Opinie użytkownika (10)

Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w sklepie zdecydowałem się na zakup produktu w oznaczonej promocji. Produktem była golonka wieprzowa. W pojemniku były 2 sztuki, z których po zważeniu wybrałem lżejszą. Zapakowaną w folię golonkę przełożyłem do koszyka. W domu stwierdziłem, że mięso jest zepsute, nie nadaje się do spożycia. Ekspedientka ważąca mi towar musiała wyczuć zapach zepsutego mięsa a mimo to sprzedała mi produkt. W sklepie panuje ogólny bałagan, produkty są nieładnie poukładane, widać też braki towarowe. Warzywa nie wyglądały świeżo. Jestem zdziwiony wyglądem sklepu który znajduje się w dużym centrum handlowym w centrum miasta wojewódzkiego.

rataj

11.02.2020

Carrefour

Placówka

Olsztyn, ul. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do siedziby firmy dość długo oczekiwałem na zainteresowanie pracowników firmy swoją osobą. Po upływie 5 minut otworzyło się okno i "miła" Pani w odpowiedzi na moje "Dzień dobry" gestem ręki wskazała drzwi i odparła: tam na drzwiach jest napisane od której jest otwarte i zamknęła swoje "imperium". Fakt była godzina 8:30, ale prosta informacje można przekazać w zdecydowanie profesjonalny sposób.

rataj

11.12.2013

DPD Polska

Placówka

Olsztyn, Leonharda 7

Nie zgadzam się (0)
W dniu 22.112013,...
W dniu 22.112013, postanowiłem zrobić zakupy w sklepie NETTO w Dobrym Mieście. Parking i wejście do sklepu czyste, asortyment i ceny atrakcyjne. Jednak ekspozycja pozostawia wiele do życzenia. Towar poukładany byle jak, asortyment przemysłowy w nieładzie, opakowania produktów porozrywane i zniszczone. Brak personelu na dziale sprzedaży, uniemożliwia zadanie jakiegokolwiek pytania. Kolejka do kasy dość długa, byłem 6 w kolejce, gdy nadeszła moja kolej kasjerka zapytała o reklamówkę, po czym ośliniając palce podała mi ją!!!.

rataj

23.11.2013

NETTO

Placówka

Dobre Miasto, Fabryczna 9a

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na stoisku...
Obsługa na stoisku mięso/wędliny to jakość jakby z minionej epoki. Jedna osoba obsługuje trzy działy. Świeżością mięsa i ryb zdecydowanie powinna zając się odpowiednie służby.

rataj

22.11.2013

Carrefour

Placówka

Olsztyn, Krasickiego 1b

Nie zgadzam się (0)
Dziś udałem się...
Dziś udałem się na szczepienie p/grypie do placówki Lux-Med -u w Olsztynie.Zaraz po wejściu do budynku panie w recepcji zapytały jaki jest cel mojej wizyty i z uśmiechem zaprosiły do zajęcia miejsca przy stoliku.Po dokonaniu rejestracji zostałem przyjęty przez lekarza , który dokonał kwalifikacji do szczepienia ,miło szybko i uprzejmie. Zostałem przekierowany do gabinetu zabiegowego gdzie w bardzo kulturalny , rzeczowy i profesjonalny sposób zostałem zaznajomiony z działaniem zastosowanego leku i ewentualnych skutkach szczepienia. Po szczepieniu odczekałem 20 min, w trakcie których pielęgniarka kilkukrotnie zapytała o moje samopoczucie. W trakcie całej wizyty czułem się jakbym był tym jedynym najważniejszym klientem. Super. Jedynym mankamentem jest brak miejsc parkingowych.

rataj

31.10.2013

LUX MED

Placówka

Olsztyn, głowackiego 28

Nie zgadzam się (0)
W poniedziałek odwiedziłem...
W poniedziałek odwiedziłem sklep o godzinie 14:30 , a więc w szczycie zakupowym. Personel sklepu też miał szczyt , ale dokładania towaru - na długości około 15 m dostęp do lodówek z mrożonkami był zastawiony wózkami z towarem co uniemożliwiało dokonanie zakupów. Chciałem poprosić o przestawienie wózków ale niestety nikt z personelu przez dobre 5 minut się nie pojawił. Wózki utrudniały też komunikacje klientów , dokonując zakupów musieli poruszać się jeden za drugim w wąskim przejściu.

