść. Zrobił to tylko dla własnego spokoju, a ja muszę teraz iść na pocztę postać w kolejce.

vulevu

23.08.2011

Poczta Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz od...
Pierwszy raz od 8 lat postanowiłem pojechać pociągiem. Jechałem z żoną i 3 letnią córeczką. pierwsza miła niespodzianka, to obsługa w kasie Kolei Dolnośląskich. Pani sama wybrała dla mnie korzystną ofertę promocyjną, także za bilety zapłaciłem o 40% mniej niż się spodziewałem. Druga sprawa sam pociąg obsługiwany przez przewozy regionalne był czysty, klimatyzowany, wygodny (skład DB). Jedyny mankament, dość duży, to stan ubioru konduktorów - spodnie niedopasowane, koszula wygnieciona i częściowo wisząca za spodniami.

vulevu

23.08.2011

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Przez 9MIESIĘCY!!! walczyłem...
Przez 9MIESIĘCY!!! walczyłem z nimi, ponieważ stwierdzili, że zerwałem przed czasem umowę na internet i muszę zapłacić karę, ok900zł. Ich odpowiedzi były sprzeczne ze sobą, kłamali i kręcili. Wg nich zawarłem umowę na 24 miesiące, a ja miałem tylko na 9 miesięcy - oczywiście miałem oryginał umowy, który im przedstawiłem. W końcu po pół roku nagabywania mnie sms-ami i fakturami, straszeniem KRD, odcięli mi sygnał TV. Sprawę skierowałem do UKE. Dopiero wtedy przyznali mi rację, ale do tej pory czekam na oddanie nadpłaconych pieniędzy za abonament tv. Brak kompetencji, bałagan, zdawkowe traktowanie klienta. ŻENADA.

vulevu

23.08.2011

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi