Opinia użytkownika: vulevu
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Od dwóch miesięcy jestem "szczęśliwym" posiadaczem modemu innbox v50. Wymieniono mi sprzęt ponieważ zwiększyłem sobie prędkość internetu oraz zamówiłem tv cyfrową na dwa telewizory. Od początku nie było dobrze. Przy pierwszym rachunku okazało się, że nie mam zarejestrowanej e-faktury - odpuściłem. Nie mogłem sam skonfigurować modemu, musiał przyjść technik, bo drugi dekoder tv nie rejestrował się. Nie dostałem instrukcji obsługi modemu. Obraz zawieszał się, dekodery zawieszają się do dziś, muszę wszystko restartować. Owszem był drugi raz technik, ale akurat wtedy tv działała, a test łącza internetowego pokazał tylko 14MB. Dostałem informację sms-em, że nie stwierdzono u mnie żadnej usterki. Przy wcześniejszych 4MB internet śmigał aż miło, zwiększyłem prędkość do 20MB i zaczęły się problemy. Na otwarcie stron czekam wyraźnie dłużej, pingi wzrosły 2 - 3 razy (pan z infolinii stwierdził, że do 100ms są akceptowalne)sic! Chciałem, aby mi pomogli przy konfiguracji routera dla sieci wlan. To zamiast pomocy, przez kilka minut słuchałem muzyki, żeby się dowiedzieć, że takiej pomocy oni nie udzielają. Dziwne zachowanie, bo przez te kilkanaście minut mogli mi pomóc. Ogólnie dziwne zachowanie.