rataj

22.10.2013

Tesco

Placówka

Olsztyn, Hanki Sawickiej 1

Nie zgadzam się (0)
Ponad 2 lata...
Ponad 2 lata byłem klientem firmy, ale przyszedł czas rozwiązania umowy. Po zadzwonieniu na infolinie otrzymałem informacje , że rozwiązanie umowy nastąpi za 3 miesiące. Choć to bardzo odległy termin musiałem przystać na przedstawione warunki. Napisałem pismo i przesłałem listem poleconym do siedziby firmy w ustalonym terminie. Od tego momentu codziennie przez około 3 tygodni dzwonił do mnie pracownik z firmy zewnętrznej której moje dane udostępniła Telewizja N z zapytaniem dlaczego rezygnuje z usług oraz z propozycja dalszej owocnej współpracy. Telefon 10-15 razy dziennie przez 3 tygodnie. Złożyłem wniosek że nie zezwalam na przetwarzanie moich danych osobowych pomogło. Po miesiącu zadzwonił do mnie pracownik firmy z informacja że żeby rozwiązanie nastąpiło muszę opłacić 280 zł za usługi -czego dokonałem. W dniu dzisiejszym otrzymałem kolejną fakturę. Pan na infolinii poinformował mnie że nie maja mojego wypowiedzenia i że zostały mi wznowione usługi - cały sprzęt oddałem miesiąc wcześniej. Po ponad półgodzinnej rozmowie, insynuacjach o niedopełnieniu prze zemnie warunków umowy zaproponowałem Panu że przecież skoro nagrywają wszystkie rozmowy wystarczy przesłuchać moja ostatnią rozmowę z pracownikiem gdzie padły słowa o ty iż umowa się nie rozwiąże jeśli nie zapłacę. W tym momencie nastąpił nagły zwrot sytuacji - kontakt z przełożonym i przeprosiny że niby Pan czegoś nie widział w komputerze. Moim zdanie firma chciała naciągnąć mnie na kolejny 3 miesięczny okres wypowiedzenia.Łatwo podpisać umowę ale bardzo trudno ją rozwiazać.

rataj

22.10.2013
Nie zgadzam się (0)
Od 3 miesięcy...
Od 3 miesięcy korzystam z usług firmy Lyreco. Zamawianie towaru poprzez stronę internetową jest proste i intuicyjne, ale nie o tym chciałem wyrazić swoja opinię. Dostawy zamówionego towaru odbywają się zawsze na drugi dzień , dostawa zawsze jest anonsowana telefonicznie (dostawa w porach które są dogodne dla mnie) przez bardzo kulturalnego kuriera i co jest dla mnie bardzo ważne: kurier oprócz prezentowania wysokiej kultury osobistej jest zawsze czysto i elegancko ubrany, prawdziwy partner w biznesie. Dodam jeszcze że towar zawsze jest dobrze zapakowany w estetyczne pudełka i dostarczony wprost do drzwi.

rataj

22.10.2013

Lyreco

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Po wielu latach...
Po wielu latach nie-czytania zdecydowałem zapisać się do biblioteki miejskiej w Olsztynie.Ostatni raz korzystałem z takiej instytucji 20 lat temu, a wiec niepewność towarzyszyła mojej wyprawie.Na miejscu zostałem otoczony domowa atmosfera a Profesjonalny personel wprowadził mnie w arkana sztuki bibliotecznej. Po krótkim i jednocześnie profesjonalnym instruktarzu czuję się w tym miejscu jak w domowej biblioteczce.

rataj

08.10.2013

Biblioteka

Placówka

Olsztyn, Hanki sawickiej 2 10-900

Nie zgadzam się (0)
Zgłoszenie reklamacyjne.W dniu...
Zgłoszenie reklamacyjne.W dniu 12.09.2013 postanowiłem oddać buty do reklamacji które kupiłem 3 miesiące temu.Sytuacja stała się dość nieprzyjemna gdyż przy innych klientach zostałem pomówiony o złe użytkowanie, dokonanie złego wyboru, itp. Nadmieniam iż jestem stałym klientem tego sklepu i mam dodatkowy 10% upust. W momencie gdy chciałem wytłumaczyć powody mojej reklamacji usłyszałem: "nie będę z panem dyskutować". Mimo wszystko reklamacja została przyjęta, jednak niesmak pozostał.

rataj

08.10.2013

Adrenaline.pl

Placówka

Olsztyn, Pstrowskiego

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi