Opinie użytkownika (6)

Bardzo rzadko zdarza...
Bardzo rzadko zdarza mi się być obsłużoną na tej stacji szybko i fachowo. Zawsze jest kolejka. Podobnie dzisiaj. Było dwoje pracowników jednak jeden się tylko przyglądał. Skoro się uczył moim zdaniem powinien być dodatkowo jeszcze jeden pracownik, w tym celu, aby klienci nie musieli czekać w kolejce prawie 10 minut. Wchodząc tam stały przede mną 3 osoby. Wychodząc zobaczyłam za sobą ok 5-6 osób. Wolę nie myśleć o tym ile czasu tam spędzili.

sayhello

17.09.2010

ORLEN

Placówka

Myszków, Krasickiego 2a

Nie zgadzam się (23)
Odwiedziłam market Media...
Odwiedziłam market Media Markt w celu zakupu radia samochodowego. Oglądając je nie wiedziałam jakie mają funkcje i czy zmieniają kolory. Osoba obsługująca to stoisko również tego nie wiedziała. Nie potrafiła również podpiąć radia pod prąd abym mogła dokładnie je obejrzeć. Dodatkowo była bardzo zniesmaczona kiedy poprosiłam ją o pomoc. Nie chciało jej się odpowiadać na moje pytania, ponieważ wolała rozmawiać ze swoim znajomym. Zrezygnowałam z usług tego marketu i kupiłam radio w innym sklepie.

sayhello

17.09.2010

Media Markt

Placówka

Częstochowa, Kisielewskiego 8

Nie zgadzam się (25)
Bardzo często korzystam...
Bardzo często korzystam z agencji PKO BP w swoim mieście w celu zapłacenia rachunków. Wielu mieszkańców Myszkowa płaci właśnie tam swoje rachunki, co za tym idzie-kolejka. Jest to moim zdaniem jedyny minus tej agencji. Może jeszcze małe pomieszczenie, w którym robi się duszno stojąc w dosyć długiej kolejce. Obsługa jest bardzo miła, opłata nie jest wysoka więc PKO BP ma wielu klientów. Jestem zadowolona z pracy personelu. Pani pracująca w okienku bardzo dobrze sobie radzi. Szybko i uprzejmie :) na pewno byłoby szybciej gdyby pomieszczenie było większe i została zatrudniona jeszcze jedna osoba. Jednak daję wysoką ocenę, gdyż czasem warto poczekać by być miło obsłużonym :)

sayhello

17.09.2010

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (17)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Moje zakupy w...
Moje zakupy w hipermarkecie Auchan odbyły się bardzo miło. Obsługa przy kasie była na piątkę, jeśli to możliwe to nawet na szóstkę. Jednak miałam trzy rzeczy i nie mogłam znaleźć kasy dla osób poniżej dziesięciu produktów. Bardzo się tym zirytowałam. Za to rzadko kiedy, spotykam się, z tak miłą i przyjazną obsługą. Tym bardziej, że nie była ona udawana. Bardzo często, idąc do sklepu, spotykamy się z tymi samymi słowami : dzień dobry, może reklamówkę, zapraszamy ponownie, do widzenia. Jednak te słowa, są strasznie sztuczne. Wypowiadane dlatego: "a może ta osoba, którą obsługuję to właśnie tajemniczy klient?" lub "nie chcę znów zostać skrytykowanym/ą przez szefa, a tym bardziej wylecieć!" Właśnie dlatego, osoby obsługujące nas na kasie wypowiadają te słowa. Czasem wolałabym ich nie słyszeć, skoro nie są szczere oraz wypowiadane z niechęcią i grymasem na twarzy. Nie da się zatrudnić osoby na kasę, która jeszcze lepiej grałaby miłą obsługę. W hipermarkecie Auchan po raz pierwszy spotkałam się ze szczerą i miłą obsługą. Nie tylko względem mnie. Możliwe również jest to, iż Pani na kasie po prostu potrafi dobrze grać ;)

sayhello

03.09.2010

Auchan

Placówka

Częstochowa, Krakowska 10

Nie zgadzam się (22)
Market Biedronka cieszy...
Market Biedronka cieszy się dużą popularnością. Bardzo korzystnie oceniam pracowników pracujących w tym markecie. Obsługa jest bardzo miła oraz szybka. Niestety czystość nie jest zadowalająca. Jednak zauważyłam pewne zmiany. W Biedronce w Myszkowie jest o wiele brudniej niż w biedronkach w większych miastach (Częstochowa, Zawiercie). Każda moja wizyta w tym sklepie kończy się tymi samymi odczuciami. Obsługa bardzo dobrze przeszkolona, miła, szybka, jednak na czystość w swojej "Myszkowskiej Biedronce" mogę ponarzekać. Jednak nigdy nie przytrafiło mi się zakupić jakiegoś przeterminowanego produktu, co zdarza się czasem w innych marketach. Biedronka to mój ulubiony market.

sayhello

02.09.2010

Biedronka

Placówka

Goleniów, Szczecińska 4a

Nie zgadzam się (22)
Przybywając na stację...
Przybywając na stację Orlen w Myszkowie liczę na szybką obsługę. Niestety 31 sierpnia nie mogłam na nią liczyć. Osoba tankująca zapewniła mnie, iż napełni mój bak, zatem ruszyłam do kasy w celu zapłaty. Jednak Pan, który miał wypełnić swoją pracę zagadał się ze swoim znajomym. Podchodząc do kasy zostałam uświadomiona, iż moje auto nie jest zatankowane. Mimo tego, że upłynęło spokojnie parę minut, gdyż przede mną stały 2 osoby w kolejce. Musiałam wrócić się, zwrócić Panu uwagę i wrócić do kasy. Niestety musiałam znów czekać, gdyż w kolejce stały już 2 osoby... Pan nawet nie przeprosił. Nie zdarzyło się to pierwszy raz. Kiedyś ten sam Pan nalał mi do baku o 20 zł więcej paliwa. Dobrze, że miałam przy sobie pieniądze... oczywiście wtedy również zagadał się ze znajomym. Takie sytuacje są bardzo denerwujące, kiedy człowiek spieszy się do pracy, lub w drugim przypadku, gdy nie ma przy sobie więcej pieniędzy.

sayhello

02.09.2010

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi