Podczas wizyty w sklepie zdecydowałem się na zakup produktu w oznaczonej promocji. Produktem była golonka wieprzowa. W pojemniku były 2 sztuki, z których po zważeniu wybrałem lżejszą. Zapakowaną w folię golonkę przełożyłem do koszyka. W domu stwierdziłem, że mięso jest zepsute, nie nadaje się do spożycia. Ekspedientka ważąca mi towar musiała wyczuć zapach zepsutego mięsa a mimo to sprzedała mi produkt. W sklepie panuje ogólny bałagan, produkty są nieładnie poukładane, widać też braki towarowe. Warzywa nie wyglądały świeżo. Jestem zdziwiony wyglądem sklepu który znajduje się w dużym centrum handlowym w centrum miasta wojewódzkiego.
Po wejściu do siedziby firmy dość długo oczekiwałem na zainteresowanie pracowników firmy swoją osobą. Po upływie 5 minut otworzyło się okno i "miła" Pani w odpowiedzi na moje "Dzień dobry" gestem ręki wskazała drzwi i odparła: tam na drzwiach jest napisane od której jest otwarte i zamknęła swoje "imperium". Fakt była godzina 8:30, ale prosta informacje można przekazać w zdecydowanie profesjonalny sposób.
W dniu 22.112013, postanowiłem zrobić zakupy w sklepie NETTO w Dobrym Mieście. Parking i wejście do sklepu czyste, asortyment i ceny atrakcyjne. Jednak ekspozycja pozostawia wiele do życzenia. Towar poukładany byle jak, asortyment przemysłowy w nieładzie, opakowania produktów porozrywane i zniszczone. Brak personelu na dziale sprzedaży, uniemożliwia zadanie jakiegokolwiek pytania. Kolejka do kasy dość długa, byłem 6 w kolejce, gdy nadeszła moja kolej kasjerka zapytała o reklamówkę, po czym ośliniając palce podała mi ją!!!.
Obsługa na stoisku mięso/wędliny to jakość jakby z minionej epoki. Jedna osoba obsługuje trzy działy. Świeżością mięsa i ryb zdecydowanie powinna zając się odpowiednie służby.
Dziś udałem się na szczepienie p/grypie do placówki Lux-Med -u w Olsztynie.Zaraz po wejściu do budynku panie w recepcji zapytały jaki jest cel mojej wizyty i z uśmiechem zaprosiły do zajęcia miejsca przy stoliku.Po dokonaniu rejestracji zostałem przyjęty przez lekarza , który dokonał kwalifikacji do szczepienia ,miło szybko i uprzejmie. Zostałem przekierowany do gabinetu zabiegowego gdzie w bardzo kulturalny , rzeczowy i profesjonalny sposób zostałem zaznajomiony z działaniem zastosowanego leku i ewentualnych skutkach szczepienia. Po szczepieniu odczekałem 20 min, w trakcie których pielęgniarka kilkukrotnie zapytała o moje samopoczucie. W trakcie całej wizyty czułem się jakbym był tym jedynym najważniejszym klientem. Super. Jedynym mankamentem jest brak miejsc parkingowych.
W poniedziałek odwiedziłem sklep o godzinie 14:30 , a więc w szczycie zakupowym. Personel sklepu też miał szczyt , ale dokładania towaru - na długości około 15 m dostęp do lodówek z mrożonkami był zastawiony wózkami z towarem co uniemożliwiało dokonanie zakupów. Chciałem poprosić o przestawienie wózków ale niestety nikt z personelu przez dobre 5 minut się nie pojawił. Wózki utrudniały też komunikacje klientów , dokonując zakupów musieli poruszać się jeden za drugim w wąskim przejściu.
Ponad 2 lata byłem klientem firmy, ale przyszedł czas rozwiązania umowy. Po zadzwonieniu na infolinie otrzymałem informacje , że rozwiązanie umowy nastąpi za 3 miesiące. Choć to bardzo odległy termin musiałem przystać na przedstawione warunki. Napisałem pismo i przesłałem listem poleconym do siedziby firmy w ustalonym terminie. Od tego momentu codziennie przez około 3 tygodni dzwonił do mnie pracownik z firmy zewnętrznej której moje dane udostępniła Telewizja N z zapytaniem dlaczego rezygnuje z usług oraz z propozycja dalszej owocnej współpracy. Telefon 10-15 razy dziennie przez 3 tygodnie. Złożyłem wniosek że nie zezwalam na przetwarzanie moich danych osobowych pomogło. Po miesiącu zadzwonił do mnie pracownik firmy z informacja że żeby rozwiązanie nastąpiło muszę opłacić 280 zł za usługi -czego dokonałem. W dniu dzisiejszym otrzymałem kolejną fakturę. Pan na infolinii poinformował mnie że nie maja mojego wypowiedzenia i że zostały mi wznowione usługi - cały sprzęt oddałem miesiąc wcześniej. Po ponad półgodzinnej rozmowie, insynuacjach o niedopełnieniu prze zemnie warunków umowy zaproponowałem Panu że przecież skoro nagrywają wszystkie rozmowy wystarczy przesłuchać moja ostatnią rozmowę z pracownikiem gdzie padły słowa o ty iż umowa się nie rozwiąże jeśli nie zapłacę. W tym momencie nastąpił nagły zwrot sytuacji - kontakt z przełożonym i przeprosiny że niby Pan czegoś nie widział w komputerze. Moim zdanie firma chciała naciągnąć mnie na kolejny 3 miesięczny okres wypowiedzenia.Łatwo podpisać umowę ale bardzo trudno ją rozwiazać.
Od 3 miesięcy korzystam z usług firmy Lyreco. Zamawianie towaru poprzez stronę internetową jest proste i intuicyjne, ale nie o tym chciałem wyrazić swoja opinię. Dostawy zamówionego towaru odbywają się zawsze na drugi dzień , dostawa zawsze jest anonsowana telefonicznie (dostawa w porach które są dogodne dla mnie) przez bardzo kulturalnego kuriera i co jest dla mnie bardzo ważne: kurier oprócz prezentowania wysokiej kultury osobistej jest zawsze czysto i elegancko ubrany, prawdziwy partner w biznesie. Dodam jeszcze że towar zawsze jest dobrze zapakowany w estetyczne pudełka i dostarczony wprost do drzwi.
Po wielu latach nie-czytania zdecydowałem zapisać się do biblioteki miejskiej w Olsztynie.Ostatni raz korzystałem z takiej instytucji 20 lat temu, a wiec niepewność towarzyszyła mojej wyprawie.Na miejscu zostałem otoczony domowa atmosfera a Profesjonalny personel wprowadził mnie w arkana sztuki bibliotecznej. Po krótkim i jednocześnie profesjonalnym instruktarzu czuję się w tym miejscu jak w domowej biblioteczce.
Zgłoszenie reklamacyjne.W dniu 12.09.2013 postanowiłem oddać buty do reklamacji które kupiłem 3 miesiące temu.Sytuacja stała się dość nieprzyjemna gdyż przy innych klientach zostałem pomówiony o złe użytkowanie, dokonanie złego wyboru, itp. Nadmieniam iż jestem stałym klientem tego sklepu i mam dodatkowy 10% upust. W momencie gdy chciałem wytłumaczyć powody mojej reklamacji usłyszałem: "nie będę z panem dyskutować". Mimo wszystko reklamacja została przyjęta, jednak niesmak pozostał.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.