Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Z racji tego, że kończy mi się umowa w innej sieci postanowiłam porównać sobie ofertę m.in z siecią Play. W związku z tym wybrałam się do tego oto salonu. Z racji tego, że sieć Play jest nowa na rynku kompletnie nie znam ani oferty ani na jakich zasadach funkcjonuje mix, abonament itp. Oglądając dostępne telefony podeszła do mnie konsultantka i zapytała w czym może pomóc. Powiedziałam, że kończy mi się umowa i zastanawiam się na przejściem do Play, ale kompletnie nie znam oferty i czy mogłaby mi przedstawić, rozpisać, wytłumaczyć ją. Pani podała mi jedynie ulotkę żebym sobie przeczytała i nawet jej nie otworzyła, aby mniej więcej przybliżyć mi pokrótce ofertę. Pracownica tego salonu jeszcze wydrukowała mi cennik telefonów. Nawet nie poprosiła mnie o nr telefonu ani nie zapytała kiedy kończy mi się dokładnie umowa,aby za jakiś czas się przypomnieć. W ogóle nie zabiegają o to aby zdobyć nowych klientów. Po takiej wizycie sieć Play wzbudza we mnie niechęć i nie jestem póki co przekonana do zawarcia jakiejkolwiek umowy w tej sieci niestety.
Jest to szpital rzadko spotykany gdzie dobro pacjenta jest najważniejsze. Niniejszy szpital taki właśnie jest. Będąc na niniejszym oddziale zostałam bardzo dobrze przyjęta. Najpierw przeszłam wstępną rozmowę z ordynatorem oddziału, który wszystko dokładnie mi wytłumaczył leczenie na czym będzie ono polegało, odpowiedział na moje pytania i rozwiał wszelkie wątpliwości. Następnie zostałam ciepło przyjęta przez pielęgniarki który wskazały mi salę zrobiły wszystkie badania itp. Lekarze prowadzący też są bardzo w porządku. Co wieczór przychodzą do każdego pacjenta indywidualnie pytając czy czegoś nie potrzeba i jak samopoczucie. To się nazywa podejście do pacjenta. Jeśli chodzi o warunki w szpitalu to są ona wg mnie bardzo dobre na wysokim poziomie. Czysto i schludnie,a sale nie są przepełnione.
Jestem bardzo niezadowolona z jakości usług niniejszej pralni. Zaniosłam do niej moją suknię ślubną w czwartek i miała być gotowa na sobotę wieczorem po czym pokazało się że nawet nie została wyprana! Pani tłumaczyła się, że była czyszczona ale mało skutecznie najwyraźniej i będzie ją czyścic do skutku i kazała mi zgłosić się po nią w poniedziałek. postanowiłam odebrać ją w środę i Pani przyniosła mi zabrudzoną i niedokładnie wypraną suknię tłumacząc, że nie da się już tego wyczyścić. Zapłaciłam grube pieniądze za czyszczenie pomijając fakt że musiałam do tej Częstochowy dojechać 3 razy po 70 km w jedną stronę. Zdecydowanie nie polecam nikomu tej pralni. Suknia nie była aż tak ubrudzona żeby nie dało się jej doprać. Tym bardziej, że udało mi się wyczyścić ją w domu kupionym produktem w markecie!
Właścicielem niniejszej restauracji jest przemiła Pani znająca się na rzeczy. Potrafi doradzi i rozwiać wszelkie wątpliwości. Przemiła i przede wszystkim kompetentna obsługa. Co najważniejsze przepyszne jedzenie. Miejsce na pewno godne uwagi i polecenia. Doskonałe miejsce na małe bankiety, chrzciny, wesele, 18-tki itp. Wystrój uroczy. Restauracja znajduje się w parku ze stawem co dodaje temu miejscu jeszcze większego uroku.
Szpital w Wieluniu odbiega i to bardzo o standardu jaki powinien w nim być. Na piętrze -1 odbywają się prace remontowe. Szpital powinien kojarzyć się raczej z czystością i higieną a tam tego po prostu brakuje! Hałas rozlegający się po szpitalu, ok rozumiem remont, ale ten brud roznosi się po wszystkich salach i oddziałach. Zero organizacji. Ludzie leżący na łóżkach i korytarzach. Jeśli chodzi o izbę przyjęć i lekarze i pielęgniarki tam pracujące są bardzo niemile i opryskliwe. Sprawiają w ogóle wrażenie jakby nie przejmował ich los pacjenta, który pozostawiony jest na pastwę losu. Musi liczy sam na siebie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.